Follow
Şükrü Akdoğan
Şükrü Akdoğan
Professor of Marketing, Erciyes University
Verified email at erciyes.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Drivers of reverse logistics activities: an empirical investigation
MŞ Akdoğan, A Coşkun
Procedia-Social and Behavioral Sciences 58, 1640-1649, 2012
1422012
The effects of consumer ethnocentrism and consumer animosity on the re-purchase intent: The moderating role of consumer loyalty
MŞ Akdoğan, Ş Özgener, M Kaplan, A Coşkun
Emerging markets journal, 2012
1182012
Logistic and marketing performances of logistics companies: A comparison between Germany and Turkey
MŞ Akdoğan, A Durak
Procedia-Social and Behavioral Sciences 235, 576-586, 2016
712016
Tüketici Yenilikçiliği
MŞ Akdoğan, MH Karaarslan
Ataturk University Journal of Economics & Administrative Sciences 27 (2), 2013
692013
Covert marketing strategy and techniques
MŞ Akdoğan, B Altuntaş
Procedia-Social and Behavioral Sciences 207, 135-148, 2015
492015
Organizational Ambidexterity: An Empirical Examination Of Organizational Factors As Antecedents Of Organizational Ambidexterity
Ş Akdoğan, A Akdoğan, A Cingöz
Journal of Global Strategic Management 6, 17-28, 2009
422009
TÜKETİCİLERİN SÜPERMARKETLERİ ALGILAMALARINA YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
Ş Akdoğan
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (19), 37-70, 2005
322005
Pazarlama Yönetim Fonksiyonları Açısından Hizmet Pazarlaması
MŞ Akdoğan
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 123-137, 1983
31*1983
Medyada Yer Alan Sosyal Pazarlama Kampanyalarina Yönelik Tüketici Değerlendirmeleri: Konya İlinde Bir Uygulama
Ş Akdoğan, S Çoban, R Öztürk
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 1-18, 2015
252015
Gençlerin kendilerinin ve ailelerinin giysi tüketimi alışkanlıklarını değerlendirmeleri: Nevşehir Üniversitesi İİBF öğrencileri üzerine bir araştırma
Ş Akdoğan, MH Karaarslan
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (30), 373-395, 2011
242011
li yıllarda Türkiye'de Sağlık Hizmetleri Pazarlaması
D Tengilimoğlu, M Akdoğan
Modern Hastane Yönetimi 3, 22-26, 2000
202000
Tüketicilerin Süpermarket Tercihlerinde etkili olan faktörler
Ş Akdoğan, K Güllü
Pazarlama Dünyası, Yıl 14, 2000-05, 2000
192000
Consumer innovativeness: A market segmentation
MH Karaarslan, M ŞükrüAkdoğan
International Journal of Business and Social Science 6 (8), 227-237, 2015
182015
Ethical perceptions of social marketing campaigns: An empirical study on Turkish consumers
S Çoban, R Öztürk, MŞ Akdoğan
European Scienfic Institute, 2012
172012
Şehir Pazarlaması Kapsamında Bir İmaj Çalışması: Sivas Örneği
MŞ AKDOĞAN, GA KARKIN
1. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi 1 (1), 540-556, 2010
162010
Üreticilerin tersine lojistik faaliyetlerini etkileyen faktörler: beyaz eşya sektöründe bir uygulama
A Coşkun, MŞ Akdoğan
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2011
152011
Hizmet pazarlaması
MŞ Akdoğan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1981
151981
Lojistik şirketlerin ilişki pazarlaması yönelimlerinin lojistik performans ve pazarlama performanslarına etkisi
MŞ AKDOĞAN, A DURAK
Journal of International Social Research 10 (50), Uluslararası Sosyal …, 2017
142017
Tüketici yenilikçiliği
M KARAARSLAN, MŞ AKDOĞAN
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 27 (2), 1-20, 2013
132013
Genel Turizm İlkeler-Kavramlar
M Akdoğan, N Kozak
Ankara: Anatolia Yayıncılık, 1996
131996
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20