2005 yılları arasında çocuk edebiyatı sahasında yazılmış tahkiyeli metinlerin söz varlığı üzerine bir araştırma B Baş Ankara: Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayımlanmamış Doktora …, 2006 | 180* | 2006 |
SÖZ VARLIĞI İLE İLGİLİ ÇALIŞMALARDA KULLANILACAK ÖLÇÜTLER BAŞ Bayram Türklük Bilimi Araştırmaları, 27-61, 2011 | 160 | 2011 |
SÖZ VARLIĞININ OLUŞUMU VE GELİŞİMİNDE ÇOCUK EDEBİYATININ ROLÜ BAŞ Bayram Türklük Bilimi Araştırmaları, 137-159, 2010 | 147 | 2010 |
Türkçe öğretimi açısından çocuk edebiyatı B Baş | 142 | 2012 |
Türkçe temel dil becerilerinin öğretiminde atasözlerinin kullanımı B Baş Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 60-68, 2002 | 97 | 2002 |
2. sınıf Türkçe ders kitabındaki metinlerin okunabilirlik açısından incelenmesi B Baş, Fİ YILDIZ Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 2015 | 63 | 2015 |
Yabancılara Türkçe öğretiminde yazma becerisine yönelik Web 2.0 araçları: poll everywhere örneği O Turhan, BAŞ Bayram Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 1233-1248, 2017 | 53 | 2017 |
Samed Behrenginin hikayelerindeki eğitsel iletiler üzerine bir araştırma S Akçay Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015 | 51 | 2015 |
Söz Varlığı Üzerine Yurt Dışında ve Türkiye'de Yapılan Temel Araştırmalar B Baş, Ö Karadağ Millî Eğitim 42 (193), 2012 | 51 | 2012 |
Çizgi filmler ile ilkokul öğrencilerinin söz varlığı üzerine bir araştırma A Selin, BAŞ Bayram Ana Dili Eğitimi Dergisi 3 (4), 84-99, 2015 | 47 | 2015 |
Yabancılara Türkçe öğretiminde teknoloji entegrasyonu B Baş, T Yıldırım Ana Dili Eğitimi Dergisi, 2018 | 41 | 2018 |
İlkokul Türkçe ders kitaplarının resim-metin ilişkisi açısından öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi B Baş, F İnan Yıldız Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (28), 2014 | 36 | 2014 |
Türk masallarının söz varlığı üzerine bir değerlendirme B Baş Millî Folklor 12 (93), 2012 | 33 | 2012 |
Mavisel Yener'in çocuklara yönelik öykülerindeki eğitsel iletiler üzerine bir araştırma E Cesur, BAŞ Bayram Ana Dili Eğitimi Dergisi 3 (3), 64-76, 2015 | 32 | 2015 |
Çocuk edebiyatı B Baş İstanbul: Kriter Yayınevi, 2012 | 30 | 2012 |
İlköğretim Türkçe programına sözlü ve yazılı kültür temelli bir eleştiri B Baş Kastamonu Eğitim Dergisi 20 (1), 271-290, 2012 | 29 | 2012 |
Söz varlığı araştırmalarında veri çarpıklığı ve eğitime yansımaları B Baş Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (2), 2010 | 24 | 2010 |
SÖZLÜ VE YAZILI KÜLTÜR İLİŞKİLERİ ÇERÇEVESİNDE KONUŞMA VE YAZMA BECERİLERİNE BİR BAKIŞ B Baş Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (29), 109-117, 2011 | 22 | 2011 |
İlkokul 2. sınıf Türkçe ders kitabının resim-metin ilişkisi açısından değerlendirilmesi F İnan Yildiz Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015 | 21 | 2015 |
İlköğretim 100 Temel Eserin Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Temalar Açısından Analizi B Baş Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (15), 2011 | 21 | 2011 |