Follow
Emine Dağlı
Emine Dağlı
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
Verified email at mku.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim okulu müdürlerinin destekleyici davranışları ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki
İ GÜNBAYI, E DAĞLI, F Kalkan
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 4 (4), 575-602, 2013
452013
İlköğretim okullarında müdürlerin kullandıkları etkileme taktiklerinin öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları ve okul farkındalığı ile ilişkisi
E Dağlı, T Çalık
Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 22 (1), 29-58, 2016
422016
Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Okulu Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri ile Örgütsel Sinizm Arasındaki İlişki.
N Güçlü, F Kalkan, E DAĞLI
Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty (GUJGEF) 37 (1), 2017
402017
Examining the relation between humor acts of school principals and teachers’ exposure level to mobbing and organizational cynicism based on the perceptions of teachers
N Cemaloğlu, F Kalkan, E Dağlı, A Çilek
International Journal of Teaching and Education 2 (1), 2-17, 2014
242014
İlköğretim okullarında kadın yöneticilere yönelik öğretmen tutumlarının değerlendirilmesi
E Çalık, S Koşar, E Dağlı
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 10 (4), 637-661, 2012
192012
The Relationships Between School Climate, School Belonging and School Burnout in Secondary School Students
F Kalkan, E DAĞLI
International Journal of Contemporary Educational Research 8 (4), 59-79, 2021
182021
Okul Müdürlerinin Güçlendirici Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin Öz Yeterlik Algıları ve İş Doyumu Düzeyleri Arasındaki İlişki
E Dağlı, F Kalkan
EĞİTİM VE BİLİM 46 (208), 2021
102021
İlköğretim okullarında okul gelişim yönetim ekibi çalışmalarının yönetici ve öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
E Dağlı
Yayımlanmamış yüksek lisans tezi. Ankara: Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2009
82009
Öğretmenlerin Müdür Desteği Algıları ile Okulların Akademik İyimserlik Düzeyleri Arasındaki İlişki
F Kalkan, E Dağlı
Yaşadıkça Eğitim 35 (2), 441-458, 2021
62021
Views of Secondary School Students on Ideal Teacher Qualifications: A Phenomenological Analysis.
F Kalkan, E Dagli
International Journal of Evaluation and Research in Education 10 (1), 317-329, 2021
52021
Yükseköğretim Öğrencilerinin Tüketim Değerleri İle Memnuniyet Düzeyleri Arasındaki İlişki
N CEMALOĞLU, F KALKAN, E DAĞLI
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (2), 493-514, 2014
22014
RELATIONSHIP BETWEEN ORGANIZATIONAL SUPPORT AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT: A META-ANALYSIS STUDY
E DAĞLI
Culture 6 (15), 2378-2424, 0
2
The Relationship between Organisational Support and Teacher Leadership Perceptions of High School Teachers
E DAĞLI, F Kalkan
Kastamonu Eğitim Dergisi 29 (5), 987-999, 0
2*
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Müdür Desteği Algıları ile Kolektif Sorumluluk Düzeyleri Arasındaki İlişki: Karma Bir Araştırma
E DAĞLI, F Kalkan
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 1164-1217, 0
2
A Meta-Analysis Study on Job Satisfaction of Class and Branch Teachers.
E Dagli
Educational Policy Analysis and Strategic Research 14 (4), 7-30, 2019
12019
THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHERS’BUREAUCRATIC STRUCTURE AND COLLECTIVE EFFICACY PERCEPTIONS
AO Demirbolat, F Kalkan, E Dağli
12014
İLKÖĞRETİM OKULLARINDA KADIN YÖNETİCİLERE YÖNELİK ÖĞRETMEN TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
T ÇALIK, S KOŞAR, E DAĞLI
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 10 (4), 637-661, 2012
12012
The Effect of Gender on Student Burnout: A Meta-Analysis Study.
F KALKAN, E DAGLI
International Online Journal of Educational Sciences 13 (5), 2021
2021
Okul Müdürlerinin Güçlendirici Liderlik Davranislari ile Ögretmenlerin Öz Yeterlik Algilari ve Is Doyumu Düzeyleri Arasindaki Iliski.
E Dagli, F Kalkan
Education and Science 46 (208), 105-124, 2021
2021
Examining the Relationship between Perceptions about School Principal Support and the Levels of Collective Responsibility for Primary School Teachers: Mixed-Method Research
E DAĞLI, F KALKAN
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 1164-1217, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20