Takip et
MUSTAFA BAŞARAN
MUSTAFA BAŞARAN
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
bozok.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin okumaya ilişkin tutumlarının incelenmesi
M Başaran, S Ateş
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (1), 73-92, 2009
2262009
Okuduğunu anlamanın bir göstergesi olarak akıcı okuma
M Başaran
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 13 (4), 2277-2290, 2013
2002013
ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÜZEL KONUŞMA BECERİSİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
M Başaran, İ Erdem
Kastamonu Education Journal 17 (3), 743-754, 2009
1262009
Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirliğine Dayali Öğrenme İle Kavram Öğretimi
B Çaycı, MK Demir, M Başaran, M Demir
Kastamonu Education Journal 15 (2), 619-630, 2007
1152007
Sınıf öğretmeni adaylarının bilgi okuryazarlıklarının değerlendirilmesi
M Başaran
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (3), 163-177, 2005
1102005
Reading fluency as an indicator of reading comprehension.
M Basaran
Educational Sciences: Theory and Practice 13 (4), 2287-2290, 2013
922013
Eğik el yazısı öğretimi
M Başaran, H Karatay
Milli Eğitim Dergisi 168, 48-59, 2005
762005
4. Sinif öğrencilerinin üstbilişsel okuma stratejilerini kullanma durumlari ve bu stratejilerle okuduğunu anlama arasindaki ilişki
M BAŞARAN
Turkish Studies 8 (8), 225-240, 2013
732013
4. sınıf seviyesinde ekrandan ve kâğıttan okumanın okuduğunu anlama, okuma hızı ve metne karşı geliştirilen tutum üzerindeki etkisi
M Başaran
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 248-268, 2014
642014
OKUDUĞUNU ANLAMA VE METNE KARŞI GELİŞTİRİLEN TUTUM ÜZERİNDE METNİN BİLGİ VERİCİ VEYA HİKÂYE EDİCİ OLMASININ ETKİSİ
M Başaran, H Ayol
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2 (1), 11-23, 2009
622009
Türkçe öğretimi el kitabı
A Güzel, H Karatay
Pegem Akademi, 2014
592014
The effect of STEAM education with tales on problem solving and creativity skills
A Erol, M Erol, M Başaran
European Early Childhood Education Research Journal 31 (2), 243-258, 2023
472023
İlköğretim 4. ve 5. sınıflarda öğretmenlerin Türkçe derslerinde öğretim materyalleri kullanma durumları
M Başaran
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2003
452003
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL OKUMA BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ.
C Akar, M Başaran, M Kara
Electronic Turkish Studies 11 (3), 2016
402016
İlkokuma yazma öğretimi sürecinde öğrencilerin yaptıkları yazım yanlışları
M Başaran
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi 14 (16), 109-114, 2006
362006
Öğretmen adaylarının mesleğe ilişkin motivasyonlarını etkileyen faktörler
M Başaran, BD ORHUN
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (3), 2013
332013
Uzaktan eğitimle ilkokuma yazma öğretiminde Web 2.0 araçlarıyla tasarlanan oyunların etkililiği
M Başaran, R Kılınçarslan
Türkiye Eğitim Dergisi 6 (1), 186-199, 2021
282021
MEZUN OLDUKLARI BÖLÜMLERİN ÖĞRETMENLERİN DİLBİLGİSİ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
İ Erdem, M Başaran
Türklük Bilimi Araştırmaları, 321-339, 2010
282010
Recognizing aesthetics in nature with STEM and STEAM education
M Başaran, M Erol
Research in Science & Technological Education 41 (1), 326-342, 2023
222023
Öğrencilerinin psikolojik sağlamlıkları ile duygusal ve psikolojik iyi oluşlukları arasındaki ilişkinin incelenmesi
M Başaran, M Erol, D Yılmaz
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 290-303, 2020
152020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20