Follow
MEHMET OZAN KARAHAN
MEHMET OZAN KARAHAN
Verified email at usak.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM) VE ULAŞIM SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA: İŞLETME ÇALIŞANLARININ MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ'NE VE MÜŞTERİLERİNE BAKIŞ AÇILARININ BELİRLENMESİ
M Yurdakul, MO Karahan
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 133-144, 2010
232010
Tüketicilerin kompulsif satın alma davranışını etkileyen faktörler: Bir uygulama
MO Karahan, C Söylemez
İşletme Araştırmaları Dergisi 11 (3), 1961-1975, 2019
162019
Tüketicilerin taklit ürün satın alma tutumlarını ve niyetlerini etkileyen faktörlerin belirlenmesi: Nicel bir araştırma
MO Karahan, F SAHİN
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11 (1), 154-170, 2020
92020
E-hizmet kalitesi ve güvenin mobil uygulama kullanma memnuniyetine etkisi
C Söylemez, MO KARAHAN
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 34 (2), 555-575, 2020
82020
The effect of the theory of planned behavior and the theory of ethics in digital piracy
MO KARAHAN, A KAYABAŞI
Business & Management Studies: An International Journal 7 (4), 1751-1775, 2019
72019
Dürtüsel ve kompulsif satın alma arasındaki ilişkinin açıklanmasında tüketici kaygısının rolü: Covid19 Salgını döneminde nicel bir araştırma
F ŞAHİN, MO KARAHAN
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 25 (47), 153-174, 2022
62022
MAĞAZA ORTAMININ VE ANLIK SATIN ALMA EĞİLİMİNİN ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ
MO KARAHAN, F SAHİN
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 274-292, 2020
52020
Dijital korsanlıkta planlı davranış teorisi ve etik kavramının etkisi
MO Karahan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018
52018
Akış deneyiminin mobil oyun bağımlılığı ve keşifsel davranış üzerindeki etkisi: Ağızdan ağıza pazarlama kapsamında bir incelenme
F ŞAHİN, MO KARAHAN
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (2), 1314-1331, 2021
42021
Reklamlarda ünlü desteği algısının satın alma niyeti üzerindeki etkisinde marka sadakati ve marka güvenilirliğinin aracılık etkisi
MO Karahan
Business & Management Studies: An International Journal 10 (3), 835-857, 2022
32022
ALGILANAN ELEKTRONİK WOM UNSURLARININ MARKA İMAJI VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
MO KARAHAN
Abant Sosyal Bilimler Dergisi 21 (3), 753-772, 2021
32021
İnternet Sitesi Kalite Unsurlarının Elektronik Güven, Memnuniyet ve Yeniden Satın Alma Niyetine Etkisi
MO Karahan
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (3), 961-976, 2022
22022
Tüketicilerin Çevrim İçi İtkisel Satın Alma Davranışlarında Elektronik Hizmet Kalite Boyutlarının ve Hedonik Gezinmenin Etkisi
MO Karahan
Alanya Akademik Bakış 4 (3), 993-1013, 2020
12020
Algılanan itibar ve Gizlilik İhlali Endişesinin Çevrim İçi Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Birleşik Teknolojik Kabul ve Kullanım Teorisi Kapsamında Bir İnceleme
MO Karahan
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (3), 1359-1378, 2022
2022
MARKA ÖZGÜNLÜĞÜNÜN MARKA AŞKI VE ALGILANAN DEĞER ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
MO KARAHAN
Abant Sosyal Bilimler Dergisi 22 (2), 487-502, 2022
2022
PAZARLAMA ÇALIŞMALARINDA PSİKOLOJİK SAHİPLENME TEORİSİ: BİR LİTERATÜR TARAMASI
MO KARAHAN
International Marmara Social Sciences Congress (Autumn 2021), 217, 0
DİJİTAL MÜZİK KORSANLIĞI BAKIŞ AÇILARININ BELİRLENMESİ VE DAVRANIŞLARIN TAHMİN EDİLMESİ Öz
ÖGDMO KARAHAN, A KAYABAŞI
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–17