Öğretmenlerin öğretim programı uyarlamaları üzerine bir durum çalışması: Devlet ve özel lise farklılıkları N Bümen, Ü YAZICILAR Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (1), 183-224, 2020 | 27 | 2020 |
2005, 2011 ve 2013 yıllarında uygulamaya koyulan lise matematik dersi öğretim programları üzerine bir analiz Ü Yazıcılar, NT Bumen Pegem Atıf İndeksi, 139-166, 2017 | 24 | 2017 |
Crossing over the brick wall: Adapting the curriculum as a way out U Yazicilar, NT Bumen Issues in Educational Research 29 (2), 583-609, 2019 | 23 | 2019 |
Öğretmenlerin matematik dersi öğretim programını uyarlama sürecinin incelenmesi Ü Yazicilar | 13 | 2016 |
Teachers’ curriculum adaptation patterns: a scale development study Ü Yazıcılar Nalbantoğlu, NT Bümen, Ö Uslu Teacher Development 26 (1), 94-116, 2022 | 9 | 2022 |
Öğretmenlerin öğretim programlarını uyarlama süreci üzerine kuramsal bir inceleme. 24 Ü Yazıcılar, NT Bümen Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi “Herkes İçin Sürdürülebilir Eğitim” Niğde …, 2015 | 9 | 2015 |
Changes in the curriculum adaptation skills of teachers as a result of professional development support: A Turkish case study ÜY Nalbantoğlu, NT Bümen Teaching and Teacher Education 137, 104386, 2024 | 6 | 2024 |
Evaluation of the Professional Development Program for Sec-ondary Math Teachers on Item Writing Related to Higher Order Thinking Skills B Yurdakul, TO Başokçu, Ü Yazıcılar Journal of Teacher Education and Educators 9 (1), 83-106, 2020 | 5 | 2020 |
Öğretim programını sınıfa uyarlama becerilerine yönelik bir mesleki gelişim programının öğretmenlere katkılarının incelenmesi Ü Yazıcılar Nalbantoğlu Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021 | 3 | 2021 |
Examining theory-practice connection in a pre-service English teacher education project D Canlıer, Ü Yazıcılar, G Ünver Journal of Language Teaching and Learning 10 (1), 38-56, 2020 | 2 | 2020 |
Tracing teachers’ change of pedagogical design capacity through professional development ÜY Nalbantoğlu, NT Bümen Journal of Curriculum Studies, 1-24, 2024 | | 2024 |
Mesleki Gelişimde Öğretmen Öğrenmelerinin Belirlenmesi İçin Analitik Bir Araç: Bağlantılı Mesleki Olgunlaşma Modeli ÜY Nalbantoglu, NT Bümen Yaşadıkça Eğitim 36 (3), 874-899, 2022 | | 2022 |
Mesleki Gelişimde Öğretmen Öğrenmelerinin Belirlenmesi İçin Analitik Bir Araç: Bağlantılı Mesleki Olgunlaşma Model Ü Yazıcılar, N Bümen Yaşadıkça Eğitim Dergisi, 2022 | | 2022 |
Exploring Teacher Motivation to Implement After an Online Professional Development by Using Expectancy-value-cost theory ALP Gamze, S DOĞAN, ÜY NALBANTOĞLU, NA DOĞAN Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi 40 (3), 17-32, 0 | | |