Takip et
Isil Arikan Saltik
Isil Arikan Saltik
mu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Consumption, consumer culture and consumer society
A Firat, KY Kutucuoglu, IA Saltik, O Tuncel
Journal of Community Positive Practices, 182-203, 2013
1782013
E-ticaret işletmelerinin web ve sosyal ağ sitelerinin içerik analizi yöntemiyle incelenmesi
M Marangoz, B Yeşildağ, İA SALTIK
Journal of Internet Applications and Management 3 (2), 53-78, 2012
1282012
Film-induced tourism: Benefits and challenges for destination marketing
IA Saltik, Y Cosar, M Kozak
European Journal of Tourism Research 4 (1), 44-54, 2011
432011
Televizyon dizilerinin destinasyon pazarlaması açısından olası sonuçları
I Arıkan Saltık, Y Coşar, M Kozak
432010
The relationship between paternalistic leadership and business performance in small tourism businesses: The moderating role of affective organizational commitment
P Arsezen-Otamis, I Arikan-Saltik, S Babacan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 207, 90-97, 2015
382015
Mesleki Bağlılık Ve Mesleği Bırakma Niyeti Üzerinde Etken Faktörler Olarak Birey-Meslek Uyumu Ve Mesleğin Sosyal Statüsü: Turizm
SGB Araştırma, IA SALTIK, U AVCI, U KAYA
332016
Turizm sektöründe deneyimsel pazarlama ve tüketici davranışları üzerine etkisi
IA Saltık
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal …, 2011
292011
Panel cointegration analysis of relationship between international trade and tourism: Case of Turkey and silk road countries
U Çalışkan, IA Saltik, R Ceylan, O Bahar
Tourism Management Perspectives 31, 361-369, 2019
282019
TURİST REHBERLİĞİ KONULU ULUSAL LİSANSÜSTÜ TEZLERİN BİBLİYOMETRİK PROFİLİ (1989-2018)
İA SALTIK
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (1), 45-69, 2020
272020
Öncülleri ve Sonuçlarıyla Duygusal Emek Süreci: Konaklama İşletmesi Çalışanları Üzerine Görgül Bir Araştırma
IA SALTIK, T ASUNAKUTLU
Turizm Akademik Dergisi 4 (1), 1-15, 2017
212017
Duygusal emek ve kültür: Konaklama sektöründe karşılaştırmalı bir araştırma
I Saltık, T Asunakutlu
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (14), 109-132, 2016
172016
Sahnede şehirler! Türkiye’nin Unesco yaratıcı şehirler ağı-film alanı açısından değerlendirilmesi
ÇA GÜLDURAN, IA SALTIK
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 335-358, 2020
122020
Agroturizmde yeni eğilimler: zeytinyaği turizmi
IA SALTIK, H ÇEKEN
Journal of Life Economics 4 (4), 89-102, 2017
122017
Paydaşların bakış açısıyla Muğla ili sağlık turizmi
C Dalan, IA Saltık
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 5 (2), 1451-1473, 2021
112021
Duygusal emeğin duygusal tükenmişlik ve iş tatmini üzerine etkileri: Konaklama işletmelerine yönelik görgül bir araştırma
IA Saltık
Yayımlanmamış Doktora Tezi). Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal …, 2014
102014
Televizyon dizilerinin destinasyon pazarlaması açısından olası sonuçları
AI SALTIK, Y Coşar, M Kozak
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 21 (1), 41-50, 2010
102010
Ekrandan alana: Filmin turizm ve rekreasyon üzerindeki etkisi
S BEETON
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 20 (2), 230-239, 2009
92009
ÖLÜDENİZ TABİAT PARKI HİZMET KALİTESİNİN ÖNEM PERFORMANS ANALİZİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
İA Saltık
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (1), 197-210, 2017
82017
New trends in agrotourism: olive oil tourism
I Arikan-Saltik, H Çeken
J. Life Econ 4 (4), 89-102, 2018
72018
Kültür Turizminin Yeni Meyvesi: Zeytinyağı Müzeleri Üzerine Bir Araştırma
YM Arıkan Saltık Işıl
Journal of Recreation and Tourism Research, 2019
52019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20