Fizik tutum ölçeği: Geliştirilmesi, geçerliliği ve güvenilirliği N YİĞİT, M altan KURNAZ Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 4 (1 …, 2010 | 135* | 2010 |
7. sınıf öğrencilerinin Güneş, Dünya ve Ay ile ilgili zihinsel modelleri MA Kurnaz, A Değermenci İlköğretim Online 11 (1), 2-15, 2012 | 107* | 2012 |
An Analysis of High School Students' Mental Models of Solid Friction in Physics. MA Kurnaz, C Eksi Educational Sciences: Theory and Practice 15 (3), 787-795, 2015 | 103 | 2015 |
Akıllı tahta kullanımlı mikro öğretim uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının TPAB’larına ve akıllı tahta kullanıma yönelik algılarına etkisi Hİ AKYÜZ, MA KURNAZ, E KABATAŞ MEMİŞ Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE--Vol 3 (1), 2014, pp. 1-14, 2014 | 89 | 2014 |
A thematic review of ‘energy’teaching studies: focuses, needs, methods, general knowledge claims and implications MA Kurnaz, M Çalık Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational …, 2009 | 85 | 2009 |
Temel astronomi kavramlarına ilişkin öğrenci algılamalarının sınıf seviyelerine göre karşılaştırması MA Kurnaz, A Değirmenci Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2011 | 76 | 2011 |
Using different conceptual change methods embedded within 5E model: A sample teaching for heat and temperature MA KURNAZ, M Çalık Journal of Physics Teacher Education Online, 2008 | 76 | 2008 |
Prospective physics teachers' level of understanding energy, power and force concepts. A Sağlam-Arslan, MA Kurnaz Asia-Pacific Forum on Science Learning & Teaching 10 (1), 2009 | 73* | 2009 |
Yıldız, kuyruklu yıldız ve takımyıldız kavramlarıyla ilgili öğrenci algılamalarının belirlenmesi MA Kurnaz Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2012 | 70* | 2012 |
Effectiveness of multiple representations for learning energy concepts: Case of Turkey MA Kurnaz, AS Arslan Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 627-632, 2014 | 61 | 2014 |
Radiological maps for Trabzon, Turkey A Kurnaz Journal of Environmental Radioactivity 102 (4), 393-399, 2011 | 59 | 2011 |
Fizik öğretmenlerinin bağlam temelli fizik problemleriyle ilgili algilamalarinin incelenmesi MA Kurnaz Ocak 2013 Cilt: 21 No: 1 Kastamonu Eğitim Dergisi 375-390, 2013 | 49 | 2013 |
Enerji konusunda model tabanlı öğrenme yaklaşımına göre tasarlanan öğrenme ortamlarının zihinsel model gelişimine etkisi MA Kurnaz Yayınlanmamış Doktora Tezi, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri …, 2011 | 47 | 2011 |
Üniversite 1. sınıf seviyesinde enerji kavramının öğrenim durumlarının analizi MA Kurnaz Unpublished Master Thesis, University of Karadeniz Technical, Trabzon, Türkiye, 2007 | 46* | 2007 |
İlköğretim ve ortaöğretim lisansüstü öğrencilerinin ders seçimi yaklaşımları ve ilgili sorunları MA KURNAZ, A Nedim Journal of Turkish Science Education 6 (3), 38-52, 2009 | 45 | 2009 |
The Improvement of Problem-Solving Skills and Physics Concept Mastery On Temperature and Heat Topic JR Batlolona, C Baskar, MA Kurnaz, M Leasa Jurnal Pendidikan IPA Indonesiahttp 7 (3), 273-279, 2018 | 43 | 2018 |
A thematic review of some studies investigating students’ alternative conceptions about energy MA Kurnaz, AS Arslan International Journal of Physics and Chemistry Education 3 (1), 51-74, 2011 | 40 | 2011 |
Using the anthropological theory of didactics in physics: characterization of the teaching conditions of energy concept and the personal relations of freshmen to this concept MA Kurnaz, AS ARSLAN Journal of Turkish Science Education 6 (1), 72-88, 2009 | 40 | 2009 |
Chest trauma: analysis of 126 cases İ Yalçınkaya, F Sayır, M Kurnaz, U Çobanoğlu Turkish Journal of Trauma and Emergency Surgery 6 (4), 288-291, 2000 | 37 | 2000 |
2013 Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi ÖV YAZ, MA KURNAZ Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2017 (8), 173-184, 2017 | 33 | 2017 |