Takip et
Suzan Beyza Kapti
Suzan Beyza Kapti
ankara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Cumhuriyetten Günümüze İlkokul İlköğretim 1 Kademe Programlarının İncelenmesi
D İLHAN BEYAZTAŞ, S KAPTI, N Senemoğlu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 46 (2), 2013
482013
İşbirliğine dayalı öğrenme tekniklerinin fen ve teknoloji dersinde uygulanmasına ilişkin nitel bir çalışma
E Yağcı, S Kaptı, Dİ Beyaztaş
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (23), 59-77, 2012
202012
An analysis of elementary school curricula since the foundation of Republic of Turkey
Dİ Beyaztaş, SB Kaptı, N Senemoğlu
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 46 (2 …, 2013
162013
Hacettepe Üniversitesi mezun izleme çalışması
NB Öztürk, EH Özberk, SB Kaptı, LY Fındık, S Gelbal, Y Kavak
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 263-271, 2015
142015
The Relationship between Student Teachers' Perception of Intelligence and Their Goal Orientation.
DI Beyaztas, SB Kapti, B Hymer
Universal Journal of Educational Research 5 (9), 1519-1528, 2017
72017
Erasmus students’ mobility priorities: A rank-order scaling study
EH Özberk, NB Öztürk, LY FINDIK, SB KAPTI
Kastamonu Education Journal 25 (6), 2401-2412, 2017
52017
Ortaöğretim ve özel dershane öğretmenlerinin öğretme-öğrenme sürecindeki davranışlarına ilişkin öğrenci görüşleri
Dİ BEYAZTAŞ, SB KAPTI, S GELBAL
International Journal of Curriculum and Instructional Studies 3 (5), 2014
52014
Vak’aya dayalı öğretim programının etkililiği
S Kaptı, N Senemoğlu
İlköğretim Online 14 (3), 899-913, 2015
42015
Students' Opinions on High School and Private Preparation Course Teachers' Behaviors during Teaching-Learning Processes
Dİ BEYAZTAŞ, SB Kaptı, S Gelbal
International Journal of Curriculum and Instructional Studies (IJOCIS) 3 (5 …, 2013
42013
Quantitative changes in higher education between 1999-2015 in Turkey
LY Fındık, SB Kaptı, NB Öztürk, EH Özberk, Y Kavak
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 247-255, 2017
22017
Hacettepe Üniversitesi Bologna Süreci Kalite Güvencesi Çalışmaları Öğretim Elemanı Değerlendirme Formu
S KAPTI, F UYSAL, S DEMİRCAN, L YILMAZ FINDIK, ...
12015
Hacettepe Üniversitesi Bologna Süreci kalite güvencesi çalışmaları: Ders değerlendirme formu
Z Şen, N Kibrislioğlu, S Kapti, L Yilmaz Findik, N Boztunç Öztürk, ...
12015
Hacettepe Üniversitesi Bologna Süreci kalite güvencesi çalışmaları: AKTS işyükü belirlenmesi
F Bayrak, N Boztunç Öztürk, E Özberk, S Kapti, L Yilmaz Findik, ...
12015
Effectiveness of Case Based Curriculum
SB KAPTI, N SENEMOĞLU
Elementary Education Online 14 (3), 899-913, 2015
12015
Erasmus Students’ Mobility Priorities: A Rank-Order Scaling Study
EH Özberk, NB Öztürk, LY Fındık, SB Kaptı
Kastamonu Education Journal 25 (6), 2401-2412, 2017
2017
Graduate Students Opinions of Professors Competencies in Graduate Schools of Education
N Senemoğlu, D İlhan Beyaztaş, SB Kaptı
Journal of the International Society for Teacher Education 20 (2), 79-92, 2016
2016
Case based curriculum in administration and leadership course
SB Kapti, DI Beyaztas, A Kapti, N Senemoglu
European Scientific Journal 11 (11), 2015
2015
Hacettepe Üniversitesi Mezun İzleme Araştırması
N BOZTUNÇ ÖZTÜRK, E ÖZBERK, S KAPTI, L YILMAZ FINDIK, ...
Yükseköğretim ve Bilim 5, 2015
2015
Ortaöğretim ve özel dershane öğretmenlerinin öğretme-öğrenme sürecindeki davranışlarına ilişkin öğrenci görüşleri
S Gelbal, SB Kaptı, Dİ Beyaztaş
2013
BECOMING TEACHER:“WHO” AND “WHY”
SB Kaptı, LY Fındık, EH Özberk, NB Öztürk
MATERİALLAR, 23, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20