Takip et
Canan Cengiz
Canan Cengiz
ktu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Examining the effects of reflective journals on pre-service science teachers' general chemistry laboratory achievement
C Cengiz, FO Karatas
Australian Journal of Teacher Education (Online) 40 (10), 125-146, 2015
332015
Özel öğretim yöntemleri II dersinde gerçekleştirilen mikro-öğretim uygulamalarının kimya öğretmen adayları tarafından değerlendirilmesi
FÖ Karataş, C Cengiz
Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (2), 565-584, 2016
292016
The investigation of pre-service science teachers’ reflective journals
C Cengiz, FÖ Karataş, M Yadigaroğlu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 3297-3302, 2014
222014
Yansıtıcı Düşünme ve Öğretimi
C Cengiz, FÖ Karataş
Milli Eğitim, 5-27, 2016
8*2016
Pre-service science teachers’ views about a two-column-writing activity
FÖ KARATAŞ
The International Journal of Research in Teacher Education 4 (2), 14-24, 2013
72013
An investigation of the relationship between preservice teachers’ reflectivity and academic performance
C Cengiz, A Ayas, S Çimer
EBook Proceedings of the Esera 2011 Conference, 8-15, 2011
52011
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II DERSİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN MİKRO-ÖĞRETİM UYGULAMALARININ KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARI TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
FÖ KARATAŞ, C CENGİZ
Kastamonu Education Journal 24 (2), 2016
2016
BİREYSEL GELİŞİM DOSYASI, ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ve AKADEMİK BAŞARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
C CENGİZ, A ASLAN, FÖ KARATAŞ
ICEMST 2014, 600, 2014
2014
YANSITICI DÜŞÜNMEYİ GELİŞTİRME: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARI İLE GERÇEKLEŞTİRİLEN YANSITICI GÜNLÜK TUTMA UYGULAMASININ ETKİLERİ
C Cengiz, FÖ Karataş
ALAN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA PROJESİ DERSİ: BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YANSITMALARI
C Cengiz, FÖ Karataş
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–10