Takip et
Mehmet İsmail Yağcı
Mehmet İsmail Yağcı
mersin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Developing and Validating Measures of Facets of Customer-Based Brand Equity
R Netemeyer
Journal of Business Research, 15, 2004
23322004
HİZMET KALİTESİ-MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İLİŞKİSİNİN HASTANE TÜRLERİNE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI: DEVLET, ÖZEL VE ÜNİVERSİTE HASTANELERİ UYGULAMASI
Mİ Yağcı, T Duman
Doğuş Üniversitesi Dergisi 7 (2), 218-238, 2006
2262006
Reklamlarin Ve Cinsiyet Kimliği Rolünün Tüketicilerin Satin Alma Davranişlari Üzerindeki Etkisi
Mİ Yağcı, N İlarslan
Doğuş Üniversitesi Dergisi 11 (1), 138-155, 2010
2142010
Pazarlamaya çağdaş yaklaşım
S Çabuk, Mİ YAĞCI
Akademisyen Kitabevi, 2018
2122018
Consumer Evaluation of Low Price Guarantees: The Moderating Role of Reference Price and Store Image
A Biswas
Journal of Consumer Psychology 12 (2), 11, 2002
1842002
Effects of Comparative Advertising Format on Consumer Responses: The Moderating Effect of Brand Image and Attribute Relevance
M Yagci
Journal of Business Research, 6, 2009
1222009
Evaluating the effects of country-of-origin and consumer ethnocentrism: A case of a transplant product
MI Yagci
Journal of International Consumer Marketing 13 (3), 63-85, 2001
1202001
Süpermarket müşterilerinin devamlı alışveriş niyetlerini etkileyen faktörler: bir model denemesi
T Duman, Mİ Yağcı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi (Ankara, Turkey), 2006
502006
Pazarlama teorileri
Mİ Yağcı, S Çabuk
Baskı, İstanbul: Kapital Medya Hizmetleri AŞ, 2014
342014
In search of consumer's black box: a bibliometric analysis of neuromarketing research
MI Yağci, S Kuhzady, ZS Balik, L Öztürk
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi= Journal of Consumer and …, 2018
242018
Tüketicilerin online alışverişe karşı tutumlarını ve online alışveriş yapma niyetlerini etkileyen faktörler: Türkiye–Slovenya karşılaştırması
Mİ Yağcı, M El-hassan, Ü Doğrul
Siyaset, Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi 5 (5), 111-124, 2017
222017
Mersin'de Turizmi Geliştirmek İçin Ne Yapmalı?
T Duman, Mİ Yağcı
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 15 (1), 9-20, 2004
182004
GÖSTERİŞÇİ TÜKETİMİN VE MOTİVASYONLARININ YAŞ KUŞAKLARI EKSENİNDE İNCELENMESİ
C Tor-kadıoğlu, M Yağcı
Journal of Mehmet Akif Ersoy University Economics and Administrative …, 2021
162021
HİZMET BAŞARISIZLIĞI SONRASI HİZMET İYİLEŞTİRME SÜRECİ VE TÜKETİCİLERİN HİZMET ADALETİ ALGISI
Ü Doğrul, Mİ Yağcı
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 24 (1), 131-144, 2015
162015
Hakkaniyet teorisi çerçevesinde tüketicilerin hizmet telafilerini değerlendirme süreci: kavramsal bir inceleme
Mİ Yağcı, Ü Doğrul
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 12 (2), 1-22, 2015
152015
Pazarlamada paradigma kayması ve türetimcilik bakış açısının sunumu
Mİ Yağcı, GN Koçak, MÖ Buzlu
Doğuş Üniversitesi Dergisi 18 (1), 135-145, 2017
142017
Süpermarket Müşterilerinin Satın Alma Sonrası Davranış Eğilimlerinin İncelenmesi: Mersin Örneği
T Duman, M Yağcı, İ Kaya
Pazarlama Dünyası 18 (6), 46-51, 2004
142004
Türk kültüründe demir ve demircilik (VI-XII. yüzyıllar)
M Yağcı
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015
122015
Stratejik küresel pazarlama
İ Bakırtaş, H Öztürkler, C Ay, B Yüksel, M Marangoz, T Baltacıoğlu, ...
Editörler: Timur N, Özmen A. Ankara: Efil Yayınevi, 2009
122009
Küreselleşme ve pazarlama
Mİ Yağcı
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi 5 (18), 54-59, 2006
82006
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20