Follow
Özen Okat
Özen Okat
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü Doçenti
Verified email at ege.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Reklamda Görsel Tasarım: Yaratıcılık ve Sanat
M Elden, Ö Okat Özdem
Say, 2015
85*2015
Hediye verme davranışı ve alışveriş merkezlerinde deneyim yaratma stratejileri: sevgililer günü örneği
SY Çakır, AT Eğinli, ÖO Özdem
Nuran Yıldız, 97, 2005
322005
Postmodern Sanat Akımları ve Reklamlara Yansımaları
ÖO ÖZDEM, E GEÇİT
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 2013
302013
WEB TASARIMININ ÖNEMİ: DESTİNASYON WEB SİTELERİNİN GÖRSEL TASARIMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
B Fırlar, ÖO Özdem
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları …, 2013
192013
Corporate communication by web sites: An analysis of advertising agencies' web sites in terms of usability and content
I Aktuglu, OO Ozdem, I Ozbukerci
Proceedings of the 2018 International Conference on Computers in Management …, 2018
52018
POSTMODERN DÜNYADA GELENEĞİN YENİDEN İNŞASI: OSMANLI KÜLTÜREL ÖĞELERİNİN REKLAMLARDA KULLANIMI RECONSTRUCTION OF THE TRADITION IN POST-MODERN WORLD: THE USAGE OF THE OTTOMAN …
M ELDEN, IK AKTUĞLU, ÖO ÖZDEM
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 7 (33), 816-827, 2014
5*2014
Visuality in Corporate Communication
Ö Okat, BB Solak
New Media and Visual Communication in Social Networks, 37-59, 2020
42020
How the brands use the social media: A content analysis on Twitter
ÖGDÖO ÖZDEM, AT EGİNLİ, SY ÇAKIR
Proceedings of the International New Media Conference, 2012
32012
ARTIFICIAL INTELLIGENCE-ASSISTED PROGRAMMATIC ADVERTISING
Ö OKAT, K KADİRHAN
New Communication Approaches in the Digitalized World 87, 2020
12020
Social media usage of GSM operators in Turkey: A content analysis of Twitter use
AT Eginli, OO Ozdem, IK Aktuglu
Social Media: The Good, the Bad, and the Ugly: 15th IFIP WG 6.11 Conference …, 2016
12016
Commercials, who are they perceived by and how
M Elden, IK Aktuğlu, EÖ Okat Özdem
A Comparision between target groups: children aged 7, 2014
12014
Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Satın Alma Eğilime Etkisi: Teknoloji Sektörüne Yönelik Odak Grup Çalışması
Ö Okat, K Kadirhan
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2023
2023
THE EXPERIENCE EFFECT IN LUXURY CONSUMPTION: THE CONTACT POINTS OF LUXURY BRANDS WITH THE CONSUMERS
SY ÇAKIR, EÖ OKAT, I AKTUĞLU
Current Research in Social, Human and Administrative Sciences, 2022
2022
Marion Harper: Küresel Köyde Reklam Yapmak
Ö Okat Özdem
Reklam Ustaları, 2014
2014
Hedonic consumption and depressed mood: how does depression influence consumer behavior?
ÖOÖ Müge Elden, Uğur Bakır
International Conference on Marketing & Consumer Behaviour – 2013, 608-615, 2013
2013
Görsel İletişim
Ö Okat Özdem
Bir Bakışta İletişim, 2013
2013
Ekonomik Kriz Dönemlerinde Otomotiv Sektöründe Uygulanan Rekabet Stratejilerinin, Otomotiv Firmalarının Tüketiciyle Olan İletişimlerine Yansıması
Ö Okat Özdem
Rekabette Başarıya Giden Yol, 2010
2010
Web Tasarımı Teknolojisinin İnternet Reklamcılığına Yansımaları
Ö Okat Özdem
Teknolojinin Pazarlama İletişimine Etkileri, 2010
2010
DOĞRUDAN TEPKİ REKLAMCILIĞI: Türkiye’deki Uygulamaların Tüketici Perspektifinden Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma
ÖO ÖZDEM
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, 175-190, 0
Gender Differences In The Perception Of Advertisements: An Eye-Tracking Approach
I Aktuglu, AT Eginli, SY Cakir, OO Ozdem
Contemporary Approaches in Social Science Researches, 425, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20