Takip et
Cahit Aytekin
Cahit Aytekin
Bilinmeyen bağlantı
ahievran.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application.
A Aydin, C Aytekin
International Education Studies 11 (8), 27-38, 2018
552018
Ortaokul Öğrencilerinin Kesirlerde Tahmin Becerilerinin İncelenmesi
C AYTEKİN, Z TOLUK UÇAR
Ilkogretim Online 13 (2), 2014
44*2014
Pre-service elementary mathematics teachers’ opinions about using GeoGebra in mathematics education with reference to ‘teaching practices’
BK Doruk, M Aktümen, C Aytekin
Teaching Mathematics and its Applications: An International Journal of the …, 2013
342013
İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının Ve Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
H ŞİMŞEK, N ŞAHİNKAYA, C AYTEKİN
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (2 …, 2017
28*2017
Effects of using dynamic geometry activities on eighth grade students’ achievement levels and estimation performances in triangles
B Özçakır, C Aytekin, B Altunkaya, BK Doruk
Participatory Educational Research 2 (3), 43-54, 2015
212015
Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik GeoGebra Destekli Etkinlik Hazırlamak İçin Yürütülen Tasarım Tabanlı Araştırma Sürecinden Yansımalar
S Baltacı, A Yıldız, Y Kıymaz, C Aytekin
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
182016
On rectifying slant helices in Euclidean 3-space
B Altunkaya, FK AKSOYAK, K Levent, C Aytekin
Konuralp Journal of Mathematics 4 (2), 17-24, 2016
162016
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin kesirlerde tahmin becerilerinin incelenmesi
C Aytekin
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
152012
Controlling mathematics anxiety by the views of guidance and psychological counseling candidates
D Aydin, C Aytekin
European Journal of Educational Research 8 (2), 421-431, 2019
142019
MATEMATİK VE FEN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK KAYGI MFÖK ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE’YE UYARLANMASI
C Aytekin, H Türkmenoğlu, N ARIKAN
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 155-170, 2017
132017
The analysis of the relation between eight-grade students’ estimation performance in triangles with their teaching style expectations and sources of motivation
B Altunkaya, C Aytekin, BK DORUK, B Özçakir
Participatory Educational Research 1 (1), 44-64, 2014
92014
Teaching Linear Algebra Supported by GeoGebra Visualization Environment.
C Aytekin, Y Kiymaz
Acta Didactica Napocensia 12 (2), 75-96, 2019
82019
Investigation of Parents' Expectations from Mathematics Education in Turkey.
C Aytekin, S Baltaci, A Yildiz
Acta Didactica Napocensia 11, 59-78, 2018
72018
Matematik Eğitimi Veli Beklenti Ölçeği'nin Geliştirilmesi MEVBÖ: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
C Aytekin, S BALTACI, B Altunkaya, Y KIYMAZ, A YILDIZ
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (3), 397-411, 2016
72016
Teachers’ definition of square, rectangle, parallelogram and trapezoid
C Aytekin, Z Toluk Ucar
Uduz, B. Proceedings of the 35th Conference of the International Group for …, 2011
72011
An investigation of preservice mathematics teachers' teaching processes about" procedural and conceptual knowledge" related to division with fractions1
C Aytekin, Y Şahiner
Ankara University, 2020
62020
A scale to determine parents' expectation from mathematics education (peme): development, reliability and validity
C Aytekin, S Baltacı, B Altunkaya, C Kıymaz, A Yıldız
Journal of Kirsehir Education Faculty 17 (3), 397-411, 2016
62016
Reflections from a design-based research preparing GeoGebra supported activities towards gifted students
S Baltacı, A Yıldız, Y Kıymaz, C Aytekin
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty 1 (39), 70-90, 2016
52016
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARIN MATEMATİK VE FEN ÖĞRETİM KAYGILARININ İNCELENMESİ
H Türkmenoğlu, C AYTEKİN, N ARIKAN
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (3), 1545-1594, 2019
42019
ÖRGÜTSEL KALİTE GÖSTERGESİ OLARAK ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ: BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
FF ÇETİNKAYA, H ŞİMŞEK, C AYTEKİN
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 29 (2), 233-245, 2019
32019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20