Bir kitap inceleme çalışması örneği olarak MEB ilköğretim 4. sınıf fen bilgisi ders kitabına fizik konuları yönünden eleştirel bir bakış Y Ünsal, B Güneş Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (3), 107-120, 2002 | 128 | 2002 |
Yükseköğretim öğrencilerinin temel astronomi konularındaki bilgi düzeylerinin tespitine yönelik bir araştırma Y ÜNSAL, B GÜNEŞ, İ ERGİN Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (3), 2001 | 83 | 2001 |
BİR KİTAP İNCELEME ÇALIŞMASI ÖRNEĞİ OLARAK MEB LİSE 1. SINIF FİZİK DERS KİTABININ ELEŞTİREL OLARAK İNCELENMESİ Y ÜNSAL, B GÜNEŞ Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (3), 305-321, 2004 | 64 | 2004 |
An example for the effect of 5e model on the academic success and attitude levels of students’:“Inclined projectile motion” I Ergin, U Kanli, Y Ünsal Journal of Turkish Science Education 5 (3), 47-59, 2008 | 55 | 2008 |
İlköğretim 6. sınıf fen bilgisi ders kitabının fizik konuları yönünden incelenmesi Y ÜNSAL, B GÜNEŞ Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (3), 2003 | 50 | 2003 |
5E modeli'nin öğrencilerin akademik başarisina ve tutum düzeylerine etkisi:“yatay atiş hareketi” örneği İ ERGİN, Y ÜNSAL, M TAN, TAN Mustafa Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 1-15, 2006 | 41 | 2006 |
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin iş tatmin düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi Z ADIGÜZEL, M Karadağ, Y Ünsal Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (4), 49-74, 2011 | 30 | 2011 |
Fen eğitiminde problem çözme sürecinde kullanılan problem çözme stratejileri ve örnek bir uygulama Y ÜNSAL, İ ERGİN Savunma Bilimleri Dergisi 10 (1), 72-91, 2011 | 19 | 2011 |
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin dış kaynaklı iş tatmin düzeylerinin bazı demografik değişkenlere göre incelenmesi Z Adıgüzel, Y Ünsal, M Karadağ | 17 | 2012 |
İşbirliğine dayalı öğrenmenin öğrencilerin fizik dersi akademik başarısına etkisi AGY ÜNSAL, S Moğol Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 40 (40), 616-627, 2004 | 14 | 2004 |
A comparison of the effects of laboratory method and computer simulations to avoid misconceptions in physics education DY Kolcak, S Mogol, Y Ünsal Egitim ve Bilim 39 (175), 2014 | 13 | 2014 |
A simple piece of apparatus to aid the understanding of the relationship between angular velocity and linear velocity Y Ünsal Physics Education 46 (3), 265, 2011 | 12 | 2011 |
Fizik Eğitiminde Bir Öğretim Tekniği Olarak İşbirliğine Dayalı Öğrenme Takımlarıyla Sürdürülen Problem Çözme Seansları Y Ünsal Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2006 | 12 | 2006 |
Ortaöğretim 9. sınıf fizik ders kitabının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi M KARADAğ, İ DÜLGEROğLU, Y Ünsal Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (3), 549-568, 2013 | 10 | 2013 |
Çoklu Zekâ Kuramının Lise 1. Sınıf Öğrencilerinin Isı-Sıcaklık, Genleşme ve Sıkıştırılabilirlik Konularındaki Akademik Başarılarına ve Öğrenmenin Kalıcılığına Etkisi İ Erkaçan, S Moğol, Y Ünsal Journal of Turkish Science Education 9 (2), 65-78, 2012 | 10 | 2012 |
Fen Eğitiminde Problem Çözme İle İlgili Açıklamalı Kaynakça Y ÜNSAL, S MOĞOL Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 10, 70-81, 2008 | 9 | 2008 |
The investigation of the primary school 6th class science textbook by the physics issues Y Ünsal, B Güneş Gazi University Gazi Faculty of Education Journal 23 (3), 115-130, 2003 | 9 | 2003 |
Problem çözmedeki anlam karmaşası Y Ünsal | 8 | 2010 |
Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu: Bilimsel Hatalar ve Kavram Yanılgıları B Güneş Ankara: Gazi Kitabevi, 2005 | 8 | 2005 |
Türkiye'de son yıllardaki fen müfredatı geliştirme çabaları: 1992 ve 2000 fen müfredatlarının genel görünümü Y Ünsal | 8 | 2004 |