Follow
Neşe TERTEMİZ
Neşe TERTEMİZ
Verified email at gazi.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim programları ve gelişmeler: Program geliştirme ilke ve teknikleri açısından değerlendirilmesi
S Çelenk
Nobel, 2000
3202000
Sınıf yönetimi ve disiplin
N Tertemiz
Sınıf yönetimi içinde, 67-89, 2000
2222000
İlköğretimde bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi
AG Arslan, N Tertemiz
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (4), 479-492, 2004
1832004
The effects of STEM training on the academic achievement of 4th graders in science and mathematics and their views on STEM training
D Acar, N Tertemiz, A Taşdemir
International electronic journal of elementary education 10 (4), 505-513, 2018
1742018
Ders kitabı ve eğitimdeki önemi
N Tertemiz, L Ercan, Y Kayabaşı
Nobel, 2001
1502001
Konu alanı ders kitabı inceleme kılavuzu
Z KILIÇ, B Atasoy, N Tertemiz, M Şeren
Nobel Yayın Dağıtım, 2001
922001
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin problem kurma becerilerinin incelenmesi
SE Sulak
İlköğretim Online 12 (3), 713-729, 2013
712013
Problem çözme
N TERTEMİZ, M Çakmak
Gündüz Eğitim ve Yayıncılık, 2003
672003
Beliefs, attitudes and classroom management: A study on prospective teachers
HA Caner, NI Tertemiz
Procedia-Social and Behavioral Sciences 186, 155-160, 2015
492015
Okuduğunu anlama ve problem çözme stratejileri eğitiminin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin rutin olmayan problem çözme başarısına etkisi
M Ulu, N Tertemiz, M Peker
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (2), 303-340, 2016
452016
İlkokul öğrencilerinin dört işlem becerisine dayalı kurdukları problemlerin incelenmesi
N Tertemiz
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 15 (1), 1-25, 2017
432017
Sınıf yönetimi ve disiplin modelleri
N Tertemiz
Pegem Akademi, 2017
382017
Cumhuriyet döneminde ilköğretim
N Tertemiz
Editör: Atilla Tazebay) İlköğretim programları ve gelişmeler. Ankara: Nobel …, 2000
362000
Effects of problem-based learning on student attitudes, achievement and retention of learning in math course
N Uygun, N IŞIK TERTEMİZ
Egitim Ve Bilim-Education and Science 39 (174), 2014
352014
İlkokul 4. sınıfta Dienes ilkelerine göre yapılandırılmış geometri etkinliklerinin öğrenci başarısına ve kalıcılığa etkisi
MH Sarı, N Tertemiz
Eğitim ve Bilim 42 (190), 2017
342017
Problem çözme
M Çakmak, N Tertemiz
Ankara: Gündüz Eğitim ve Yayıncılık, 2002
322002
İlkokulda aritmetik problemlerini çözmede etkili görülen bazı faktörler
N Tertemiz
EĞİTİM VE BİLİM 21 (104), 1997
321997
Views of primary school teachers and students about the interactive whiteboard
NI Tertemiz, D Sahin, B Can, S Duzgun
Procedia-Social and Behavioral Sciences 186, 1289-1297, 2015
312015
Matematik dersinde probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin derse ilişkin tutum, başarı ve kalıcılık düzeylerine etkisi
N Uygun, NI Tertemiz
Eğitim ve Bilim 39 (174), 2014
292014
Vatandaşlık ve vatandaşlık eğitimine yönelik sınıf öğretmenlerinin görüşleri
S Güven, N Tertemiz, P Bulut
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 149-170, 2009
292009
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20