Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application. A Aydin, C Aytekin International Education Studies 11 (8), 27-38, 2018 | 55 | 2018 |
Ortaokul Öğrencilerinin Kesirlerde Tahmin Becerilerinin İncelenmesi C AYTEKİN, Z TOLUK UÇAR Ilkogretim Online 13 (2), 2014 | 44* | 2014 |
Pre-service elementary mathematics teachers’ opinions about using GeoGebra in mathematics education with reference to ‘teaching practices’ BK Doruk, M Aktümen, C Aytekin Teaching Mathematics and its Applications: An International Journal of the …, 2013 | 34 | 2013 |
İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının Ve Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi H ŞİMŞEK, N ŞAHİNKAYA, C AYTEKİN Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (2 …, 2017 | 28* | 2017 |
Effects of using dynamic geometry activities on eighth grade students’ achievement levels and estimation performances in triangles B Özçakır, C Aytekin, B Altunkaya, BK Doruk Participatory Educational Research 2 (3), 43-54, 2015 | 21 | 2015 |
Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik GeoGebra Destekli Etkinlik Hazırlamak İçin Yürütülen Tasarım Tabanlı Araştırma Sürecinden Yansımalar S Baltacı, A Yıldız, Y Kıymaz, C Aytekin Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 | 18 | 2016 |
On rectifying slant helices in Euclidean 3-space B Altunkaya, FK AKSOYAK, K Levent, C Aytekin Konuralp Journal of Mathematics 4 (2), 17-24, 2016 | 16 | 2016 |
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin kesirlerde tahmin becerilerinin incelenmesi C Aytekin Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 15 | 2012 |
Controlling mathematics anxiety by the views of guidance and psychological counseling candidates D Aydin, C Aytekin European Journal of Educational Research 8 (2), 421-431, 2019 | 14 | 2019 |
MATEMATİK VE FEN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK KAYGI MFÖK ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE’YE UYARLANMASI C Aytekin, H Türkmenoğlu, N ARIKAN Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 155-170, 2017 | 13 | 2017 |
The analysis of the relation between eight-grade students’ estimation performance in triangles with their teaching style expectations and sources of motivation B Altunkaya, C Aytekin, BK DORUK, B Özçakir Participatory Educational Research 1 (1), 44-64, 2014 | 9 | 2014 |
Teaching Linear Algebra Supported by GeoGebra Visualization Environment. C Aytekin, Y Kiymaz Acta Didactica Napocensia 12 (2), 75-96, 2019 | 8 | 2019 |
Investigation of Parents' Expectations from Mathematics Education in Turkey. C Aytekin, S Baltaci, A Yildiz Acta Didactica Napocensia 11, 59-78, 2018 | 7 | 2018 |
Matematik Eğitimi Veli Beklenti Ölçeği'nin Geliştirilmesi MEVBÖ: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması C Aytekin, S BALTACI, B Altunkaya, Y KIYMAZ, A YILDIZ Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (3), 397-411, 2016 | 7 | 2016 |
Teachers’ definition of square, rectangle, parallelogram and trapezoid C Aytekin, Z Toluk Ucar Uduz, B. Proceedings of the 35th Conference of the International Group for …, 2011 | 7 | 2011 |
An investigation of preservice mathematics teachers' teaching processes about" procedural and conceptual knowledge" related to division with fractions1 C Aytekin, Y Şahiner Ankara University, 2020 | 6 | 2020 |
A scale to determine parents' expectation from mathematics education (peme): development, reliability and validity C Aytekin, S Baltacı, B Altunkaya, C Kıymaz, A Yıldız Journal of Kirsehir Education Faculty 17 (3), 397-411, 2016 | 6 | 2016 |
Reflections from a design-based research preparing GeoGebra supported activities towards gifted students S Baltacı, A Yıldız, Y Kıymaz, C Aytekin Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty 1 (39), 70-90, 2016 | 5 | 2016 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARIN MATEMATİK VE FEN ÖĞRETİM KAYGILARININ İNCELENMESİ H Türkmenoğlu, C AYTEKİN, N ARIKAN Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (3), 1545-1594, 2019 | 4 | 2019 |
ÖRGÜTSEL KALİTE GÖSTERGESİ OLARAK ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ: BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI FF ÇETİNKAYA, H ŞİMŞEK, C AYTEKİN Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 29 (2), 233-245, 2019 | 3 | 2019 |