Üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin sosyal bilgiler dersine ilişkin metaforik algıları H Mertol, M Doğdu, B YILAR Üstün Yetenekliler Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi (UYAD) 1 (3), 2013 | 69 | 2013 |
Türkiye’de ve ABD’de üstün zekalı çocuklara sosyal bilgiler dersi veren öğretmenlerin görüş ve uygulamaları (Hope projesi ve bilsem örneği) H Mertol Atatürk Üniversitesi, Erzurum, 2014 | 51 | 2014 |
Üstün yetenekli öğrenci velilerinim akıl-zekâ oyunları ile ilgili düşünceleri A Alkan, H Mertol Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi 1 (1), 57-63, 2017 | 38 | 2017 |
Teacher Candidates' State of Using Digital Educational Games. A Alkan, H Mertol International Journal of Evaluation and Research in Education 8 (2), 344-350, 2019 | 30 | 2019 |
Coğrafi işaretli ürünler ve gastronomik lezzetler: Tokat örneği S Yaylacı, H Mertol Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (1), 313-334, 2021 | 22 | 2021 |
Sosyal bilgiler derslerinde çocuk edebiyatı ürünlerinden yararlanma (Mustafa Ruhi şirin örneği) H Mertol Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009 | 19 | 2009 |
Kaizen Perspective in Curriculum Development. V Duran, H Mertol Asian Journal of Education and Training 6 (3), 384-396, 2020 | 16 | 2020 |
TARİH ÖĞRETMENLERİNİN ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE ‘VATANSEVERLİK’DEĞERİNİ ÖĞRETİRKEN KULLANDIKLARI DEĞER YAKLAŞIMLARININ TESPİT EDİLMESİ DD GÜNDÜZ, M GÜNDÜZ, H MERTOL, Ö ÇELİKKOL AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi 7 (16), 591-606, 2018 | 16 | 2018 |
Gifted Students' Purpose in Life. ND Celik, H Mertol Universal Journal of Educational Research 6 (10), 2210-2216, 2018 | 12 | 2018 |
Özel yetenekli öğrencilerin coğrafya derslerinde bir farklılaştırma örneği olarak resfebenin kullanımı E Yurteri, H Mertol Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi 2 (1), 46-57, 2018 | 12 | 2018 |
Üstün yetenekli/zekâlı öğrencilerin medyaya yönelik metafor algıları R Karabulut, H Mertol, A Alkan Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3 (2), 187-196, 2017 | 12 | 2017 |
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE FARKLILAŞTIRMA VE ZENGİNLEŞTİRME UYGULAMALARINA İLİŞKİN YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ NG Kaya, H Mertol, G Turhan, D Araz, H Uçar Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 102-114, 2022 | 9 | 2022 |
Sınıf öğretmeni adaylarının sorgulama becerilerinin incelenmesi Ç Şahin, S Arcagök, Ş Çetin, H Mertol, G Boran Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 3 (3), 17-28, 2017 | 9 | 2017 |
Üstün zekâlılarda sosyal bilgiler öğretimi D Özcan, H Mertol Ankara: Pegem Akademi, 2015 | 9 | 2015 |
Mevsimlik tarım işçiliği sorunları ve çözüm önerileri (Hilvan Örneği) H Mertol, M Akgeyik, A Pirdoğan, N Karaman Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi 2 (1), 63-74, 2021 | 8 | 2021 |
BİLİM VE SANAT MERKEZİNDE MÜZİK YETENEĞİ İLE TANILANMIŞ ÖĞRENCİLERİN KAUFMAN ÖLÇEĞİNE GÖRE YARATICILIK ALANLARININ BELİRLENMESİ H Mertol, Ş Çetin Eğitimde Kuram ve Uygulama 13 (4), 811-825, 2017 | 8 | 2017 |
Üstün zekalı öğrencilerin deyim algılarının belirlenmesi H Mertol, D Özcan, E Yurteri, C Pamukçu Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (2), 917-928, 2016 | 8 | 2016 |
The importance of technology in the education of gifted in the context of 21st century skills NG Kaya, H Mertol Journal of Computer and Education Research 10 (19), 18-25, 2022 | 7 | 2022 |
Üstün zekalı öğrenciler ile ilköğretim öğrencilerinin girişimcilik algılarının karşılaştırılması Ç Şahin, H Mertol, S Arcagök, E Kayapınar Journal of Educational Science 2 (3), 32-41, 2014 | 7 | 2014 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN “ÇEVRE” KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARININ KARŞILAŞTIRILMASI Ş Özcan, H Mertol, O Yılmaz 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi 1 (2), 142-167, 2020 | 6 | 2020 |