An alternative teaching tool in science education: Educational comics. N Akcanca International Online Journal of Education and Teaching 7 (4), 1550-1570, 2020 | 101 | 2020 |
Yaratıcı düşünmeye dayalı öğretim uygulamalarının bilimsel yaratıcılık bilimsel süreç becerileri ve akademik başarıya etkisi N Kurtuluş Unpublished Master Thesis, Karadeniz Technical University, Trabzon, 2012 | 61 | 2012 |
Fen ve teknoloji öğretim programındaki etkinliklere yönelik öğretmen ve öğrenci düşünceleri N Kurtuluş, O Çavdar Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 5 (1 …, 2011 | 54 | 2011 |
21st Century Skills: The Predictive Role of Attitudes Regarding STEM Education and Problem-Based Learning. N Akcanca International Journal of Progressive Education 16 (5), 443-458, 2020 | 42 | 2020 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİ UYGULAMALARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ N Akcanca, SA Gürler, H Alkan Caucasian journal of science 4 (1), 1-19, 2017 | 41 | 2017 |
Effect of activities prepared by different teaching techniques on scientific creativity levels of prospective pre-school teachers N Akcanca, LC Ozsevgec European Journal of Educational Research 7 (1), 71-86, 2018 | 30 | 2018 |
Fen bilimleri öğretmen adaylarının yaratıcılığa ilişkin düşüncelerinin belirlenmesi N Akcanca, LC Özsevgeç Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 2016 | 19 | 2016 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTSEL OYUN TASARLAMA VE UYGULAMA DURUMLARI. N Akçanca, T Sömen Electronic Turkish Studies 13 (27), 2018 | 18 | 2018 |
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINA YÖNELİK EBEVEYN GÖRÜŞLERİ S İnce, N Akcanca Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 172-197, 2021 | 16 | 2021 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ YETERLİLİKLERİ N Kurtuluş, O Çavdar Education Sciences 5 (3), 1302-1315, 2010 | 10 | 2010 |
The Opinions of Prospective Teachers on the Design and Use of Digital Educational Comics as a Technological Teaching Material in Science Education. N Akcanca International Journal of Curriculum and Instruction 13 (3), 2268-2288, 2021 | 7 | 2021 |
Araştırma sorgulamayla ilgili verilen eğitimin öğretmen adaylarının planlama ve uygulama süreçlerine etkisi T Saka, N Akcanca, NK Aydın, SS Alhan Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 12 (1 …, 2018 | 7 | 2018 |
Prospective teachers’ educational game designing and applications N Akcanca, T Sömen Turkish Studies Educational Sciences 13 (27), 49-71, 2018 | 6 | 2018 |
Parents’ views on out-of-school learning environments in preschool education S İnce, N Akcanca Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty 58, 172-197, 2021 | 4 | 2021 |
Implementation of STEM in Preschool Education. A Türk, N Akcanca Journal of Educational Leadership and Policy Studies, 2021 | 4 | 2021 |
EĞİTİMDE YENİLİKÇİ BİR ÖĞRENME YAKLAŞIMI: İŞBİRLİKLİ YARATICILIK MODELİ D Girgin, N Akcanca Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 23 (1), 367-391, 2021 | 4 | 2021 |
Okul öncesi öğretmen adaylarının yansıtıcı günlüklerin değerlendirilmesine yönelik görüşleri N AKCANCA, L CERRAH ÖZSEVGEÇ Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 13 (28), 214-233, 2019 | 4 | 2019 |
Okul öncesi öğretmen adaylarına yönelik bilimsel yaratıcılığı destekleyen öğretim teknikleriyle hazırlanmış etkinliklerin değerlendirilmesi N Akcanca Yayımlanmamış Doktora Tezi, Karadeniz Teknik Üniversitesi, 2017 | 4 | 2017 |
The creativity thoughts of preservice teachers studying at science teaching N Akcanca, L Cerrah Özsevgeç Journal of Bayburt Education Faculty 11 (2), 391-413, 2016 | 4 | 2016 |
The Readiness of Primary and Preschool Pre-Service Teachers' for Teaching Profession in Turkey: A Mixed Methods Research. D Girgin, N Akcanca International Journal of Contemporary Educational Research 8 (2), 98-117, 2021 | 3 | 2021 |