Takip et
mehmet erkol
mehmet erkol
aku.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effect of implementation of science writing heuristic on students’ achievement and attitudes toward laboratory in introductory physics laboratory
M Erkol, M Kışoğlu, E Büyükkasap
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2310-2314, 2010
612010
The investigation of science process skills of elementary school teachers in terms of some variables: Perspectives from Turkey.
B Aydoğdu, M Erkol, N Erten
Asia-Pacific Forum on Science Learning & Teaching 15 (1), 2014
412014
Biyoloji Öğretmen Adaylarinin Çevreye Yönelik Tutumlarinin İnformal Ve Formal Eğitim Ortamlari Açisindan Değerlendirilmesi
H GÜRBÜZ, M KIŞOĞLU, M ERKOL
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (2), 74-84, 2007
412007
Environmental literacy and evaluation of studies conducted on environmental literacy in Turkey
M Kışoğlu, H Gürbüz, A Sülün, A Alaş, M Erkol
International Online Journal of Educational Sciences 2 (3), 772-791, 2010
402010
Çevre okuryazarlığı ve çevre okuryazarlığı ile ilgili Türkiye’de yapılan çalışmaların değerlendirilmesi
M Kışoğlu, H Gürbüz, A Sülün, A Alaş, M Erkol
International Online Journal of Educational Sciences 2 (3), 772-791, 2010
382010
Prospective Turkish elementary science teachers’ knowledge level about the greenhouse effect and their views on environmental education in university
M Kışoğlu, H Gürbüz, M Erkol, MS Akar, M Akıllı
International Electronic Journal of Elementary Education 2 (2), 217-236, 2010
382010
The Investigation of Science Process Skills of Elementary School Teachers in Terms of Some Variables: Perspectives from Turkey.
B Aydogdu, M Erkol, N Erten
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 15 (1), n1, 2014
342014
Öğretmen adaylarının eğitsel internet kullanımı öz yeterlik inançlarının incelenmesi
S Kahraman, ZA Yılmaz, M Erkol, SA Yalçın
İlköğretim Online 12 (4), 1000-1015, 2013
322013
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNİN ÖĞRETİMİNDE JİGSAW TEKNİĞİNİN ETKİSİ VE BU TEKNİK HAKKINDAKİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
K ÖZDİLEK, M ERKOL, A DOĞAN, K DOYMUŞ, A KARAÇÖP
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (2), 2010
322010
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımı rapor formatının öğretmen adaylarının başarılarına ve fen bilgisi laboratuvarına yönelik tutumlarına etkisi
M Erkol, M Kışoğlu, Ş Gül
İlköğretim Online 16 (2), 614-627, 2017
242017
Öğretmenlerin çevre eğitimi öz-yeterliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
M ERKOL, Ö ERBASAN
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (3), 810-825, 2018
212018
Investigation of Pre-service Teachers\'Self-efficacy Beliefs of Educational Internet Use
S Kahraman, ZA Yılmaz, M Erkol, SA Yalçın
Elementary Education Online 12 (4), 2013
192013
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYOBİLİMSEL KONULARA YÖNELİK TUTUMLARI
M Erkol, Ş Gül
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (1), 9-21, 2020
182020
Sınıf öğretmenlerinin çevreye yönelik bilgi, tutum ve davranış düzeylerinin incelenmesi
Ö Erbasan, M Erkol
OPUS International Journal of Society Researches 15 (24), 2443-2471, 2020
172020
Fen bilgisi öğrencilerinin, hız, sabit hız, sürat ve yer değiştirme kavramlarını anlama düzeyleri
ALİ YILDIZ, E BÜYÜKKASAP, M ERKOL, S DİKEL
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (2), 1-12, 2007
17*2007
The Impact of Inquiry Based Learning Approach on Secondary School Students' Science Process Skills.
S Sahintepe, M Erkol, B Aydogdu
Open Journal for Educational Research 4 (2), 117-142, 2020
152020
Fen bilgisi öğretmeni adaylarının bilimsel bilginin doğası anlayışlarının incelenmesi
Ş GÜL, M ERKOL
152016
The effect of PowerPoint presentations prepared and presented by prospective teachers on biology achievement and attitudes toward biology
H Gürbüz, M Kışoğlu, M Erkol, A Alaş, S Kahraman
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 3043-3047, 2010
122010
Investigation the effect of preparing powerpoint presentations about science topics on prospective teachers’ science achievements and science process skills
M Kisoglu, M Erkol, R Dilber, H Gurbuz
Energy Educ Sci Technol Part B 4, 213-222, 2012
92012
How did pre-service science teachers ideas toward laboratory activities changed after using the science writing heuristic student template
S Akar, M Erkol, E Kabataş, E Büyükkasap, M Günel
Esera Conference, Malmö, Sweden, 2007
92007
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20