Çevre bilimi K Yıldız, Ş Sipahioǧlu, M Yılmaz Gündüz Eǧitim ve Yayıncılık, 2000 | 226 | 2000 |
Çevre bilimi ve eğitimi K Yıldız, Ş Sipahioğlu, M Yılmaz Gündüz Eğitim ve Yayıncılık, 2005 | 145 | 2005 |
Fen bilimleri öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumları ve çevre kirliliğine yönelik metaforik algıları A Selçuk, M YILMAZ Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (3), 1147-1164, 2017 | 123* | 2017 |
Acute toxicity of alpha-cypermethrin to guppy (Poecilia reticulata, Pallas, 1859) M Yılmaz, A Gül, K Erbaşlı Chemosphere 56 (4), 381-385, 2004 | 121 | 2004 |
Investigation of acute toxicity and the effect of 2, 4-D (2, 4-dichlorophenoxyacetic acid) herbicide on the behavior of the common carp (Cyprinus carpio L., 1758; Pisces … R Sarikaya, M Yılmaz Chemosphere 52 (1), 195-201, 2003 | 105 | 2003 |
İlköğretim öğrencilerinin geri dönüşümle ilgili bilgileri ve geri dönüşüm davranışları O Çimen, M YILMAZ Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (1), 63-74, 2012 | 94 | 2012 |
Investigation of acute toxicity and the effect of cadmium chloride (CdCl2· H2O) metal salt on behavior of the guppy (Poecilia reticulata) M Yılmaz, A Gül, E Karaköse Chemosphere 56 (4), 375-380, 2004 | 88 | 2004 |
Teachers’ views towards the effects of Covid-19 pandemic in the education process in Turkey F Karakaya, M Adigüzel, G Üçüncü, O Çimen, M Yilmaz Participatory Educational Research 8 (2), 17-30, 2021 | 85 | 2021 |
Ortaokul öğrencilerinin fen-teknoloji-mühendislik-matematik (FeTeMM) mesleklerine olan ilgileri F Karakaya, SS Avgın, M Yılmaz Aksaray Üniversitesi, 2018 | 81 | 2018 |
Dönüşümsel öğrenme kuramına dayalı çevre eğitiminin biyoloji öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik algılarına etkisi O ÇİMEN, M YILMAZ Bartın University Journal of Faculty of Education 3 (1), 339-359, 2014 | 79 | 2014 |
Concentrations of metals in water, sediment and tissues of Cyprinus carpio L., 1758 from Mogan Lake (Turkey) S Benzer, H Arslan, N Uzel, A Gul, M Yilmaz Iranian Journal of Fisheries Sciences 12 (1), 45-55, 2013 | 78 | 2013 |
Fen bilimleri öğretmenlerinin stem yaklaşimina yönelik farkindaliklari F KARAKAYA, Ü Ayçin, O ÇİMEN, M YILMAZ Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 5 (1), 124-138, 2018 | 73 | 2018 |
The effect of constructivist learning approach and active learning on environmental education: A meta-analysis study S Arık, M Yılmaz International Electronic Journal of Environmental Education 10 (1), 44-84, 2020 | 68 | 2020 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre bilgi düzeylerinin belirlenmesi ve bazı değişkenlere göre incelenmesi S TİMUR, M YILMAZ Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (1), 303-320, 2011 | 65 | 2011 |
Biyoloji eğitimi tezsiz yüksek lisans öğrencilerinin biyoloji öğretimi öz-yeterlik inanç düzeyleri M YILMAZ, AGO ÇİMEN Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 20-29, 2008 | 62 | 2008 |
Investigation of the views of biology teachers on distance education during the COVID-19 pandemic F Karakaya, A Selçuk, O Cimen, M Yilmaz Journal of Education in Science Environment and Health 6 (4), 246-258, 2020 | 54 | 2020 |
Çevre davranış ölçeğinin Türkçe'ye uyarlanması S Timur, M YILMAZ Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (2), 317-333, 2013 | 52 | 2013 |
Acute toxicity of zinc sulphate (ZnSO4. H2O) to guppies (Poecilia reticulata P., 1859) GÜL Ali, M Yilmaz, Z ISILAK Gazi University Journal of Science 22 (2), 59-65, 2009 | 42 | 2009 |
Investigation of acute toxicity of cadmium chloride (CdCl2· H2O) metal salt and behavioral changes it causes on water frog (Rana ridibunda Pallas, 1771) M Selvi, A Gül, M Yılmaz Chemosphere 52 (1), 259-263, 2003 | 42 | 2003 |
Covid-19 pandemi sürecinde uygulanan uzaktan eğitim hakkında ortaöğretim öğrencilerinin görüşlerinin belirlenmesi A Selçuk, F KARAKAYA, O ÇİMEN, M YILMAZ Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 41 (2), 631-659, 2021 | 41 | 2021 |