İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin okumaya ilişkin tutumlarının incelenmesi M Başaran, S Ateş Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (1), 73-92, 2009 | 226 | 2009 |
Okuduğunu anlamanın bir göstergesi olarak akıcı okuma M Başaran Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 13 (4), 2277-2290, 2013 | 200 | 2013 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÜZEL KONUŞMA BECERİSİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA M Başaran, İ Erdem Kastamonu Education Journal 17 (3), 743-754, 2009 | 126 | 2009 |
Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirliğine Dayali Öğrenme İle Kavram Öğretimi B Çaycı, MK Demir, M Başaran, M Demir Kastamonu Education Journal 15 (2), 619-630, 2007 | 115 | 2007 |
Sınıf öğretmeni adaylarının bilgi okuryazarlıklarının değerlendirilmesi M Başaran Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (3), 163-177, 2005 | 110 | 2005 |
Reading fluency as an indicator of reading comprehension. M Basaran Educational Sciences: Theory and Practice 13 (4), 2287-2290, 2013 | 92 | 2013 |
Eğik el yazısı öğretimi M Başaran, H Karatay Milli Eğitim Dergisi 168, 48-59, 2005 | 76 | 2005 |
4. Sinif öğrencilerinin üstbilişsel okuma stratejilerini kullanma durumlari ve bu stratejilerle okuduğunu anlama arasindaki ilişki M BAŞARAN Turkish Studies 8 (8), 225-240, 2013 | 73 | 2013 |
4. sınıf seviyesinde ekrandan ve kâğıttan okumanın okuduğunu anlama, okuma hızı ve metne karşı geliştirilen tutum üzerindeki etkisi M Başaran Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 248-268, 2014 | 64 | 2014 |
OKUDUĞUNU ANLAMA VE METNE KARŞI GELİŞTİRİLEN TUTUM ÜZERİNDE METNİN BİLGİ VERİCİ VEYA HİKÂYE EDİCİ OLMASININ ETKİSİ M Başaran, H Ayol Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2 (1), 11-23, 2009 | 62 | 2009 |
Türkçe öğretimi el kitabı A Güzel, H Karatay Pegem Akademi, 2014 | 59 | 2014 |
The effect of STEAM education with tales on problem solving and creativity skills A Erol, M Erol, M Başaran European Early Childhood Education Research Journal 31 (2), 243-258, 2023 | 47 | 2023 |
İlköğretim 4. ve 5. sınıflarda öğretmenlerin Türkçe derslerinde öğretim materyalleri kullanma durumları M Başaran Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2003 | 45 | 2003 |
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL OKUMA BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. C Akar, M Başaran, M Kara Electronic Turkish Studies 11 (3), 2016 | 40 | 2016 |
İlkokuma yazma öğretimi sürecinde öğrencilerin yaptıkları yazım yanlışları M Başaran Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi 14 (16), 109-114, 2006 | 36 | 2006 |
Öğretmen adaylarının mesleğe ilişkin motivasyonlarını etkileyen faktörler M Başaran, BD ORHUN İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (3), 2013 | 33 | 2013 |
Uzaktan eğitimle ilkokuma yazma öğretiminde Web 2.0 araçlarıyla tasarlanan oyunların etkililiği M Başaran, R Kılınçarslan Türkiye Eğitim Dergisi 6 (1), 186-199, 2021 | 28 | 2021 |
MEZUN OLDUKLARI BÖLÜMLERİN ÖĞRETMENLERİN DİLBİLGİSİ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ İ Erdem, M Başaran Türklük Bilimi Araştırmaları, 321-339, 2010 | 28 | 2010 |
Recognizing aesthetics in nature with STEM and STEAM education M Başaran, M Erol Research in Science & Technological Education 41 (1), 326-342, 2023 | 22 | 2023 |
Öğrencilerinin psikolojik sağlamlıkları ile duygusal ve psikolojik iyi oluşlukları arasındaki ilişkinin incelenmesi M Başaran, M Erol, D Yılmaz IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 290-303, 2020 | 15 | 2020 |