Takip et
Neşe TERTEMİZ
Neşe TERTEMİZ
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim programları ve gelişmeler: Program geliştirme ilke ve teknikleri açısından değerlendirilmesi
S Çelenk
Nobel, 2000
3022000
Sınıf yönetimi ve disiplin
N Tertemiz
Sınıf yönetimi içinde, 67-89, 2000
1992000
İlköğretimde bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi
AG Arslan, N Tertemiz
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (4), 479-492, 2004
1662004
The effects of STEM training on the academic achievement of 4th graders in science and mathematics and their views on STEM training
D Acar, N Tertemiz, A Taşdemir
International Electronic Journal of Elementary Education 10 (4), 505-513, 2018
1452018
Ders kitabı ve eğitimdeki önemi
N Tertemiz, L Ercan, Y Kayabaşı
Nobel, 2001
1352001
Ders kitabı ve eğitimdeki önemi
N Tertemiz, L Ercan, Y Kayabaşı
Nobel, 2001
1352001
Konu alanı ders kitabı inceleme kılavuzu
Z KILIÇ, B Atasoy, N Tertemiz, M Şeren
Nobel Yayın Dağıtım, 2001
692001
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin problem kurma becerilerinin incelenmesi
SE SULAK
İlköğretim Online 12 (3), 713-729, 2013
652013
Problem çözme
N TERTEMİZ, M Çakmak
Gündüz Eğitim ve Yayıncılık, 2003
592003
Beliefs, attitudes and classroom management: A study on prospective teachers
HA Caner, NI Tertemiz
Procedia-Social and Behavioral Sciences 186, 155-160, 2015
472015
İlkokul öğrencilerinin dört işlem becerisine dayalı kurdukları problemlerin incelenmesi
NI TERTEMİZ
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 15 (1), 1-25, 2017
422017
Okuduğunu Anlama ve Problem Çözme Stratejileri Eğitiminin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problem Çözme Başarısına Etkisi.
M ULU, N Tertemiz, M Peker
Afyon Kocatepe University Journal of Social Sciences/Afyon Kocatepe …, 2016
422016
Sınıf yönetimi ve disiplin modelleri
N Tertemiz
Pegem Akademi, 2017
352017
Cumhuriyet döneminde ilköğretim
N Tertemiz
İlköğretim Programları ve Gelişmeler. Program Geliştirme İlke ve Teknikleri …, 2000
342000
İlkokul 4. sınıfta Dienes ilkelerine göre yapılandırılmış geometri etkinliklerinin öğrenci başarısına ve kalıcılığa etkisi
MH Sarı, N Tertemiz
Eğitim ve Bilim 42 (190), 2017
332017
Effects of problem-based learning on student attitudes, achievement and retention of learning in math course
N Uygun, N IŞIK TERTEMİZ
Egitim Ve Bilim-Education and Science 39 (174), 2014
332014
İlkokulda aritmetik problemlerini çözmede etkili görülen bazı faktörler
N Tertemiz
EĞİTİM VE BİLİM 21 (104), 1997
321997
Problem çözme
M Çakmak, N Tertemiz
Ankara: Gündüz Eğitim ve Yayıncılık, 2002
292002
Views of primary school teachers and students about the interactive whiteboard
NI Tertemiz, D Sahin, B Can, S Duzgun
Procedia-Social and Behavioral Sciences 186, 1289-1297, 2015
282015
Matematik dersinde probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin derse ilişkin tutum, başarı ve kalıcılık düzeylerine etkisi
N Uygun, NI Tertemiz
Eğitim ve Bilim 39 (174), 2014
272014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20