Takip et
Semih Açıkgözoğlu
Semih Açıkgözoğlu
aku.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Analitik Ağ Süreci (AAS) ve web sitelerinden yararlanarak otel seçimi
F Ecer, S Açıkgözoğlu, F Yaman
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 27 (1 …, 2009
152009
Bir tutundurma aracı olarak sponsorluk: spor sponsorluğunun hatırlanabilirliği ve satın alma davranışı üzerine etkisi
F Yaman, S Açıkgözoğlu
PressAcademia Procedia 2 (1), 535-543, 2016
52016
Sponsorship as A Promotion Tool: Rememberability of The Sport Sponsorship and It’s Effect to Purchasing Behaviour
F Yaman, S Acikgozoglu
PressAcademia Procedia 2 (1), 535-543, 2016
32016
Afyonkarahisar Termal Otellerini Ziyaret Eden Turistlerin Sürdürülebilir Tüketim
S Açıkgözoğlu
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal) 9 (116), 9022-9026, 2023
2023
Exchange risk perception and exchange risk management: A regional application in Turkey’s manufacturing firms
A Böyükaslan, S Ögel, S Açıkgözoğlu
Emerald Publishing Limited, 2020
2020
International Journal of New Trends in Social Sciences
F Yaman, S Açikgözoğlu, G Büyükkalayci
2017
Reklam Mecralarının Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisinin Cinsiyete Göre Farklılaşması
F YAMAN, S AÇIKGÖZOĞLU
ANALĐTĐK AĞ SÜRECĐ (AAS) VE WEB SĐTELERĐNDEN YARARLANARAK OTEL SEÇĐMĐ
F ECER, S AÇIKGÖZOĞLU, F YAMAN
Hacettepe Üniversitesi/Đktisadi ve Đdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 0
KÜRESELLEŞME SÜRECİNDE KOBİ’LERİN DIŞ PAZARLARA AÇILMA STRATEJİLERİ; AFYONKARAHİSAR MERMER SEKTÖRÜNDE FAALİYET GÖSTEREN İŞLETMELER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
NY KARAKILIÇ, S AÇIKGÖZOĞLU
4. KOBİ’ler ve Verimlilik Kongresi, 227, 0
A FUZZY ANALYTIC HIERARCHY PROCESS (FAHP) APPROACH FOR SALESPERSON CANDIDATE ASSESSMENT
F ECER, F YAMAN, S AÇIKGÖZOĞLU
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–10