İlköğretim okulu müdürlerinin destekleyici davranışları ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki İ GÜNBAYI, E DAĞLI, F Kalkan Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 4 (4), 575-602, 2013 | 52 | 2013 |
Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Okulu Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri ile Örgütsel Sinizm Arasındaki İlişki. N Güçlü, F Kalkan, E DAĞLI Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty (GUJGEF) 37 (1), 2017 | 46 | 2017 |
İlköğretim okullarında müdürlerin kullandıkları etkileme taktiklerinin öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları ve okul farkındalığı ile ilişkisi E Dağlı, T Çalık Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 22 (1), 29-58, 2016 | 43 | 2016 |
The Relationships Between School Climate, School Belonging and School Burnout in Secondary School Students F Kalkan, E DAĞLI International Journal of Contemporary Educational Research 8 (4), 59-79, 2021 | 35 | 2021 |
Examining the relation between humor acts of school principals and teachers’ exposure level to mobbing and organizational cynicism based on the perceptions of teachers N Cemaloğlu, F Kalkan, E Dağlı, A Çilek International Journal of Teaching and Education 2 (1), 2-17, 2014 | 28 | 2014 |
İlköğretim okullarında kadın yöneticilere yönelik öğretmen tutumlarının değerlendirilmesi E Çalık, S Koşar, E Dağlı Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 10 (4), 637-661, 2012 | 19 | 2012 |
Okul Müdürlerinin Güçlendirici Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin Öz Yeterlik Algıları ve İş Doyumu Düzeyleri Arasındaki İlişki E Dağlı, F Kalkan EĞİTİM VE BİLİM 46 (208), 2021 | 13 | 2021 |
İlköğretim okullarında okul gelişim yönetim ekibi çalışmalarının yönetici ve öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi E Dağlı Yayımlanmamış yüksek lisans tezi. Ankara: Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2009 | 10 | 2009 |
Views of Secondary School Students on Ideal Teacher Qualifications: A Phenomenological Analysis. F Kalkan, E Dagli International Journal of Evaluation and Research in Education 10 (1), 317-329, 2021 | 8 | 2021 |
Öğretmenlerin Müdür Desteği Algıları ile Okulların Akademik İyimserlik Düzeyleri Arasındaki İlişki F Kalkan, E Dağlı Yaşadıkça Eğitim 35 (2), 441-458, 2021 | 6 | 2021 |
The Relationship between Organisational Support and Teacher Leadership Perceptions of High School Teachers E DAĞLI, F Kalkan Kastamonu Eğitim Dergisi 29 (5), 987-999, 0 | 3* | |
Examining the Relationship between Perceptions about School Principal Support and the Levels of Collective Responsibility for Primary School Teachers: Mixed-Method Research E DAĞLI, F KALKAN Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 1164-1217, 2021 | 2 | 2021 |
Yükseköğretim Öğrencilerinin Tüketim Değerleri İle Memnuniyet Düzeyleri Arasındaki İlişki N CEMALOĞLU, F KALKAN, E DAĞLI Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (2), 493-514, 2014 | 2 | 2014 |
RELATIONSHIP BETWEEN ORGANIZATIONAL SUPPORT AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT: A META-ANALYSIS STUDY E DAĞLI Culture 6 (15), 2378-2424, 0 | 2 | |
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Müdür Desteği Algıları ile Kolektif Sorumluluk Düzeyleri Arasındaki İlişki: Karma Bir Araştırma E DAĞLI, F Kalkan Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 1164-1217, 0 | 2 | |
A Meta-Analysis Study on Job Satisfaction of Class and Branch Teachers. E Dagli Educational Policy Analysis and Strategic Research 14 (4), 7-30, 2019 | 1 | 2019 |
THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHERS’BUREAUCRATIC STRUCTURE AND COLLECTIVE EFFICACY PERCEPTIONS AO Demirbolat, F Kalkan, E Dağli | 1 | 2014 |
İLKÖĞRETİM OKULLARINDA KADIN YÖNETİCİLERE YÖNELİK ÖĞRETMEN TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ T ÇALIK, S KOŞAR, E DAĞLI Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 10 (4), 637-661, 2012 | 1 | 2012 |
The Effect of Gender on Student Burnout: A Meta-Analysis Study. F KALKAN, E DAGLI International Online Journal of Educational Sciences 13 (5), 2021 | | 2021 |
Okul Müdürlerinin Güçlendirici Liderlik Davranislari ile Ögretmenlerin Öz Yeterlik Algilari ve Is Doyumu Düzeyleri Arasindaki Iliski. E Dagli, F Kalkan Education and Science 46 (208), 105-124, 2021 | | 2021 |