Takip et
H. Gamze Yalvaç Hastürk
H. Gamze Yalvaç Hastürk
gop.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim 8 sınıf öğrencilerinin karikatürler aracılığıyla çevre sorunlarına ilişkin algıları
F Seçgin, Y Gamze, T Çetin
2122010
Misconceptions of science teacher candidates about heat and temperature
T Kartal, N Öztürk, HG Yalvaç
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 2758-2763, 2011
792011
Öğretmen adaylarının bazı çevre konularına ilişkin zihinsel yapılarındaki değişimlerin otantik öğrenme ortamlarında incelenmesi ve değerlendirilmesi
G Yalvaç Hastürk
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
302013
Fen bilimleri dersinde eğitim bilişim ağı (eba) kullanımının ortaokul öğrencilerinin akademik başarılarına etkisi
BB ÜNAL, G HASTÜRK
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi 4 (7), 327-342, 2018
272018
İLKÖĞRETİM 4-5. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARINDAKİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
N Öztürk, H gamze YALVAÇ, R Demir
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 25-36, 2013
232013
Effect of Triadic Teaching Approach in Some Environmental Subjects: Prospective Science Teachers Practice.
G Hastürk, A Dogan
International Journal of Environmental and Science Education 11 (5), 893-905, 2016
192016
Fen bilimleri öğretmen adaylarının mesleki kaygı düzeyleri
M Sadıkoğlu, G Hastürk, O Polat
Uluslararası sosyal araştırmalar dergisi 11 (56), 629-637, 2018
182018
Öğretmen Adaylarının Zihinsel Yapılarındaki Değişimlerin Otantik Öğrenme Ortamlarında İncelenmesi ve Değerlendirilmesi
HG Hastürk
Yayımlanmamış Doktora tezi. Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü …, 2013
182013
Fen bilimleri dersi öğretim programı
HG Öztürk
Pegem Atıf İndeksi, 2-29, 2017
162017
7. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersi performans görevlerine ilişkin tutumlarını etkileyen değişkenler
HG HASTÜRK, B Özkan
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi 1 (1), 122-140, 2015
162015
Türkiye’de fen eğitimi alanında doktora düzeyinde yapılan tez çalışmalarının bibliyografik analizi
D SÖNMEZ, G HASTÜRK
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 9 (5), 3174-3194, 2020
152020
Poster aktivitelerinin öğretmen Adaylarının Bazı Çevre Konularına İlişkin Zihinsel Yapılarındaki Değişimlere Etkisi
H HASTÜRK, A Doğan
142015
Fen öğretiminde alternatif ölçme-değerlendirme teknikleri
HG Hastürk
Pegem Atıf İndeksi, 498-544, 2017
92017
Perception of primary school 8th graders about environmental problems through cartoons
F Seçgin, G Yalvaç, T Çetin
International Conference on New Trends in Education and Their Implications …, 2010
82010
İLKÖĞRETİM 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
E Yürüdür, G Hastürk, S Köklünar
Journal of History School (JOHS) 10 (29), 447-466, 2017
62017
Farklı eğitim kademelerinde öğrenim gören öğrencilerin bilimin doğası ile ilgili görüşleri
HG Hastürk, N Öztürk, R Demir, T Kartal
Tarih Okulu Dergisi, 7 (18), 671-688, 2014
52014
Environmental problem perceptions of 8th grade students through cartoons
F Seçgin, G Yalvaç, T Çetin
Proceedings Book of International Conference on New Trends in Education and …, 2010
52010
Examining the relationship between prospective preschool teachers’ self-efficacy beliefs in science education and learning styles
O Özdemir, G Hastürk
Science Education International 32 (4), 292-301, 2021
42021
The Effect of E-Learning in Science Lesson on Student Achievement: Acid-Base Example
BB Ünal, HG HASTÜRK
Cukurova University Faculty of Education Journal 48 (1), 858-877, 2019
42019
STEM eğitimi için bir temellendirme: ortaokul öğrencilerinin bilim insanı ve mühendis algıları
EÖ İrtem, G HASTÜRK
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 10 (3), 1327-1355, 2021
32021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20