Takip et
özlem atalık
özlem atalık
Eskişehir Teknik Üniversitesi, Havacılık ve Uzay Bilimleri fakültesi, Prof .Dr.
eskisehir.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Application of fuzzy AHP and fuzzy MARCOS approach for the evaluation of e-service quality in the airline industry
M Bakır, Ö Atalık
Decision Making: Applications in Management and Engineering 4 (1), 127-152, 2021
1882021
Entropi ve Aras yöntemleriyle havayolu işletmelerinde hizmet kalitesinin değerlendirilmesi
M Bakır, Ö Atalık
İşletme Araştırmaları Dergisi 10 (1), 617-638, 2018
822018
Customer complaints about airline service: a preliminary study of Turkish frequent flyers
Ö Atalik
Management Research News 30 (6), 409-419, 2007
792007
A study to determine the effects of customer value on customer loyalty in airline companies operating: case of Turkish air travelers
O Atalik, M Arslan
International journal of business and management 4 (6), 154-162, 2009
622009
Havayolu işletmeleri örneğinde işletme imajının havayolu işletmesi tercihlerine ve müşteri bağlılığına olan etkisinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
Ö Atalık
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi, http://www …, 2005
562005
A bibliometric analysis of airport service quality
M Bakır, E Özdemir, Ş Akan, Ö Atalık
Journal of Air Transport Management 104, 102273, 2022
482022
PASSENGER EXPECTATIONS AND FACTORS AFFECTING THEIR CHOICE OF LOW COST CARRIERS: PEGASUS AIRLINES.
Ö Atalık, E Özel
Proceedings of the Northeast Business & Economics Association, 2007
362007
The role of in-flight service quality on value for money in business class: a logit model on the airline industry
Ö Atalık, M Bakır, Ş Akan
Administrative Sciences 9 (1), 26, 2019
312019
Voice of Turkish customer: Importance of expectations and level of satisfaction at airport facilities
O Atalik
Rev. Eur. Stud. 1, 61, 2009
312009
Customer value analysis from a customer's perspective: case of Turkish airlines domestic passengers
O Atalik, M Arslan
International Business Research 2 (3), 85-91, 2009
272009
Markaya yönelik iletişim ve marka değeri açısından tüketici tercihlerini etkileyen faktörlerin havayolu müşterileri üzerinde incelenmesi
S Pirtini, Ö Atalık, G Aygün
242006
Sosyal medya sitelerinde e-sadakatin öncülleri: Türkiye’de faaliyet gösteren havayolu işletmelerinde bir uygulama
S ARSLAN, Ö ATALIK
Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 9 (2), 1-20, 2016
212016
A study to determine the effects of customer value on customer loyalty in airline companies operating: case of turkish air travellers
Ö Atalık, M Arslan
International Journal of Business and Management 4 (6), 154-162, 2009
182009
Wisdom of domestic customers: An empirical analysis of the Turkish Private Airline Sector
Ö Atalık, M Arslan
International Journal of Business and Management 4 (7), 61-67, 2009
162009
Sık Uçan Yolcu Programlarında Sunulan Ödüllerin Müşteri Bağlılığı Üzerine Olan Etkisinin Belirlenmesine Yönelik Türk Hava Yolları Araştırması
Ö Atalık
Review Of Social, Economıc And Business Studies, 217-234, 2005
142005
Impact of the reward program elements on airlines customers: Case of Turkish Airlines
Ö ATALIK
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 4 (14), 17-33, 2005
102005
Discourse analysis for ads in Turkey: Pegasus Airlines and Anadolujet
O Atalik, I Eylul, BB Kocak
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences 5 …, 2015
92015
A Hybrid Method Using Factor Analysis and AHP on Passenger Purchase Decisions: The Case of Domestic Airlines in Turkey
O Atalik, E Ozdemir
International Business Research 8 (1), 14-23, 2015
92015
Creating a geodemographic classification model within geo-marketing: the case of Eskişehir province
M Ergun, H Uyguçgil, Ö Atalik
Bulletin of Geography. Socio-economic Series, 45-61, 2020
82020
Havayolu marka kişiliği algısının geleneksel ve nöropazarlama yöntemleri ile karşılaştırılmasına yönelik bir uygulama
Ş Akan, Ö Atalık, N Yücel
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (4), 207-217, 2019
72019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20