Takip et
Yunus Emre Ömür
Yunus Emre Ömür
İstanbul 29 Mayıs Üniversitesi
29mayis.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmen adaylarının öz yeterlik algıları ile akademik alanda arzularını erteleme düzeylerine yönelik görüşleri
R Aydın, YE Ömür, T Argon
Marmara Eğitim Bilimleri Dergisi 40 (40), 1-12, 2014
442014
Lise yöneticilerinin yenilik yönetimi becerileri ile okullardaki örgütsel öğrenme mekanizmalarına yönelik öğretmen görüşleri
YE Ömür
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü: Bolu, 2014
382014
Olumsuz Değerlendirilme Korkusu ve Akademik Sahtekarlık
YE Ömür, R Aydın, T Argon
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi 5 (9), 131-149, 2014
362014
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları İle Güdülenme Düzeyleri Arasındaki İlişki
YE Ömür, ŞS Nartgün
Journal of Educational Policy Analysis 2 (2), 41-55, 2013
36*2013
Eğitimde Neoliberal Yerelleşme ve Eleştirisi
YE ÖMÜR
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 10-25, 2016
202016
Teacher Opinions on the Innovation Management Skills of School Administrators and Organizational Learning Mechanisms
YE Ömür, T Argon
Eurasian Journal of Educational Research 66, 243-262, 2016
192016
Supervision anxiety as a predictor for organizational cynicism in teachers
HB Gündüz, YE Ömür
International Journal of Human Sciences 13 (1), 1381, 2016
142016
Öğretim elemanlarının değişime uyumu ölçeği: Türkçeye uyarlama, geçerlik ve güvenilirlik çalışması
YE Ömür, ŞS Nartgün
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 20 (3), 307-326, 2014
102014
Relationship between prospective teachers’ fear of negative evaluation and their academic dishonesty tendencies
YE Omur, R Aydin, T Argon
Journal of Education and Humanities: Theory and Practice 5 (9), 131-149, 2014
72014
Disciplinary Power in the School: Panoptic Surveillance.
G Çeven, M Korumaz, YE Ömür
Educational Policy Analysis and Strategic Research 16 (1), 153-171, 2021
62021
Standart sınavlar ve dönüşen öğretmen kimliği
YE Ömür, B Bavli
Journal of Economy Culture and Society, 117-137, 2020
62020
İstihdam İçin Eğitimi Yeniden Düşünmek
YE Ömür
The Journal of Academic Social Science Studies 50, 429-447, 2016
62016
High stakes testing and transformation in the occupational identity of teachers
YE Omur, B Bavli
Journal of Economy Culture and Society, 2020
52020
Relationship between prospective teachers’ attitudes towards teaching profession and their motivation levels
YE Ömür, ŞS Nartgün
Journal of Educational Policy Analysis 2 (2), 41-55, 2013
52013
Teaching the Poor in Turkey: A Phenomenological Insight.
YE Ömür
International Journal of Progressive Education 14 (2), 190-208, 2018
42018
An Analysis of Students’ Perceptions about Fundamental High Schools in the Context of Equality in Education in Turkey
YE Ömür, İ Bahat, S Erenas
International Online Journal of Educational Sciences 9 (1), 2017
4*2017
Pre-service teachers’ perception of self-efficacy and academic delay of gratification
R Aydın, EY Ömür, T Argon
J. Educ. Sci 40, 1-12, 2014
42014
Üniversitelerdeki içten beslenmenin akademik özgürlük bağlamında çözümlenmesi
A Balyer, YE Ömür
International Journal of Social Science Research 7 (2), 307-325, 2018
32018
Eğitimde Niteliğin Sistem Yaklaşımı ve Eleştirel Eğitim Anlayışı Açısından Tanımlanması Üzerine Bir Tartışma
YE Ömür
Yildiz Journal of Educational REsearch 1 (1), 1-14, 2016
32016
Faculty change orientation scale: Adaptation to Turkish language, validity and reliability
YE Ömür, ŞS Nartgün
Educational Administration: Theory and Practice 20 (3), 307-326, 2014
32014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20