İlköğretim programları ve gelişmeler: Program geliştirme ilke ve teknikleri açısından değerlendirilmesi S Çelenk Nobel, 2000 | 302 | 2000 |
Sınıf yönetimi ve disiplin N Tertemiz Sınıf yönetimi içinde, 67-89, 2000 | 199 | 2000 |
İlköğretimde bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi AG Arslan, N Tertemiz Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (4), 479-492, 2004 | 166 | 2004 |
The effects of STEM training on the academic achievement of 4th graders in science and mathematics and their views on STEM training D Acar, N Tertemiz, A Taşdemir International Electronic Journal of Elementary Education 10 (4), 505-513, 2018 | 145 | 2018 |
Ders kitabı ve eğitimdeki önemi N Tertemiz, L Ercan, Y Kayabaşı Nobel, 2001 | 135 | 2001 |
Ders kitabı ve eğitimdeki önemi N Tertemiz, L Ercan, Y Kayabaşı Nobel, 2001 | 135 | 2001 |
Konu alanı ders kitabı inceleme kılavuzu Z KILIÇ, B Atasoy, N Tertemiz, M Şeren Nobel Yayın Dağıtım, 2001 | 69 | 2001 |
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin problem kurma becerilerinin incelenmesi SE SULAK İlköğretim Online 12 (3), 713-729, 2013 | 65 | 2013 |
Problem çözme N TERTEMİZ, M Çakmak Gündüz Eğitim ve Yayıncılık, 2003 | 59 | 2003 |
Beliefs, attitudes and classroom management: A study on prospective teachers HA Caner, NI Tertemiz Procedia-Social and Behavioral Sciences 186, 155-160, 2015 | 47 | 2015 |
İlkokul öğrencilerinin dört işlem becerisine dayalı kurdukları problemlerin incelenmesi NI TERTEMİZ Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 15 (1), 1-25, 2017 | 42 | 2017 |
Okuduğunu Anlama ve Problem Çözme Stratejileri Eğitiminin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problem Çözme Başarısına Etkisi. M ULU, N Tertemiz, M Peker Afyon Kocatepe University Journal of Social Sciences/Afyon Kocatepe …, 2016 | 42 | 2016 |
Sınıf yönetimi ve disiplin modelleri N Tertemiz Pegem Akademi, 2017 | 35 | 2017 |
Cumhuriyet döneminde ilköğretim N Tertemiz İlköğretim Programları ve Gelişmeler. Program Geliştirme İlke ve Teknikleri …, 2000 | 34 | 2000 |
İlkokul 4. sınıfta Dienes ilkelerine göre yapılandırılmış geometri etkinliklerinin öğrenci başarısına ve kalıcılığa etkisi MH Sarı, N Tertemiz Eğitim ve Bilim 42 (190), 2017 | 33 | 2017 |
Effects of problem-based learning on student attitudes, achievement and retention of learning in math course N Uygun, N IŞIK TERTEMİZ Egitim Ve Bilim-Education and Science 39 (174), 2014 | 33 | 2014 |
İlkokulda aritmetik problemlerini çözmede etkili görülen bazı faktörler N Tertemiz EĞİTİM VE BİLİM 21 (104), 1997 | 32 | 1997 |
Problem çözme M Çakmak, N Tertemiz Ankara: Gündüz Eğitim ve Yayıncılık, 2002 | 29 | 2002 |
Views of primary school teachers and students about the interactive whiteboard NI Tertemiz, D Sahin, B Can, S Duzgun Procedia-Social and Behavioral Sciences 186, 1289-1297, 2015 | 28 | 2015 |
Matematik dersinde probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin derse ilişkin tutum, başarı ve kalıcılık düzeylerine etkisi N Uygun, NI Tertemiz Eğitim ve Bilim 39 (174), 2014 | 27 | 2014 |