TIMSS merceğiyle ortaokul matematik öğretim programındaki değişiklikler H KILIÇ, F ASLAN-TUTAK, G Ertaş Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (2), 2014 | 38 | 2014 |
The importance of sample weights and plausible values in large-scale assessments S ARIKAN, Ö Ferah, V ŞEKER, G ERTAŞ Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 11 (1), 43-60, 2020 | 29 | 2020 |
Practices to enhance preservice secondary teachers’ specialized content knowledge F Aslan-Tutak, FG Ertaş Eighth Congress of European Research in Mathematics Education (CERME 8 …, 2013 | 10 | 2013 |
Geniş ölçekli testlerde örneklem ağırlıklarının ve olası değerlerin önemi S Arıkan, F Özer, V Şeker, G Ertaş Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 11 (1), 43-60, 2020 | 7 | 2020 |
Performances based on ability estimation of the methods of detecting differential item functioning: A simulation study I Uysal, L Ertuna, FG Ertaş, H Kelecioğlu Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 10 (2 …, 2019 | 5 | 2019 |
A way to compare mathematics teacher candidates' mathematical knowledge for teaching: TEDS-M released tests FG Ertaş Boğaziçi University, 2014 | 4 | 2014 |
Mathematics teacher education in Turkey through the lens of international TEDS-M study G Ertaş, F Aslan-Tutak Journal of Research in Mathematics Education 10 (2), 152-174, 2021 | 3 | 2021 |
Matematik öğretmen adaylarının öğretmek için matematik bilgilerinin (ÖMB) TEDS-M maddeleri ile karşılaştırılması G ERTAŞ, F ASLAN-TUTAK İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 86-102, 2017 | 3 | 2017 |
Secondary mathematics teacher candidates' pedagogical content knowledge and the challenges to measure it FG Ertaş, F Aslan-Tutak CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics …, 2015 | 3 | 2015 |
Öğretim Üyeleri ve Araştırma Görevlileri Perspektifinden Fakültenin Araştırma Potansiyeli: Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Durumu E ÖZTEKİN, Ö Ferah, M Belin, A BÖYÜKSOLAK, G ERTAŞ, GM Gülbak, ... Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi 37 (2), 107-122, 2020 | 2 | 2020 |
Comparison of Mathematical Knowledge for Teaching (MKT) of Mathematics Teacher Candidates with TEDS-M Items G Ertaş, F Aslan-Tutak Inonu University Journal of the Faculty of Education 18 (3), 86-102, 2017 | 1 | 2017 |
Mesleki Gelişimde Öğrenme Topluluğu Yaklaşımı: Fen ve Matematik Öğretmenleri için bir Ölçme ve Değerlendirme Programı B BORKAN, A Engin, B İNCEÇAM, A BÖYÜKSOLAK, E ERKTİN, ... Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi 39, 393-421, 2022 | | 2022 |