Follow
inanç eti
Title
Cited by
Cited by
Year
Drama etkinliklerinin okul öncesi eğitim kurumuna devam eden 5-6 yaş grubu çocukların sosyal becerileri üzerine etkisi
İ Eti
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
662010
COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ YETERLİKLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ.
İ Eti, B Karaduman
Journal of National Education 49, 2020
62*2020
Hikâye Temelli Yaratici Drama Etkinliklerinin Dört Yas Grubu Çocuklarin Ifade Edici Dil Gelisimine Etkisi*/The Effect of Story-Based Creative Drama Activities on Four-Year-Old …
İ Eti, YA Arnas
Yaratici Drama Dergisi 11 (1), 17, 2016
222016
Okul öncesi eğitimde sorgulama temelli fen etkinliklerinin geliştirilmesine yönelik eylem araştırması
İ ETİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
142016
AN INVESTIGATION ON HOW CHILDREN FROM DIFFERENT SOCIOECONOMIC STATUS (SES) CLASSIFY GEOMETRIC SHAPES.
D Aslan, YA Arnas, İ Eti
International Journal of Academic Research 4 (6), 2012
82012
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ARAŞTIRMA PROJESİ DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ
ETİ İnanç, S GÜNDOĞDU
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 121-139, 0
8
Covid-19 pandemisi sürecinin öğretmen adaylarının mesleki yeterlikleri açısından incelenmesi. Milli Eğitim Dergisi, 49 (1), 635-656
İ Eti, B Karaduman
62020
Picturing pre-service and in-service teachers’ views about scientists and science teaching
S Uçar, İ Eti, T Demircioğlu, Y Aktaş Arnas
International Journal of Early Years Education 31 (3), 773-789, 2023
52023
Developing Inquiry-Based Science Activities in Early Childhood Education: An Action Research.
İ Eti, A Sigirtmaç
International Journal of Research in Education and Science 7 (3), 785-804, 2021
52021
Curriculum fidelity of Turkish preschool teachers in school-based practices
M Yeşilpınar Uyar, İ Eti
Education 3-13 51 (5), 820-835, 2023
32023
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN GÜNE BAŞLAMA VE OYUN ZAMANINA İLİŞKİN GÖRÜŞ VE UYGULAMALARI.
R GÜNAY BİLALOĞLU, İ ETİ, Y AKTAŞ ARNAS
Journal of National Education 51 (233), 2022
32022
Herkes için STEM: Bir STEM eğitim merkezinde görev yapan eğitim personelinin STEM eğitimine ilişkin görüşleri
B Karaduman, ETİ İnanç
Trakya Eğitim Dergisi 13 (1), 209-225, 2023
22023
Erken Çocukluk Eğitiminde Drama Dersinin Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişimlerine Etkisi: Dramaya İlişkin Tutum ve Öğretmen Öz-yeterlik İnançları
İ Eti, ME Parlatan
Yaratici Drama Dergisi 17 (2), 125-137A, 2022
22022
Associations between of maternal parenting styles and beliefs about children's emotions on preschoolers’ social skills and problem behaviours
İ Eti
Early Child Development and Care 193 (9-10), 1127-1140, 2023
12023
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN GÜNE BAŞLAMA VE OYUN ZAMANINA İLİŞKİN GÖRÜŞ VE UYGULAMALARI
RG BİLALOĞLU, ETİ İnanç, YA ARNAS
Milli Eğitim Dergisi 51 (233), 151-175, 2022
12022
The Dream Concepts and Contents of Turkish Preschool Children
I ETİ, A SIĞIRTMAÇ
Educational Sciences Research in the Globalizing World, 430, 2018
12018
Am ia Competent Researcher?: Reflections from Novice Researchers.
BT Türkkan, İ Eti, B Karaduman
International Journal of Progressive Education 19 (5), 2023
2023
Temel Eğitim Öğretmen Adaylarının Matematik Kaygı Düzeylerinin Belirlenmesi ve Kaygı Kaynaklarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Ö NURLU, ETİ İnanç
Eurasian Education & Literature Journal, 28-37, 2022
2022
Yaratıcı Drama Eğitmenliği/Liderliği Programı Katılımcılarının Sosyal Uyuma İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi.
İ Eti, Ö Kaf
Yaratici Drama Dergisi 15, 2020
2020
INVESTIGATION OF PRE-SERVICE ELEMENTARY EDUCATION TEACHERS’MATHEMATICS ANXIETY LEVELS AND THEIR PERCEPTIONS ABOUT MATHEMATICS ANXIETY SOURCES
Ö Nurlu, İ Eti
Eurasian Education & Literature Journal 4 (4), 28-37, 2016
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20