Bir kitap inceleme çalışması örneği olarak MEB ilköğretim 4. sınıf fen bilgisi ders kitabına fizik konuları yönünden eleştirel bir bakış Y Ünsal, B Güneş Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (3), 107-120, 2002 | 230 | 2002 |
Yükseköğretim öğrencilerinin temel astronomi konularındaki bilgi düzeylerinin tespitine yönelik bir araştırma Y Ünsal, B Güneş, İ Ergin Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (3), 2001 | 121 | 2001 |
BİR KİTAP İNCELEME ÇALIŞMASI ÖRNEĞİ OLARAK MEB LİSE 1. SINIF FİZİK DERS KİTABININ ELEŞTİREL OLARAK İNCELENMESİ Y Ünsal, B Güneş Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (3), 305-321, 2004 | 118 | 2004 |
5E modeli'nin öğrencilerin akademik başarisina ve tutum düzeylerine etkisi:“yatay atiş hareketi” örneği İ ERGİN, Y ÜNSAL, M Tan, TAN Mustafa Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 1-15, 2006 | 95 | 2006 |
İlköğretim 6. sınıf fen bilgisi ders kitabının fizik konuları yönünden incelenmesi Y Ünsal, B Güneş Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (3), 2003 | 91 | 2003 |
An example for the effect of 5e model on the academic success and attitude levels of students’:“Inclined projectile motion” I Ergin, U Kanli, Y Ünsal Journal of Turkish Science Education 5 (3), 47-59, 2008 | 89 | 2008 |
Fen eğitiminde problem çözme sürecinde kullanılan problem çözme stratejileri ve örnek bir uygulama Y Ünsal, İ Ergin Savunma Bilimleri Dergisi 10 (1), 72-91, 2011 | 58 | 2011 |
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin iş tatmin düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi Z Adıgüzel, M Karadağ, Y Ünsal Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (4), 49-74, 2011 | 57 | 2011 |
Okul öncesinde değerler eğitimi ve etkinlik örnekleri UG Balat, A Yalçın, F Yemenici Ankara: Pegem, 2012 | 50 | 2012 |
Türkiye'de son yıllardaki fen müfredatı geliştirme çabaları: 1992 ve 2000 fen müfredatlarının genel görünümü Y Ünsal Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 2004 | 27 | 2004 |
Çoklu Zekâ Kuramının Lise 1. Sınıf Öğrencilerinin Isı-Sıcaklık, Genleşme ve Sıkıştırılabilirlik Konularındaki Akademik Başarılarına ve Öğrenmenin Kalıcılığına Etkisi İ Erkaçan, S Moğol, Y Ünsal Journal of Turkish Science Education 9 (2), 65-78, 2012 | 26 | 2012 |
Fizik Eğitiminde Bir Öğretim Tekniği Olarak İşbirliğine Dayalı Öğrenme Takımlarıyla Sürdürülen Problem Çözme Seansları Y Ünsal Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2006 | 26 | 2006 |
A comparison of the effects of laboratory method and computer simulations to avoid misconceptions in physics education D Kolcak, S Moğol, Y Ünsal EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 39, 2014 | 24 | 2014 |
Ortaöğretim 9. sınıf fizik ders kitabının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi M Karadağ, İ Dülgeroğlu, Y Ünsal Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (3), 549-568, 2013 | 21 | 2013 |
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin dış kaynaklı iş tatmin düzeylerinin bazı demografik değişkenlere göre incelenmesi Z Adıgüzel, Y Ünsal, M Karadağ Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 2012 | 20 | 2012 |
İşbirliğine dayalı öğrenmenin öğrencilerin fizik dersi akademik başarısına etkisi AGY Ünsal, S Moğol Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 40 (40), 616-627, 2004 | 20 | 2004 |
A simple piece of apparatus to aid the understanding of the relationship between angular velocity and linear velocity Y Ünsal Physics Education 46 (3), 265, 2011 | 15 | 2011 |
Fen Eğitiminde Problem Çözme İle İlgili Açıklamalı Kaynakça Y ÜNSAL, S MOĞOL Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 10, 70-81, 2008 | 15 | 2008 |
Görsel okumanın ortaöğretim öğrencilerinin fizik dersi başarılarına etkisi: Hareket konusu örneği EK Arpaguş, S Moğol, Y Ünsal Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (11), 65-81, 2015 | 14 | 2015 |
Problem çözmedeki anlam karmaşası Y Ünsal Eğitişim, 2010 | 14 | 2010 |