Takip et
Oğuz KELEŞ
Oğuz KELEŞ
İstanbul 29 Mayıs Üniversitesi
29mayis.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Metaphor perceptions of pre-service teachers towards mathematics and mathematics education in preschool education
O Keles, I Tas, D Aslan
Educational Research and Reviews 11 (14), 1338-1343, 2016
222016
Okul öncesi öğretmen adaylarının ve okul öncesi öğretmenlerinin sınıf yönetimine ilişkin tutum ve inançlarının incelenmesi
O Keleş
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
192013
Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf yönetiminde istenmeyen davranışlara karşı kullandığı stratejileri belirleme ölçeği geçerlik güvenirlik çalışması
O Keleş
Hacettepe University Faculty of Health Sciences Journal, 2015
132015
TABLET BİLGİSAYARLARIN OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DESTEK MATERYALİ OLARAK KULLANILMASININ İNCELENMESİ
MC Şahin, TAŞ İşıl, İG Oğul, E Çilingir, O Keleş
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (2), 335-348, 2015
122015
Literature review on the use of tablet computers in preschool education
MC Sahin, I Tas, IG Ogul, E Cilingir, O Keles
European Journal of Research on Social Studies 1 (1), 80-83, 2014
112014
Okul öncesi kaynaştırma sınıfı öğretmenlerinin öz yeterlik (algı) ölçeği geçerlik güvenirlik çalışması
O KELEŞ, AD SIĞIRTMAÇ, A DİKİCİ
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (1), 193-210, 2019
92019
Okul öncesi dönemde erken müdahale programları kapsamında bir kaynaştırma/bütünleştirme uygulamasına ilişkin durum çalışması
O Keleş
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
6*2019
Okul öncesi öğretmen adaylarının ve öğretmenlerinin sınıf yönetimine ilişkin tutum ve inançlarının incelenmesi
O Keleş, M Yaşar
Şakir Ç.(Ed.) 3, 376-384, 2016
52016
Validity and reliability study of identifying parent involvement strategies scale for pre-school teachers
O Keleş, A Dikici Sığırtmaç
Euroasian Academy of Sciences Euroasioan Education and Literature Journal 6 …, 2016
52016
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN UYGULADIKLARI AİLE KATILIM STRATEJİLERİNİ BELİRLEME ÖLÇEĞİ GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
O KELEŞ, AD SIĞIRTMAÇ
Eurasian Education & Literature Journal, 49-58, 2022
42022
Teachers’ views regarding the use of technological materials in pre-school educational institutions
N Önal, O Keleş
Mediterranean Journal of Educational Research, 14a, 820-824, 2013
42013
Families with Special Needs Children in Turkey during the COVID-19 Pandemic.
O Keles, EZ Özbey
International Online Journal of Education and Teaching 9 (1), 85-103, 2022
32022
Okul öncesi öğretmen adaylarının fen ve fen eğitimi kavramlarına ilişkin metaforik algıları
TAŞ Işıl, O KELEŞ, D ASLAN
Eurasian Journal of Teacher Education 1 (3), 201-214, 2020
32020
Metaphoric perceptions of preschool teacher candidates about science and science education concepts
O Keleş
Eurasian Journal of Teacher Education, 2020
22020
Okul Öncesi Dönemde Erken Müdahale Programları Kapsamında Bir Kaynaştırma/bütünleştirme Uygulamasına İlişkin Durum Çalışması
A Sığırtmaç, O Keleş
Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2-5 Ekim 2019, 726-729, 2019
22019
Pre-School Teachers’ Views Regarding Democracy Education
B YANIK, I TAŞ, O KELEŞ, S ÖRDEK
Mediterranean Journal of Educational Research, 333-336, 2013
12013
An Analysis of the Play Behaviours of Female and Male Children in Nursery Classes
I TAŞ, O KELEŞ, B YANIK
Mediterranean Journal of Educational Research, 831-836, 2013
12013
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ DEĞERLER EĞİTİMİ VEREN KURUMLARDA AİLE KATILIMININ İNCELENMESİ
İA YILDIRIM, O KELEŞ
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD) 23 (2), 346-363, 2023
2023
Distance Education Experiences of Preschool Teachers during the COVID-19 Pandemic in Turkey
EZ Ozbey, O Keles
Journal of Qualitative Research in Education, 2023
2023
The Scale of Determining the Problem Behaviors of Children in Preschool Period: A Validity and Reliability Study.
O Keles, T Emiroglu
Psycho-Educational Research Reviews 10 (3), 350-361, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20