Examining the effects of reflective journals on pre-service science teachers' general chemistry laboratory achievement C Cengiz, FO Karatas Australian Journal of Teacher Education (Online) 40 (10), 125-146, 2015 | 56 | 2015 |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II DERSİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN MİKRO-ÖĞRETİM UYGULAMALARININ KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARI TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ FÖ Karataş, C Cengiz Kastamonu Education Journal 24 (2), 2016 | 40 | 2016 |
The investigation of pre-service science teachers’ reflective journals C Cengiz, FÖ Karataş, M Yadigaroğlu Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 3297-3302, 2014 | 25 | 2014 |
Yansıtıcı Düşünme ve Öğretimi C Cengiz, FÖ Karataş Milli Eğitim, 5-27, 2016 | 23* | 2016 |
Pre-service science teachers’ views about a two-column-writing activity FÖ Karataş The International Journal of Research in Teacher Education 4 (2), 14-24, 2013 | 9 | 2013 |
An investigation of the relationship between preservice teachers’ reflectivity and academic performance C Cengiz, A Ayas, S Çimer EBook Proceedings of the Esera 2011 Conference, 8-15, 2011 | 5 | 2011 |
BİREYSEL GELİŞİM DOSYASI, ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ve AKADEMİK BAŞARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ C CENGİZ, A ASLAN, FÖ KARATAŞ ICEMST 2014, 600, 2014 | | 2014 |
YANSITICI DÜŞÜNMEYİ GELİŞTİRME: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARI İLE GERÇEKLEŞTİRİLEN YANSITICI GÜNLÜK TUTMA UYGULAMASININ ETKİLERİ C Cengiz, FÖ Karataş | | |
ALAN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA PROJESİ DERSİ: BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YANSITMALARI C Cengiz, FÖ Karataş | | |