Follow
HATUN BOZTEPE TAŞKIRAN
HATUN BOZTEPE TAŞKIRAN
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Verified email at istanbul.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
HALKLA İLİŞKİLER PERSPEKTİFİNDEN GÜVEN KAVRAMI: KATILIMCILIK, ŞEFFAFLIK VE HESAP VEREBİLİRLİK İLKELERİNİN KAMU KURUMLARINA YÖNELİK GÜVENİN OLUŞMASINDAKİ ROLÜ
H Boztepe
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2013
652013
Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi
H Boztepe
352014
Kamusal halkla ilişkiler
H Boztepe
Derin Yayınları, 2014
282014
Halkla ilişkilerin kurum ile hedef kitle arasında ilişki oluşturma amacı ve kurumsal web sayfalarının diyalojik halkla ilişkiler aracı olarak kullanımı
H Boztepe
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 86-104, 2013
282013
USES AND GRATIFICATIONS APPROACH, SOCIAL MEDIA AND PERSONAL BRANDING: A STUDY ON SOCIAL MEDIA USERS IN TURKE
HB Taşkıran
Communication Today 10 (1), 142-155, 2019
202019
Marka İletişimi ve Dijital Stratejiler
H Boztepe Taşkıran
192017
SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN TÜKETİCİLERİN MARKA TERCİHİNE ETKİSİ: KOZMETİK MARKALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
E Sönmez, HB Taşkıran
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 4 (2 …, 2019
182019
Sivil Toplum Kuruluşlarinda Halkla İlişkiler: Kurumsal Web Sayfalarinin Bağişçi İlişkileri Açisindan Fon Sağlama Araci Olarak Kullanimi
H Boztepe
Erciyes İletişim Dergisi 3 (4), 150-168, 2014
172014
KURUMSAL ÇEKİCİLİK KAVRAMI VE KURUMSAL ÇEKİCİLİK UNSURLARININ ALGILANAN ÖNEMİNİ TESPİT ETMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
H Boztepe
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2014
152014
Sosyal medyanın marka kişiliği yönünden kullanımı: markaların sosyal medyadaki kişilik sunumları ile hedef kitlelerin marka kişilik algısını karşılaştırmaya yönelik bir araştırma
M Boyacı, HB Taşkıran
Yeni Medya 2019 (6), 46-63, 2019
132019
Kamu Yönetiminde Vatandaş Katılımı ve Şeffaflığın Sağlanmasında Dijital İletişim Uygulamalarının Rolü.
H BOZTEPE TAŞKIRAN
Amme İdaresi Dergisi 52 (1), 2019
132019
Government public relations in Turkey: social media usage of Turkish ministries in relationship building
H Boztepe-Taskiran
Online Journal of Communication and Media Technologies 6 (1), 48-63, 2016
122016
Digitalization of culture and arts communication: A study on digital databases and digital publics
HB Taşkıran
Handbook of research on examining cultural policies through digital …, 2019
112019
SAĞLIK İLETİŞİMİNDE DOKTOR–HASTA İLİŞKİSİ MODELLERİ VE İLİŞKİ TARAFLARININ DEĞERLENDİRMELERİNİ TESPİT ETMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
B Güven, HB Taşkıran
Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi 2 (1), 7-38, 2019
102019
Çevreci sivil toplum kuruluşlarının dijital aktivizm faaliyetlerine yönelik bir araştırma
E Tani, HB Taşkıran
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2022 (47), 524-546, 2018
102018
İTİBAR ÇALIŞMALARININ YENİ BİR BOYUTU OLARAK ÜLKE İTİBARI: İÇ HEDEF KİTLE OLARAK YÖNETİLENLERİN ÜLKE İTİBARINA YÖNELİK ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
H Boztepe
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2013
102013
Kurumsal Algıların Yönetimi Açısından Sosyal Medya: Halkla İlişkiler Alanına Yönelik Bir Değerlendirme
HB Taşkıran
Sosyal Medya Araştırmaları 3, 367-396, 2016
92016
Kurum içi iletişim stratejileri bağlamında oyunlaştırma kullanımı: Bankacılık sektörü üzerine bir araştırma
Ç Özkan, HB Taşkıran
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 5 (1), 15-47, 2019
82019
Sağlığa ilişkin risklerin önlenmesi bağlamında sağlık iletişimi kampanyalarının ve yeni medyanın rolü
HB TAŞKIRAN, E YILDIZ
Dördüncü Kuvvet Uluslararası Hakemli Dergi 2 (2), 111-133, 2019
82019
Risk iletişiminde geleneksel medya: gazete haberlerinin deprem felaketleri örnekleminde analizi
AM Vural, HB Taşkıran, S Türkoğlu, M Sarı, T Maral, RK Keskin, ...
Selçuk İletişim 15 (2), 672-701, 2022
62022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20