İlköğretim programları ve gelişmeler: Program geliştirme ilke ve teknikleri açısından değerlendirilmesi S Çelenk Nobel, 2000 | 320 | 2000 |
Sınıf yönetimi ve disiplin N Tertemiz Sınıf yönetimi içinde, 67-89, 2000 | 222 | 2000 |
İlköğretimde bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi AG Arslan, N Tertemiz Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (4), 479-492, 2004 | 183 | 2004 |
The effects of STEM training on the academic achievement of 4th graders in science and mathematics and their views on STEM training D Acar, N Tertemiz, A Taşdemir International electronic journal of elementary education 10 (4), 505-513, 2018 | 174 | 2018 |
Ders kitabı ve eğitimdeki önemi N Tertemiz, L Ercan, Y Kayabaşı Nobel, 2001 | 150 | 2001 |
Konu alanı ders kitabı inceleme kılavuzu Z KILIÇ, B Atasoy, N Tertemiz, M Şeren Nobel Yayın Dağıtım, 2001 | 92 | 2001 |
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin problem kurma becerilerinin incelenmesi SE Sulak İlköğretim Online 12 (3), 713-729, 2013 | 71 | 2013 |
Problem çözme N TERTEMİZ, M Çakmak Gündüz Eğitim ve Yayıncılık, 2003 | 67 | 2003 |
Beliefs, attitudes and classroom management: A study on prospective teachers HA Caner, NI Tertemiz Procedia-Social and Behavioral Sciences 186, 155-160, 2015 | 49 | 2015 |
Okuduğunu anlama ve problem çözme stratejileri eğitiminin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin rutin olmayan problem çözme başarısına etkisi M Ulu, N Tertemiz, M Peker Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (2), 303-340, 2016 | 45 | 2016 |
İlkokul öğrencilerinin dört işlem becerisine dayalı kurdukları problemlerin incelenmesi N Tertemiz Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 15 (1), 1-25, 2017 | 43 | 2017 |
Sınıf yönetimi ve disiplin modelleri N Tertemiz Pegem Akademi, 2017 | 38 | 2017 |
Cumhuriyet döneminde ilköğretim N Tertemiz Editör: Atilla Tazebay) İlköğretim programları ve gelişmeler. Ankara: Nobel …, 2000 | 36 | 2000 |
Effects of problem-based learning on student attitudes, achievement and retention of learning in math course N Uygun, N IŞIK TERTEMİZ Egitim Ve Bilim-Education and Science 39 (174), 2014 | 35 | 2014 |
İlkokul 4. sınıfta Dienes ilkelerine göre yapılandırılmış geometri etkinliklerinin öğrenci başarısına ve kalıcılığa etkisi MH Sarı, N Tertemiz Eğitim ve Bilim 42 (190), 2017 | 34 | 2017 |
Problem çözme M Çakmak, N Tertemiz Ankara: Gündüz Eğitim ve Yayıncılık, 2002 | 32 | 2002 |
İlkokulda aritmetik problemlerini çözmede etkili görülen bazı faktörler N Tertemiz EĞİTİM VE BİLİM 21 (104), 1997 | 32 | 1997 |
Views of primary school teachers and students about the interactive whiteboard NI Tertemiz, D Sahin, B Can, S Duzgun Procedia-Social and Behavioral Sciences 186, 1289-1297, 2015 | 31 | 2015 |
Matematik dersinde probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin derse ilişkin tutum, başarı ve kalıcılık düzeylerine etkisi N Uygun, NI Tertemiz Eğitim ve Bilim 39 (174), 2014 | 29 | 2014 |
Vatandaşlık ve vatandaşlık eğitimine yönelik sınıf öğretmenlerinin görüşleri S Güven, N Tertemiz, P Bulut Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 149-170, 2009 | 29 | 2009 |