Examining the Effectiveness of Augmented Reality Applications in Education: A Meta-Analysis. H Tekedere, H Göker International Journal of Environmental and Science Education 11 (16), 9469-9481, 2016 | 173 | 2016 |
ORTA YAŞ VE YAŞLI BİREYLERİN İNTERNET VE SOSYAL MEDYAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ H Tekedere, F Arpaci Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 20 (2), 377-392, 2016 | 62 | 2016 |
Web tabanlı probleme dayalı öğrenmede denetim odağının öğrencilerin başarısına, problem çözme becerisi algısına ve öğrenmeye yönelik tutumlarına etkisi H Tekedere Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2009 | 30 | 2009 |
İnteraktif bilgi iletişim teknolojilerinin uzaktan eğitimdeki uygulamaları M Alkan, H Tekedere, Ö Genç Elektrik, Elektronik, Bilgisayar Mühendislikleri Eğitimi 2, 2003 | 22 | 2003 |
FATİH projesine yönelik görüşlerin metin madenciliği yöntemleri ile otomatik değerlendirilmesi H GÖKER, H TEKEDERE Bilişim Teknolojileri Dergisi 10 (3), 291-299, 2017 | 21 | 2017 |
The effectiveness and usability of the educational software on concept education for young children with impaired hearing H Goker, L Ozaydin, H Tekedere Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 12 (1), 109-124, 2016 | 19 | 2016 |
İletişim teknolojileri ile bütünleşik bir uzaktan öğretim ortamının geleneksel sınıf öğretimine göre üstünlükleri ve sınırlamaları M Alkan, Ö Genç, H Tekeder Elektrik, Elektronik, Bilgisayar Mühendislikleri Eğitimi 1, 2003 | 16 | 2003 |
Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Eğitimde Kullanımı İçin Altyapı İhtiyaçları ve Yeni İletişim Teknolojileri M Alkan, Ö Genç, H Tekedere Elektrik, Elektronik, Bilgisayar Mühendislikleri Eğitimi 1, 177-181, 2006 | 11 | 2006 |
İnternet tabanlı eğitimde web sayfa tasarımı ve multimedya öğeleri ile geliştirilmesi M ALKAN, Ö GENÇ, H TEKEDERE | 11 | 2001 |
Engellilere yönelik E-öğrenme ortamlari konusunda yapilan lisansüstü tez çalişmalarinin içerik analizi H TEKEDERE, H GÖKER Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 945-970, 2016 | 10 | 2016 |
Web tabanlı probleme dayalı öğrenmede denetim odağının web tabanlı ve probleme dayalı öğrenmeye yönelik tutuma etkisi H Tekedere, A Mahiroğlu Eğitim ve Bilim 39 (171), 2014 | 9 | 2014 |
The usability analysis of an e-learning environment F Torun, H Tekedere Turkish Online Journal of Distance Education 16 (4), 50-66, 2015 | 8 | 2015 |
Covid-19 sürecinde yükseköğretimde çevrimiçi uzaktan eğitim öğrenci deneyimlerinin incelenmesi H Tekedere, S Şahin, H Göker Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 42 (1), 123-166, 2022 | 7 | 2022 |
Erken çocukluk döneminde otizm teşhisine yönelik dinamik uzman sistem tasarımı H Göker, İ Şahin, H Tekedere Bilişim Teknolojileri Dergisi 8 (3), 167, 2015 | 7 | 2015 |
The effect of locus of control in web based problem based learning on attitute to web based and problem based learning H Tekedere, A Mahiroglu Egitim ve Bilim 39 (171), 2014 | 6 | 2014 |
İLKYARDIM DERSİ İÇİN WEB TABANLI PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAZILIMININ GELİŞTİRİLMESİ H TEKEDERE, A MAHİROĞLU Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 95-114, 2012 | 6 | 2012 |
Sağlık hizmetleri meslek yüksekokulu öğrencilerinin genetiği değiştirilmiş organizmalarla ilgili eğitim ihtiyaçlarının analizi H TEKEDERE, B TABAN, M ÇALIŞKAN, H DEMİRTOLA Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED). 8 (3), 2011 | 6 | 2011 |
The effect of locus of control in web assisted problem based learning (PBL) on students? success, problem-solving skills, and attitutes to learning H Tekedere Unpublished Ph. D. thesis, Gazi University, Ankara, 2009 | 6 | 2009 |
Ġnternet Tabanlı Eğitimde Web Sayfa Tasarımı Ve Multimedya Öğeleri Ġle GeliĢtirilmesi M Alkan, H Tekedere, Ö Genç BiliĢim Teknolojileri IĢığında Eğitim Konferansı ve Sergisi (BTIE 2001), 3-5, 2001 | 6 | 2001 |
Phubbing, alienation, digital game addiction, independent self-construal, and interdependent self-construal among high school students: A path analysis H Goker, H Tekedere BEHAVIORAL PSYCHOLOGY-PSICOLOGIA CONDUCTUAL 30 (1), 2022 | 5 | 2022 |