Takip et
HİCRAN Ö. ILGIN
HİCRAN Ö. ILGIN
comu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Advergaming ve marka İlişkisi
HÖ ILGIN
Turkish Online Journal of Design Art and Communication 3 (1), 2013
402013
ÖRGÜTSEL İLETİŞİM KURAMLARI
I Ertekin, HÖ ILGIN, DA YENGİN
Turkish Online Journal of Design Art and Communication 8 (2), 297-311, 2018
262018
İMAJ VE KURUMSAL İMAJ BAĞLAMINDA KENT İMAJI
HÖ ILGIN, İ Ertekin, DA Yengin
Turkish Online Journal of Design Art and Communication 8 (2), 203-215, 2018
242018
Destinasyon imajı araştırmaları perspektifinden marmara ereğlisi üzerine bir değerlendirme
HÖ Ilgın, H Uruç
Sosyal Bilimler Metinleri 2, 2-15, 2018
192018
Sosyal medyada dezenformasyon ve halkla ilişkiler ilişkisi
H ILGIN
İletişim Çalışmaları Dergisi 7 (2), 303-322, 2021
122021
Kamuyu Bilgilendirme Modeli Çerçevesinde Covid 19 Süreci; Dr. Fahrettin Koca Instagram Hesabı Analizi
HÖ ILGIN, ŞC ULUPUNAR
Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi 3 (7), 500-517, 2020
82020
Diyalojik halkla ilişkiler boyutuyla kamu kurumlarında sosyal medya kullanımı: TC Sağlık Bakanlığı örneği
HÖ Ilgın
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (2), 1168-1181, 2021
72021
KURUMSAL İLETİŞİM ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA UYGULAMALARI; BANKALAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
HÖ ILGIN, Y ÇELİK, U Hakan
Sosyal Bilimler Metinleri 2019 (1), 63-75, 2019
72019
Afet süreçlerinde kadınlara yönelik toplumsal cinsiyet eşitsizliğinde sivil toplum kuruluşu çalışanlarının deneyimleri: Çanakkale ili örneği
HÖ Ilgın, D Karagül
JOEEP: Journal of Emerging Economies and Policy 7 (2), 85-103, 2022
62022
Sosyal medyada marka kişiliği: BMW ve Mercedes örneği
HÖ Ilgın, N Konuk
JOEEP: Journal of Emerging Economies and Policy 5 (1), 43-50, 2020
52020
Yeni Medyada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Üzerine Bir Analiz
Y ÇELİK, HÖ ILGIN
Yeni Medya Elektronik Dergisi 3 (2), 164-177, 2019
52019
Kriz Yönetimi ve Liderlik; Ardern “They Are Us” Örneği
ÖÜHÖ ILGIN
INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT ECONOMY AND POLICY 2019 SPRING …, 2019
52019
Bir tanıtım aracı olarak web sitelerinin etkinliği; büyükşehir belediyelerinin sosyal hizmet ve sosyal sorumluluk uygulamaları
HÖ ILGIN, ŞC ULUPINAR
JOEEP: Journal of Emerging Economies and Policy 5 (2), 108-120, 2020
42020
KÜRESELLEŞMENİN BİR YANSIMASI OLARAK BATI KÜLTÜRÜ BAĞLAMINDA TELEVİZYON DİZİLERİ
HÖ Ilgın, H Uruç
Balkan Sosyal Bilimler Dergisi 7 (14), 136-147, 2018
42018
Kamu hizmet aracı olarak web sitelerinin kullanılabilirliği: EBA Örneği
HÖ ILGIN, ŞC ULUPINAR
OPUS International Journal of Society Researches 17 (37), 4154-4180, 2021
32021
MEDYA VE KADIN; İSMİNDE TOPLUMSAL CİNSİYET, KADIN VE DİZİ KELİMELERİ GEÇEN LİSANSÜSTÜ TEZLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
C YAVUZ, HÖ ILGIN
İletişim Bilimi Araştırmaları Dergisi 3 (2), 95-107, 2023
22023
Afet İletişimi Çerçevesinden Afet Döneminde Dijital Kanalların Kullanımı; Üniversiteler Üzerine Bir Analiz
HÖ Ilgın, A Şahin, M Kurtulmuş
Yeni Medya Araştırmaları Dil, imaj, fenomenler, teknoloji, dezenformasyon, 37-59, 2023
22023
OTELLER VE YENİ MEDYA: ZİNCİR OTELLERİN INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR ANALİZ HOTELS AND NEW MEDIA: AN ANALYSIS ON INSTAGRAM SHARINGS OF CHAIN HOTELS
HÖ Ilgın, NÖ Demiral, BÇ Köse
Turar Turizm ve Araştırma Dergisi 10 (1), 47-62, 2021
22021
ALMANYA’DA YAŞAYAN TÜRK AİLELERİNİN YENİ MEDYA KULLANIMLARININ İNCELENMESİ
N KONUK, HÖ ILGIN
Turkish Online Journal of Design Art and Communication 9 (4), 533-545, 2019
22019
Social responsibility cognition in higher education
HÖ ILGIN, I Ertekin, DA Yengin
Turkish Online Journal of Design Art and Communication 7 (4), 686-696, 2017
22017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20