Follow
Fatih Balaman
Title
Cited by
Cited by
Year
Corona virüs (Covid-19) nedeniyle mecburi yürütülen uzaktan eğitim hakkında öğretmen görüşleri
F Balaman, SH TİRYAKİ
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 10 (1), 52-84, 2021
2372021
Lise öğrencilerinin internet ortamında sosyal paylaşım sitelerini kullanım amaçları ve sosyal paylaşım unsurları
F Balaman, A Karataş
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi 1 (1), 2012
52*2012
Yaşam becerileri ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Y Bolat, F Balaman
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 6 (4), 22-39, 2017
472017
Harmanlanmış öğrenme modelinin 7. sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarılarına, tutumlarına ve motivasyonlarına etkisinin incelenmesi
F BALAMAN, C TÜYSÜZ
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (4), 75-90, 2011
452011
Dijital öyküleme'nin üniversite öğrencilerinin demokratik değer yargilarina etkisi: mustafa kemal üniversitesi örneği
F BALAMAN
Current Research in Education 2 (1), 42-52, 2016
432016
The effect of digital storytelling technique on the attitudes of students toward teaching technologies
F Balaman
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi= Pegem Journal of Education and Instruction …, 2016
35*2016
Web tabanlı uzaktan eğitim ile geleneksel eğitimin internet programcılığı 2 dersi kapsamında karşılaştırılması
F Balaman
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 7 (2), 1173-1200, 2018
312018
The opinions of teachers about compulsory distance education due to corona virus (Covid-19)
F Balaman, S Hanbay Tiryaki
Journal of the Human and Social Science Researches 10 (1), 52-84, 2021
232021
Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemiyle işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi
F BALAMAN
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9 (1), 225-241, 2016
212016
Hibrit Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersindeki Başarılarına, Tutumlarına ve Motivasyonlarına Etkisinin İncelenmesi
F Balaman
Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal …, 2010
192010
BİLİŞİMİN ETİK OLARAK KULLANIMININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
M Söylemez, F Balaman
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 14 (54), 2015
172015
Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması
S Kuzu, F Balaman, M Canpolat
Journal of Research in Education and Teaching 3 (2), 257-264, 2014
172014
Web tabanlı uzaktan eğitimin meslek yüksekokulu öğrencilerinin İnternet Programcılığı 2 dersindeki akademik başarılarına etkisi
F Balaman
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
172014
Dijital öyküleme yönteminin öğrencilerin toplumsal değer yargılarına etkisi
F Balaman
Electronic Journal of Education Sciences 4 (8), 159-168, 2015
162015
Eğitim fakültesi öğrencilerinin internet kullanım amaçlarının belirlenmesi
C Tüysüz, F Balaman, T Atalar
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi 1 (1), 251-260, 2012
152012
The effects of digital storytelling on the students’ project based virtual learning qualifications
F Balaman
Curr Res Educ 3 (32), 81-94, 2017
122017
Moodle kullanılarak gerçekleştirilen web destekli eğitim hakkındaki öğrenci görüşleri
S Kuzu, F Balaman
Journal of Research in Education and Teaching 3 (2), 234-242, 2014
122014
Perception of using e-learning platforms in the scope of the technology acceptance model (TAM): a scale development study
F Balaman, M Baş
Interactive Learning Environments 31 (8), 5395-5419, 2023
92023
Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının öğrenci, öğretmen ve veliler açısından değerlendirilmesi: Edmodo örneği
S Dinçer, F Balaman
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 21 (2), 887-907, 2019
9*2019
Açık Kaynak Kodlu Yazılımlardan Scratch, Arduino ve Python Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri
SH TİRYAKİ, F BALAMAN
Journal of Computer and Education Research 9 (18), 831-852, 2021
82021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20