Follow
Azra Bayraktar,
Azra Bayraktar,
Marmara Üniversitesi Pazarlama Anabilim Dalı
Verified email at marmara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The impact of intrinsic religiosity on consumers’ ethical beliefs: Does it depend on the type of religion? A comparison of Christian and Moslem consumers in Germany and Turkey
H Schneider, J Krieger, A Bayraktar
Journal of Business Ethics 102, 319-332, 2011
2032011
Implementation of RFID technology for the differentiation of loyalty programs
A Bayraktar, E Yilmaz
2007 1st Annual RFID Eurasia, 1-6, 2007
282007
Görsel mağazacılıkta vitrinlerin önemi
A Bayraktar
Beta, 2011
252011
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETİ İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
M TÜRKMEN, S PİRTİNİ, A BAYRAKTAR, İ BİLGEN
Öneri Dergisi 12 (45), 375-392, 2016
162016
Ambalajın tüketici satın alma kararı üzerinde önceliğini belirlemek: Ambalaj tasarımı ve fonksiyonu üzerinde gıda sektöründeki bir araştırma
A Bayraktar
Yayımlanmamış Lisans Mezuniyet Tezi, İstanbul Üniversitesi, İstanbul, 2009
112009
Using RFID technology for simplification of retail processes
A Bayraktar, E Yılmaz, S Erdem
Designing and Deploying RFID Applications, 77-94, 2011
102011
Tüketici etnosentrizminin tüketici fiyat algısına etkisi
M Ünsalan, A Bayraktar
Journal of Academic Value Studies 3 (9), 258-272, 2020
92020
REKLAMIN FİNANSAL GERİ DÖNÜŞÜ VE BİR ÖRNEK OLAY
FA Gür, A Bayraktar
Öneri Dergisi 9 (35), 127-141, 2011
92011
A research on the role of consumer involvement and product knowledge levels on purchasing decisions
G KANDEMİR, S PİRTİNİ, A BAYRAKTAR
Turkish Journal of Marketing 4 (2), 162-183, 2019
72019
MARKA MENŞEİ TANIMA DOĞRULUĞU KAVRAMI VE MISIR PAZARINDAKI TÜRK MARKALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
A KOÇAK, A BAYRAKTAR
Journal of Research in Business 4 (2), 111-123, 2019
62019
ONLINE ALIŞVERİŞ YAPAN TÜKETİCİLERİN DÜZENLEYİCİ UYUMLARININ ALGILANAN DEĞER VE GÜVENE ETKİSİ
AB CİVELEK, A Bayraktar
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 21 (2), 371-393, 2020
32020
Effect of Corporate Cultural Responsibility on a Company's Financial Performance and Brand Image: An Example of a Turkish Oil Company Opet AS
A Bayraktar, CE Cömert
Corporate social responsibility for valorization of cultural organizations …, 2018
32018
THE EFFECT OF MOBILE PROMOTIONS AND APPLICATION QUALITY ON CONSUMERS’MOBILE BUYING IMPULSIVENESS: A CASE OF COMPARISON BETWEEN ZUBIZU AND HOPI
YO YILDIRIM, A BAYRAKTAR
Öneri Dergisi 16 (56), 825-851, 2021
22021
TBMM’NİN 100. YILINDA E-PARLAMENTO DÖNÜŞÜM ARAYIŞLARI: ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ ÇERÇEVESİNDE BİR ARAŞTIRMA
AE BAYRAKTAR, İ Serhap, Ü Atike, K TAŞCI
Yasama Dergisi, 135-214, 2020
12020
EVALUATION OF INFOMERCIAL ADVERTISEMENTS IN TERM OF CUSTOMER BEHAVIOUR AND THE EFFECT WHICH INFLUENCES CUSTOMER BEHAVIOUR PROCESS/INFOMERCIAL REKLAMLARIN (TANITICI REKLAMLARIN …
Ö SUBAŞI, A BAYRAKTAR
Turkish Journal of Marketing 3 (3), 258, 2018
12018
DO THE OPINIONS OF VLOGGERS AND CELEBRITIES ADD A VALUE ON A BRAND?
Z ÇELİK, A BAYRAKTAR
Journal of Research in Business 7 (2), 298-315, 2022
2022
Infomercial (Tanıtıcı) Reklamların Satın Almayı Etkileyen Faktörler Açısından Değerlendirilmesi
Ö Subaşı, A Bayraktar
TUJOM,(2018) 3 (3), 258-2279, 2018
2018
INFOMERCIAL REKLAMLARIN (TANITICI REKLAMLARIN) SATIN ALMAYI ETKİLEYEN FAKTÖRLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Ö SUBAŞI, A BAYRAKTAR
Turkish Journal of Marketing 3 (3), 258-279, 2018
2018
Evaluation Of Infomercial Advertisements In Term Of Customer Behaviour And The Effect Which Influences Customer Behaviour Process
à SUBAŞI, A BAYRAKTAR
Turkish Journal of Marketing 3 (3), 1-22, 2018
2018
Effect of corporate cultural responsibility on a company's financial performance and brand image: An example of a Turkish oil company opet AS
Ç CÖMERT, A BAYRAKTAR
IGI Global, 2017
2017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20