Takip et
Doç. Dr. Ufuk SÖZCÜ
Doç. Dr. Ufuk SÖZCÜ
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
gop.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Coğrafya öğretiminde EBA içeriklerinin öğrenci başarısına etkisi
D AYDINÖZÜ, U Sözcü, V Akbaş
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 8 (15), 339-357, 2016
392016
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DOĞAL AFET OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
U SÖZCÜ, D AYDINÖZÜ
lnternational Journal of Geography and Geography Education, 79-91, 2019
282019
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE SOSYAL MEDYA KULLANIMININ DEĞERLER ÜZERİNE ETKİSİ.
S OĞUZ, U SÖZCÜ
Electronic Turkish Studies 11 (9), 2016
202016
7. sınıf öğrencilerinin bilimsellik değerine ilişkin zihinsel modelleri
U Sözcü
Yayınlanmamış yüksek lisans tezi, Kastamonu Üniversitesi, Kastamonu, Türkiye, 2015
19*2015
Examining Natural Disaster Literacy Levels of Pre-Service Geography Teachers.
A Türker, U Sözcü
Journal of Pedagogical Research 5 (2), 207-221, 2021
152021
Examining the water literacy levels of high school students according to some variables
A TÜRKER
Asian Journal of Education and Training 6 (3), 2020
152020
Doğal afetler ve doğal afet okuryazarlığı
U Sözcü
Ankara: Pegem Akademi 2, 2019
142019
Natural disaster literacy curriculum proposal
U SÖZCÜ
Afet ve Risk Dergisi 3 (1), 70-79, 2020
132020
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN COĞRAFYA KONULARININ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN ÖZ YETERLİKLERİ
U SÖZCÜ, S OĞUZ, D AYDINÖZÜ
Marmara Coğrafya Dergisi, 155-178, 2016
122016
DOĞAL AFET OKURYAZARLIĞI BAĞLAMINDA ÖĞRETİM PROGRAMLARINDAKİ AFETLERLE İLİŞKİLİ KAZANIMLARIN İNCELENMESİ
U Sözcü, D Aydınözü
Turkish Studies 14 (5), 2639-2652, 2019
112019
Bilimsellik Değerine İlişkin Zihinsel Modellerin Değişiminin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
U Sözcü, D Aydınözü, BÜ İbret
Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE 5 (2), 9-22, 2016
112016
Disaster education in Turkey: Trends in theses and articles between 2003 and 2020
U SÖZCÜ
Journal of Pedagogical Research 4 (3), 418-441, 2020
102020
9. SINIF COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE ANALİZİ
U SÖZCÜ, D AYDINÖZÜ
Doğu Coğrafya Dergisi 24 (42), 41-50, 2019
102019
‘Earthquake Week’ Activity Application for High School Students
U SÖZCÜ
Eurasian Journal of Educational Research 92, 275-296, 2021
92021
Examining the natural disaster literacy levels of pre-service teachers according to some variables
U Sözcü, D Aydınözü
International Journal of Geography and Geography Education 40, 79-91, 2019
92019
Su okuryazarlığı ölçeğinin geliştirilmesi
U Sözcü, A Türker
Third Sector Social Economic Review 55 (2), 1155-1168, 2020
82020
Coğrafya Bölümü Öğrencilerinin Doğal Afetlere Yönelik Farkındalıklarının Mekânsal Düşünme Bağlamında Analizi
U Sözcü, D AYDINÖZÜ
Erciyes Journal of Education 4 (1), 1-19, 2020
82020
Development of water literacy scale
U Sözcü, A Türker
Third Sector Journal of Social Economy 55 (2), 1155-1168, 2020
72020
7. sınıf öğrencilerinin bilimsellik değerine ilişkin zihinsel modellerindeki değişim
U Sözcü, D Aydınözü
Kastamonu Education Journal 26 (2), 589-597, 2018
52018
Üniversite Giriş Sınavlarındaki Coğrafya Sorularının Coğrafi Becerilere Göre Dağılımı
A Türker, U Sözcü
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 17 (35), 1-1, 2021
42021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20