Takip et
Ünsal Umdu Topsakal
Ünsal Umdu Topsakal
yildiz.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Exploring the effectiveness of STEAM design processes on middle school students’ creativity
G Ozkan, UU Topsakal
International Journal of Technology and Design Education, 1-22, 2019
1152019
Investigating the effectiveness of STEAM education on students’ conceptual understanding of force and energy topics
G Ozkan, U Umdu Topsakal
Research in Science & Technological Education, 1-20, 2020
842020
İnformal öğrenme ortamlarının çevre bilinci kazandırmasına iliskin öğretmen görüsleri: Kocaeli Bilgievleri örneği
R ÇAVUŞ, ÜU TOPSAKAL, AÖ KAPLAN
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 3 (1), 15-26, 2013
792013
8. Sınıf'Canlılar İçin Madde Ve Enerji'Ünitesi Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Yænteminin Öğrenci Basarısına Ve Tutumuna Etkisi.
Ü Umdu Topsakal
Journal of Kirsehir Education Faculty 11 (1), 2010
72*2010
What Trends Do Turkish Biology Education Studies Indicate?.
UU Topsakal, M Calik, R Cavus
International Journal of Environmental and Science Education 7 (4), 639-649, 2012
542012
Examining students’ opinions about STEAM activities
G Ozkan, UU Topsakal
Journal of Education and Training Studies 5 (9), 115-123, 2017
452017
Turkish student teachers’ ideas about diagrams of a flower and a plant cell
UU Topsakal, J Oversby
Journal of Biological Education 46 (2), 81-92, 2012
292012
TEMATİK ÖĞRETİMİN CANLI VE CANSIZ VARLIKLARLA İLGİLİ KAVRAM YANIGILARININ GİDERİLMESİNDE ETKİLİLİĞİ
Ü TOPSAKAL
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 219-234, 0
15*
What do scientist and non-scientist teachers notice about biology diagrams?
UU Topsakal, J Oversby
Journal of Biological Education 47 (1), 21-28, 2013
142013
The effectiveness of using student and teacher centered analogies on the development of the students' cognitive and affective skills
Ö Kiliç, ÜU Topsakal
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 12 (2), 1-16, 2011
102011
Primary school students’ attitudes toward plants
K Kaplan, UU Topsakal
Procedia-Social and Behavioral Sciences 89, 598-606, 2013
92013
STEM Eğitimi Alan Öğretmenlerin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Belirlenmesi
İ EVCİM, ÜU Topsakal
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences 5 (2 …, 0
9
Bioethics in science education
G ÖZKAN, ÜU TOPSAKAL
Education Research Highlights in Mathematics, Science and Technology 2016, 16-21, 2016
82016
İlköğretim öğretmen adaylarinin sera etkisi ile ilgili kavramlari algilama düzeyleri
ÜU TOPSAKAL, N ALTINÖZ
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (1), 2010
82010
The Impact of Nature Education on Turkish Students' Affective Tendencies towards the Environment and Scientific Curiosity.
G Özkan, UU Topsakal
Journal of Curriculum and Teaching 9 (2), 95-101, 2020
72020
Planetariums as a source of outdoor learning environment
A Seyma, U Umdu Topsakal
Educational Research and Reviews 12 (5), 283-287, 2017
72017
Oyun Tekniğinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına ve Görüşlerine Etkisi
G Özkan, E Akça, Ü Umdu Topsakal
62020
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Zaman Yönetimi Becerileri Düzeylerinin Belirlenmesi
K ARSLAN, UU TOPSAKAL
Academic Perspective Procedia 2 (1), 66-75, 2019
62019
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN SAHİP OLDUĞU BİYOETİK DEĞER ALGILARININ BELİRLENMESİ.
Ö CEYLAN, Ü UMDU TOPSAKAL
Electronic Turkish Studies 12 (6), 2017
62017
Teachers views' on awareness of environmental acquiring in informal learning environments: The sample of Kocaeli Science Houses
R Çavuş, ÜU Topsakal, AÖ Kaplan
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 3 (1), 15-26, 2013
62013
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20