Follow
Deniz Karagöz
Deniz Karagöz
Turizm Fakültesi, Anadolu Üniversitesi
Verified email at anadolu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Hizmet pazarlaması
N Kozak, ÇH Özel, DK Yüncü
Detay Yayıncılık, 2011
1702011
Etkinlik turizmi ve etkinlik turizmi bağlamında yabancı ziyaretçi harcamalarının ekonomiye etkisi: Formula 1 2005 Türkiye Grand Prix örneği
D Karagöz
PQDT-Global, 2006
1162006
Solo female travel risks, anxiety and travel intentions: Examining the moderating role of online psychological-social support
D Karagöz, C Işık, T Dogru, L Zhang
Current Issues in Tourism 24 (11), 1595-1612, 2021
1062021
Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi’nin bibliyometrik analizi: Araştırma konuları ve kurumlar arası iş birliğinin sosyal ağ analizi ile incelenmesi
D Karagöz, N Kozak
Türk Kütüphaneciliği 28 (1), 47-61, 2014
752014
Tourists’ need for uniqueness as a representation of differentiated identity
D Karagöz, M Uysal
Journal of Travel Research 61 (1), 76-92, 2022
432022
Sosyal ağ analizi ile turizm alanında yazılmış doktora tezlerinin araştırma konularının incelenmesi
D Karagöz, RH Yüncü
43*2013
Rekreasyon yönetimi
M Argan, D Yüncü, İO Coşkun, T Sevil, ÇH Özel, HR Yüncü, KY Şimşek
Anadolu Üniversitesi Web-ofset Tesisleri, Eskişehir, 2013
412013
Rekreasyon yönetimi
D Yüncü, İO Coşkun, T Sevil, ÇH Özel, HR Yüncü, KY Şimşek
Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 2013
352013
Analysis of the extended technology acceptance model in online travel products
N Sevim, D Yüncü, EE HALL
Journal of Internet Applications and Management 8 (2), 45-61, 2017
312017
Innovation research in tourism and hospitality field: A bibliometric and visualization analysis
C Işık, E Aydın, T Dogru, A Rehman, E Sirakaya-Turk, D Karagöz
Sustainability 14 (13), 7889, 2022
292022
Etkinlik pazarlama yönetimi
M Tokay Argan, D Yüncü
Ankara: Detay Yayıncılık, 2015
282015
Türk akademisyenlerin kongre tercihleri üzerine bir araştırma
KD YÜNCÜ, N Kozak
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 21 (1), 109-120, 2010
272010
Relationships between perceptions of virtual destination environment, satisfaction and loyalty
D Yüncü
Journal of Hospitality and Tourism Technology 6 (2), 160-173, 2015
182015
Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi’nin Bibliyometrik Analizi: Araştırma Konuları ve Kurumlar Arası İşbirliğinin Sosyal Ağ Analiz ile İncelenmesi
DK Yüncü, N Kozak
VI. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, 12-15, 2012
182012
Boş zaman ve rekreasyon: kavram ve özellikler
D Yüncü
M. Argan (Editör), Rekreasyon Yönetimi. Eskişehir: TC Anadolu Üniversitesi, 2-29, 2013
172013
Turizm pazarlaması
D Karagöz, ÇH Özel
Baskı, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2013
172013
Event motivation, subjective well-being, and revisit intentions during the second wave of the pandemic: moderating effect of affective risk about COVID-19 and perceived trust
D Karagöz, C Suess-Raeisinafchi, C Işık, T Dogru, T Šegota, O Youssef, ...
Current Issues in Tourism 26 (24), 4069-4086, 2023
142023
Loneliness, travel nostalgia, subjective well-being and prevention regulatory focus: A moderated mediation model analysis
D Karagöz, H Ramkissoon
Current Issues in Tourism 27 (2), 217-233, 2024
132024
Destinasyon uzantılarının turistlerin duygusal tepkileri, bilişsel algılamaları ve davranışsal niyetleri ile ilişkisi
D Karagöz
PQDT-Global, 2011
92011
Spatial distribution of occupancy rate in the hospitality sector in Turkey according to international and domestic tourist arrivals
SG Aktaş, D Yüncü, YM Kantar
Balancing Development and Sustainability in Tourism Destinations …, 2017
62017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20