2005 ve 2013 Fen Bilgisi Öğretim Programlarının 4. ve 5. Sınıf Düzeylerinin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Karşılaştırılması Y SABAN, B AYDOĞDU, R ELMAS Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (32), 62-85, 2015 | 60* | 2015 |
The Inclusion of Science Process Skills in Multiple Choice Questions: Are We Getting Any Better?. R Elmas, GM Bodner, B Aydogdu, Y Saban European Journal of Science and Mathematics Education 6 (1), 13-23, 2018 | 20 | 2018 |
Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Derslerindeki Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerinin Değerlendirilmesi Ocak, G., Ocak, İ., Saban, Y. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (1), 161-184, 2013 | 17 | 2013 |
Achievement and Gender Effects On 5th Grader's Acquisition of Science Process Skills In A Socioeconomically Disadvantaged Neighborhood. Saban, Y., Aydogdu, B., Elmas, R. Journal of Baltic Science Education 18 (4), 607-619, 2019 | 9 | 2019 |
Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Öğretimi Öz-Yeterlik İnançları İle Öğretmenlik Uygulaması Performansları Arasındaki İlişki Aydogdu, B., Saban, Y. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 9 (2), 120-133, 0 | 7* | |
A Modeling Study on Science Teachers’ Sustainable Development Knowledge, Attitudes and Practices S Pamuk, R Elmas, Y Saban Sustainability 14 (16), 10437, 2022 | 5 | 2022 |
Using a Review Book to Improve Knowledge Retention. R Elmas, B Aydogdu, Y Saban International Education Studies 10 (1), 12-23, 2017 | 5 | 2017 |
How gifted primary school students make sense of the definition, purpose and process of observation R Elmas, S Pamuk, Y Saban International Journal of Contemporary Educational Research 8 (2), 206-218, 2021 | 3 | 2021 |
A Modeling Study on Science Teachers’ Sustainable Development Knowledge, Attitudes and Practices. Sustainability 2022, 14, 10437 S Pamuk, R Elmas, Y Saban s Note: MDPI stays neutral with regard to jurisdictional claims in published …, 2022 | | 2022 |
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Mesleki Çalışmalara Yönelik Tutumları Ocak, G., Ocak, İ., Saysal, Z., Kaya, N., Saban, Y. The Journal of Academic Social Science Studies 5 (7), 509-527, 2012 | | 2012 |