Corona virüs (Covid-19) nedeniyle mecburi yürütülen uzaktan eğitim hakkında öğretmen görüşleri F Balaman, SH TİRYAKİ İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 10 (1), 52-84, 2021 | 237 | 2021 |
Lise öğrencilerinin internet ortamında sosyal paylaşım sitelerini kullanım amaçları ve sosyal paylaşım unsurları F Balaman, A Karataş Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi 1 (1), 2012 | 52* | 2012 |
Yaşam becerileri ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması Y Bolat, F Balaman İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 6 (4), 22-39, 2017 | 47 | 2017 |
Harmanlanmış öğrenme modelinin 7. sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarılarına, tutumlarına ve motivasyonlarına etkisinin incelenmesi F BALAMAN, C TÜYSÜZ Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (4), 75-90, 2011 | 45 | 2011 |
Dijital öyküleme'nin üniversite öğrencilerinin demokratik değer yargilarina etkisi: mustafa kemal üniversitesi örneği F BALAMAN Current Research in Education 2 (1), 42-52, 2016 | 43 | 2016 |
The effect of digital storytelling technique on the attitudes of students toward teaching technologies F Balaman Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi= Pegem Journal of Education and Instruction …, 2016 | 35* | 2016 |
Web tabanlı uzaktan eğitim ile geleneksel eğitimin internet programcılığı 2 dersi kapsamında karşılaştırılması F Balaman İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 7 (2), 1173-1200, 2018 | 31 | 2018 |
The opinions of teachers about compulsory distance education due to corona virus (Covid-19) F Balaman, S Hanbay Tiryaki Journal of the Human and Social Science Researches 10 (1), 52-84, 2021 | 23 | 2021 |
Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemiyle işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi F BALAMAN Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9 (1), 225-241, 2016 | 21 | 2016 |
Hibrit Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersindeki Başarılarına, Tutumlarına ve Motivasyonlarına Etkisinin İncelenmesi F Balaman Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal …, 2010 | 19 | 2010 |
BİLİŞİMİN ETİK OLARAK KULLANIMININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ M Söylemez, F Balaman Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 14 (54), 2015 | 17 | 2015 |
Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması S Kuzu, F Balaman, M Canpolat Journal of Research in Education and Teaching 3 (2), 257-264, 2014 | 17 | 2014 |
Web tabanlı uzaktan eğitimin meslek yüksekokulu öğrencilerinin İnternet Programcılığı 2 dersindeki akademik başarılarına etkisi F Balaman Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 17 | 2014 |
Dijital öyküleme yönteminin öğrencilerin toplumsal değer yargılarına etkisi F Balaman Electronic Journal of Education Sciences 4 (8), 159-168, 2015 | 16 | 2015 |
Eğitim fakültesi öğrencilerinin internet kullanım amaçlarının belirlenmesi C Tüysüz, F Balaman, T Atalar Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi 1 (1), 251-260, 2012 | 15 | 2012 |
The effects of digital storytelling on the students’ project based virtual learning qualifications F Balaman Curr Res Educ 3 (32), 81-94, 2017 | 12 | 2017 |
Moodle kullanılarak gerçekleştirilen web destekli eğitim hakkındaki öğrenci görüşleri S Kuzu, F Balaman Journal of Research in Education and Teaching 3 (2), 234-242, 2014 | 12 | 2014 |
Perception of using e-learning platforms in the scope of the technology acceptance model (TAM): a scale development study F Balaman, M Baş Interactive Learning Environments 31 (8), 5395-5419, 2023 | 9 | 2023 |
Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının öğrenci, öğretmen ve veliler açısından değerlendirilmesi: Edmodo örneği S Dinçer, F Balaman Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 21 (2), 887-907, 2019 | 9* | 2019 |
Açık Kaynak Kodlu Yazılımlardan Scratch, Arduino ve Python Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri SH TİRYAKİ, F BALAMAN Journal of Computer and Education Research 9 (18), 831-852, 2021 | 8 | 2021 |