Follow
Adem DOĞAN
Title
Cited by
Cited by
Year
Öğretmen Adaylarının Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarına Yönelik Görüşleri
S Paydar, A Doğan
Education & Technology 1 (2), 154-162, 2019
762019
Bı̇lı̇m ve Sanat Merkezlerı̇nde Görev Yapan Matematı̇k Öğretmenlerı̇nin Karşılaştıkları Sorunlar
A Çetin, A Doğan
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 19 (4 …, 2018
46*2018
Etkinlik Temelli Eğitimin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Ekolojik Ayak İzi Farkındalığına Etkisi
H Karakaş, A Doğan, R Sarıkaya
Etkinlik Temelli Eğitimin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Ekolojik Ayak İzi …, 2016
29*2016
A Study on The Soft Skills of Pre-Service Teachers
R Ağçam, A Doğan
International Journal of Progressive Education 17 (4), 35-48, 2021
17*2021
4. Sınıf Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Başarılı Akranlarının Problem Çözme Stratejilerinin Karşılaştırılması
A Doğan, N Tertemiz, H Karakaş
A comparative study on problem solving strategies of gifted 4th grade …, 2017
17*2017
Doğal sayılarla ilgili dört işlemde ilköğretim 1.kademe öğrencilerinin yaptıkları hata türleri
A Doğan
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2002
152002
Sınıf Öğretmenlerinin Sınıfta Kullandıkları Bilgi İletişim Teknolojilerine Yönelik Olumsuz Tutumları ve Yaşadıkları Sorunlar
H Karakaş, A Doğan
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (1), 629-654, 2017
13*2017
İlkokul Matematik Öğretim Programındaki Kazanımların SOLO Sınıflandırmasına Göre İncelenmesi
A Doğan
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 9 (3), 2305 - 2325, 2020
112020
Fraction Models Used by Primary School Teachers
A Doğan, NI Tertemiz
İlköğretim Online 19 (4), 1888-1901, 2020
112020
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Problemi Çözme Tutumuna ve Süreçlerine Yönelik Algılarının İncelenmesi
A Doğan, A Çetin
Cumhuriyet International Journal of Education (Cumhuriyet Uluslararası …, 2018
10*2018
Algorithmic Thinking in Primary Education
A Doğan
International Journal of Progressive Education 16 (4), 286-301, 2020
92020
Sınıf Öğretmenlerinin Ara Tatillere Yönelik Görüşleri
A Doğan
Sosyal Bilimlerde Yeni Araştırmalar 1, 241-252, 2020
92020
İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Doğal Sayılara Hazırbulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
S Paydar, A Doğan, AE Şahin
Elementary Education Online 18 (3), 1059-1072, 2019
8*2019
Hazırbulunuşluğu Düşük Olan İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerine Doğal Sayıların Öğretimine Yönelik Bir Eylem Araştırması
S Paydar, A Doğan
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 27 (1), 26-51, 2021
6*2021
Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Akranlarının Sayı Hissi Alt Bileşenlerinin Karşılaştırılması
A Doğan, S Paydar
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 17 (1), 21-44, 2020
62020
Development of primary school fourth-grade students’ fraction calculation strategies through the argumentation method
A Doğan, HK Yıldırım Sır
Journal of Education and Learning (EduLearn) 16 (2), 254-264, 2022
52022
Sınıf Öğretmenlerinin Kesrin Anlamlarına Yönelik Bilgileri ve Kesirlerin Öğretiminde Kullandıkları Modeller
A Doğan
Gazi Ünivversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
52018
Türkiye'de Özel Eğitim
A Doğan
https://www.researchgate.net/publication/338431433_Turkiye'de_Ozel_Egitim 1 …, 2019
42019
Investigating Primary School Teachers’ Knowledge Towards Meanings of Fractions
A Doğan, N Işık Tertemiz
International Education Studies http://www.ccsenet.org/journal …, 2019
42019
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesrin Anlamlarına Yönelik Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
A Doğan, N Tertemiz
The Journal of Academic Social Science, (Akademik Sosyal Araştırmalar …, 2018
4*2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20