Follow
Mehmet Demirdöğmez
Mehmet Demirdöğmez
Harran Üniversitesi Birecik MYO Öğretim Görevlisi Dr.
Verified email at harran.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Geleceğimiz Olan Z Kuşağının Çalışma Hayatına Muhtemel Etkileri
HY Taş, M Demirdöğmez, M Küçükoğlu
OPUS International Journal of Society Researches 7 (13), 1031-1048, 2017
3362017
Türkiye’de e-ticaret sektörünün yıllara göre gelişimi
M Demirdöğmez, N Gültekin, HY Taş
OPUS International Journal of Society Researches 8 (15), 2216-2236, 2018
962018
Koronavirüs’ ün (Covid-19) E-Ticarete Etkileri
M Demirdöğmez, HY Taş, N Gültekin
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 16 (29), 1-1, 2020
492020
Türkiye’de genç işsizliği sorunu ve alternatif çözüm önerileri
HY TAŞ, M Küçükoğlu, M Demirdöğmez
Hak İş Uluslararası Emek ve Toplum Dergisi 7 (18), 279-294, 2018
312018
Z KUŞAĞININ E-TİCARET ALGISI ve E-TİCARETİ KULLANMA SIKLIĞI
M Demirdöğmez, HY Taş
TURAN: Stratejik Arastirmalar Merkezi 12 (46), 26-32, 2020
52020
GİRİŞİMLERİN (İŞLETMELERİN) KULLANDIKLARI RENKLER VE PAZARLAMADA RENK PSİKOLOJİSİ
M Demirdöğmez
Digital Communication Journal (www.dicoj.com) 4 (5), 92-105, 2021
42021
E-Ticaret Mevcut Durum ve Gelecek Projeksiyonları
mehmet demirdöğmez
GÜNCEL DİJİTAL PAZARLAMA PARADİGMALARI, 185-206, 2021
42021
DIJITAL PAZARLAMADA YAPAY ZEKÂ KULLANIMI VE GÜNÜMÜZ TICARETINE ETKILERI
HYTAŞ M. DEMİRDÖĞMEZ
İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori ve Araştırmalar II, 2020
4*2020
BÖLGESEL KALKINMADA SOSYAL ALTYAPI FAKTÖRÜ
HY Taş, M Küçükoğlu, M Demirdöğmez
TURAN: Stratejik Arastirmalar Merkezi 9 (36), 595-600, 2017
22017
Development and Impact of E-commerce in Turkey
M Demirdogmez
Российский академический журнал 31 (1), 141-147, 2015
22015
A Research on The Effect of E-Service Quality, Confidence in Website and Perceived Risk on Perceived Value and Positive Behaviours of Consumers
M Demirdöğmez, N Gültekin
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 16 (29 Ekim Özel Sayısı), 1-1, 2020
12020
BLOCKCHAIN TEKNOLOJİSİ VE YAPAY ZEKÂ
M Demirdöğmez
BLOCKCHAIN TEKNOLOJİSİ: GÜNCEL TEKNOLOJİLERLE İLİŞKİSİ, 65-118, 2022
2022
Dijital Dönüşümler
M Demirdöğmez
YENİ NORMALDE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Teori - Araştırma - Uygulama, 27-64, 2022
2022
GİRİŞİMCİLİK ve KOBİ
HY TAŞ, ÖÜM KÜÇÜKOĞLU, M DEMİRDÖĞMEZ
2021
PAZARLAMADA RENKLER VE SEKTÖREL YANSIMALARI
M Demirdöğmez
2021
Kobi’lerin İstihdama ve Sosyal İçermeye Etkileri
HYTAŞ M.DEMİRDÖĞMEZ
Disiplinlerarası Sosyal Politika Çalışmaları - 3, 9-22, 2021
2021
GİRİŞİMCİLİK VE KOBİLER’DE TEMEL KAVRAMLAR
HYTAŞ M. DEMİRDÖĞMEZ,M. E. ÖZGÜLTEKİN
GİRİŞİMCİLİK ve KOBİ ARAŞTIRMALARI, 5-28, 2021
2021
GİRİŞİMCİLİK ÇEŞİTLERİ, GİRİŞİMCİ OLMA NEDENLERİ VE GİRİŞİMCİLERDE BULUNMASI GEREKEN ÖZELLİKLER
M DEMİRDÖĞMEZ
GİRİŞİMCİLİK ve KOBİ ARAŞTIRMALARI, 55-84, 2021
2021
Dijital Pazarlama ve Turizme Yansımaları
M DEMİRDÖĞMEZ
MODERN PAZARLAMA YÖNTEMLERİ VE TURİZME YANSIMALARI, 1-56, 2021
2021
E-HİZMET KALİTESİ, WEB SİTESİNE DUYULAN GÜVEN VE ALGILANAN RİSKİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜŞTERİLERİN OLUMLU DAVRANIŞLARINA OLAN ETKİSİ
M DEMİRDÖĞMEZ
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20