Follow
HİCRAN Ö. ILGIN
HİCRAN Ö. ILGIN
Verified email at comu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Advergaming ve marka İlişkisi
HÖ ILGIN
Turkish Online Journal of Design Art and Communication 3 (1), 2013
402013
ÖRGÜTSEL İLETİŞİM KURAMLARI
I Ertekin, HÖ ILGIN, DA YENGİN
Turkish Online Journal of Design Art and Communication 8 (2), 297-311, 2018
262018
İMAJ VE KURUMSAL İMAJ BAĞLAMINDA KENT İMAJI
HÖ ILGIN, İ Ertekin, DA Yengin
Turkish Online Journal of Design Art and Communication 8 (2), 203-215, 2018
232018
Destinasyon imajı araştırmaları perspektifinden marmara ereğlisi üzerine bir değerlendirme
HÖ Ilgın, H Uruç
Sosyal Bilimler Metinleri 2, 2-15, 2018
192018
Sosyal medyada dezenformasyon ve halkla ilişkiler ilişkisi
H ILGIN
İletişim Çalışmaları Dergisi 7 (2), 303-322, 2021
122021
Kamuyu Bilgilendirme Modeli Çerçevesinde Covid 19 Süreci; Dr. Fahrettin Koca Instagram Hesabı Analizi
HÖ ILGIN, ŞC ULUPUNAR
Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi 3 (7), 500-517, 2020
82020
Diyalojik halkla ilişkiler boyutuyla kamu kurumlarında sosyal medya kullanımı: TC Sağlık Bakanlığı örneği
HÖ Ilgın
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (2), 1168-1181, 2021
72021
Afet süreçlerinde kadınlara yönelik toplumsal cinsiyet eşitsizliğinde sivil toplum kuruluşu çalışanlarının deneyimleri: Çanakkale ili örneği
HÖ ILGIN, D Karagül
JOEEP: Journal of Emerging Economies and Policy 7 (2), 85-103, 2022
62022
KURUMSAL İLETİŞİM ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA UYGULAMALARI; BANKALAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
HÖ ILGIN, Y ÇELİK, U Hakan
Sosyal Bilimler Metinleri 2019 (1), 63-75, 2019
62019
Sosyal medyada marka kişiliği: BMW ve Mercedes örneği
HÖ Ilgın, N Konuk
JOEEP: Journal of Emerging Economies and Policy 5 (1), 43-50, 2020
52020
Yeni Medyada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Üzerine Bir Analiz
Y ÇELİK, HÖ ILGIN
Yeni Medya Elektronik Dergisi 3 (2), 164-177, 2019
52019
Kriz Yönetimi ve Liderlik; Ardern “They Are Us” Örneği
ÖÜHÖ ILGIN
INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT ECONOMY AND POLICY 2019 SPRING …, 2019
52019
Bir tanıtım aracı olarak web sitelerinin etkinliği; büyükşehir belediyelerinin sosyal hizmet ve sosyal sorumluluk uygulamaları
HÖ ILGIN, ŞC ULUPINAR
JOEEP: Journal of Emerging Economies and Policy 5 (2), 108-120, 2020
42020
KÜRESELLEŞMENİN BİR YANSIMASI OLARAK BATI KÜLTÜRÜ BAĞLAMINDA TELEVİZYON DİZİLERİ
HÖ Ilgın, H Uruç
Balkan Sosyal Bilimler Dergisi 7 (14), 136-147, 2018
42018
Kamu hizmet aracı olarak web sitelerinin kullanılabilirliği: EBA Örneği
HÖ ILGIN, ŞC ULUPINAR
OPUS International Journal of Society Researches 17 (37), 4154-4180, 2021
32021
MEDYA VE KADIN; İSMİNDE TOPLUMSAL CİNSİYET, KADIN VE DİZİ KELİMELERİ GEÇEN LİSANSÜSTÜ TEZLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
C YAVUZ, HÖ ILGIN
İletişim Bilimi Araştırmaları Dergisi 3 (2), 95-107, 2023
22023
Afet İletişimi Çerçevesinden Afet Döneminde Dijital Kanalların Kullanımı; Üniversiteler Üzerine Bir Analiz
HÖ Ilgın, A Şahin, M Kurtulmuş
Yeni Medya Araştırmaları Dil, imaj, fenomenler, teknoloji, dezenformasyon, 37-59, 2023
22023
OTELLER VE YENİ MEDYA: ZİNCİR OTELLERİN INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR ANALİZ HOTELS AND NEW MEDIA: AN ANALYSIS ON INSTAGRAM SHARINGS OF CHAIN HOTELS
HÖ Ilgın, NÖ Demiral, BÇ Köse
Turar Turizm ve Araştırma Dergisi 10 (1), 47-62, 2021
22021
ALMANYA’DA YAŞAYAN TÜRK AİLELERİNİN YENİ MEDYA KULLANIMLARININ İNCELENMESİ
N KONUK, HÖ ILGIN
Turkish Online Journal of Design Art and Communication 9 (4), 533-545, 2019
22019
Social responsibility cognition in higher education
HÖ ILGIN, I Ertekin, DA Yengin
Turkish Online Journal of Design Art and Communication 7 (4), 686-696, 2017
22017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20