Takip et
O. Can Yılmazdoğan
O. Can Yılmazdoğan
ogu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The impact of the source credibility of Instagram influencers on travel intention: The mediating role of parasocial interaction
OC Yılmazdoğan, RŞ Doğan, E Altıntaş
Journal of Vacation Marketing 27 (3), 299-313, 2021
842021
İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ
M Kaşlı, OC Yılmazdoğan
Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 4 (2), 199-209, 2012
442012
Sosyal medya pazarlamasının otellerdeki kullanımının yararların yönelik yönetici algılarının belirlenmesi: Antalya örneği
CO Yılmazdoğan, ÇH Özel
38*2014
The effect of corporate social responsibility (CSR) perception on tourism students’ intention to work in sector
OC Yılmazdogan, C Secilmis, D Cicek
Procedia economics and finance 23, 1340-1346, 2015
362015
Otel internet sitelerinde engelli bireylerin ihtiyaçlarına yönelik bilgilerin varlığı üzerine bir araştırma
OC Yılmazdoğan, SP Temizkan
Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi 2, 159-172, 2014
182014
The Effect of Destination Attachment and It's Antecedents on Des-tination Loyalty
OC Yılmazdoğan, C Seçilmiş
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 21 (1), 21-39, 2020
17*2020
Yerli turistlerin yöresel yemek tüketimi motivasyonlarının gelecek niyetleri üzerine etkisi: Eskişehir örneği. 1
B Demirci, B Timur, C Yılmazdoğan, YE Oğuz
Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu, 19-21, 2015
152015
FESTİVAL ALGISI, FESTİVAL MEMNUNİYETİ, FESTİVAL DEĞERİ VE AİDİYET İLİŞKİSİ: ESKİŞEHİR SOKAK LEZZETLERİ FESTİVALİ ÖRNEĞİ
B DEMİRCİ, OC YILMAZDOĞAN, E Düşmezkalender
Business & Management Studies: An International Journal 8 (1), 1096-1112, 2020
102020
Turizm algısı ve girişimcilik niyeti ilişkisi: Eskişehir’de bir araştırma. 12
OC Yılmazdoğan, M Kaşlı
Ulusal Turizm Kongresi 30, 591-600, 2011
102011
Yerel halkın ev pansiyonculuğuna yönelik girişimcilik eğilimleri. 13
K Aşan, OC Yılmazdoğan
Ulusal Turizm Kongresi Bildiriler Kitabı 6 (9), 703-717, 2012
82012
The Effect of perceptions regarding festivals on festival loyalty: The case of Ayder kardan adam festival
C Seçilmiş, OC Yılmazdoğan
OSR Journal Of Humanities And Social Science 21 (12), 49-55, 2016
72016
The effect of Corporate Social Responsibility (CSR) perception on tourism students' intention to work in sector
O YILMAZDOĞAN, C SEÇİLMİŞ, D ÇİÇEK
72015
Examining the effect of Fomo on conspicuous consumption and assimilation: A Study On Generation Z
OC Yılmazdoğan, Y Özhasar, Ö Kılıç
Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel 4 (2), 612-625, 2021
42021
How Perceptions of Travel Influencers on Instagram Affect Visit Intention? A Research on Generation Z from Zanzibar
SU Mchavu, IM Ali, OC Yılmazdoğan
Balkan Sosyal Bilimler Dergisi 11 (22), 1-9, 2022
32022
TUR KATILIMCILARININ TURA YÖNELİK ALGILARI, OTANTİKLİK ALGILARI VE AİDİYET SEVİYELERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
OC Yılmazdoğan, A Atanlar
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 20 (77), 329-339, 2021
32021
Gençlerin turistik tercihlerinin belirlenmesi: Eskişehir’de yaşayan gençler örneği
M Kaşlı, E Arslaner, B Demirci, OC Yılmazdoğan
K. Karamustafa (ed.) 14, 928-940, 2013
32013
Turizmin Çevresel Etkileri ile Yaşam Kalitesi İlişkisi: Eskişehir Örneği
M KAŞLI, OC YILMAZDOĞAN, İ KILIÇ
22015
Airbnb hosts’ strategies to market their place: The case of Eskisehir
OC Yılmazdoğan, S Yücesoy, T Demiray
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi …, 2022
2022
RELATIONSHIP BETWEEN FESTIVAL PERCEPTION, FESTIVAL SATISFACTION, PERCEIVED VALUE AND DESTINATION: THE CASE OF ESKİŞEHİR STREET FOODS FESTIVAL
B DEMİRCİ, OC YILMAZDOĞAN, E DÜŞMEZKALENDER
Business & Management Studies: An International Journal 8 (1), 1096, 2020
2020
KIRSAL TURİZM PAZARLAMASI
OC YILMAZDOĞAN
TURİZMDE ARAŞTIRMA TEMALARI, 110, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20