Sınıf öğretmenlerinin sınıflarındaki Suriyeli öğrencilerin eğitim durumlarına ilişkin görüşleri K AYKIRI Turkish Journal of Primary Education 2 (1), 44-56, 2017 | 169 | 2017 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Projelerine İlişkin Deneyimlerinin Belirlenmesi K AYKIRI | 18 | 2017 |
Sosyal bilgiler öğretmeni adaylarının topluma hizmet ederek öğrenme deneyimlerinin diğerkâmlık değeri ve sosyal problem çözme becerisi açısından değerlendirilmesi K Aykırı Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019 | 14 | 2019 |
TÜKENDİLER: SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜKETİCİ HAKLARI KONUSUNDA TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI DENEYİMLERİ K AYKIRI Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 5 (12), 829-838, 2018 | 5 | 2018 |
Çift Ana Dal Programına Kayıtlı Olan Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının Bu Programa İlişkin Görüşleri K AYKIRI, İ AKTUNA Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi 5 (1), 216-231, 2021 | 4 | 2021 |
Ataması Yapılmayan Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Alanlarına Ayrılan Kontenjan Sayılarına İlişkin Görüşleri K Aykırı Yaşadıkça Eğitim 36 (2), 491-519, 2022 | 3 | 2022 |
Sosyal bilgiler öğretiminde orman okulunun rolü üzerine öğretmen deneyimleri K Aykırı, Y Aydın Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 2176-2202, 2023 | 2 | 2023 |
KADIN, KADINA BUNU YAPAR MI: BİR GRUP KADIN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYININ KADIN HAKLARI KONUSUNDA TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI DENEYİMLERİ K Aykırı Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 5 (12), 839-848, 2018 | 2 | 2018 |
Hayat Bilgisi Öğretiminde Orman Okulunun Rolü Üzerine Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri. Y Aydın, K Aykırı E-International Journal of Educational Research 14 (4), 2023 | 1 | 2023 |
A Comparative Evaluation of Social Studies Preservice Teachers’ Views on Face-to-Face and Electronic Service Learning. K Aykırı International Journal of Progressive Education 19 (1), 2023 | 1 | 2023 |
Şehrimiz ve Atatürk: Hizmet ederek öğrenme temelli müze eğitiminin sosyal bilgiler öğretmeni adaylarına yansımaları K Aykırı RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 79-99, 2023 | 1 | 2023 |
Meta-STEAM A Erol, K Aykırı Eğitim Bilimlerinde Dijital Dönüşüm: Metaverse Bilim Kongresi, 2022 | 1 | 2022 |
HİZMET EDEREK ÖĞRENME TEMELLİ MÜZE EĞİTİMİ K AYKIRI Journal of History School 16 (LXVI), 2088-2126, 2024 | | 2024 |
Classroom assessment model suggestion for community service practices course: PROFESS T K AYKIRI Pedagogical Perspective 2 (1), 75-90, 2023 | | 2023 |
SOCIAL STUDIES AND STEM: AN EVALUATION OF PRE-SERVICE TEACHERS'EXPERIENCES OF SERVICE-LEARNING. K Aykırı International Innovative Education Researcher (IEdRes) 3 (3), 2023 | | 2023 |
LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN GERÇEK YAŞAM DENEYİMİ KAZANMALARINDA HİZMET EDEREK ÖĞRENME YAKLAŞIMININ KULLANILMASI. A ATAN, K AYKIRI Diyalektolog-Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 2023 | | 2023 |
Primary School Teachers' Views on the Role of Forest School in Life Science Teaching Y Aydın, K Aykırı International Journal of Educational Research 14 (4), 304-324, 2023 | | 2023 |
Opinions of Social Studies Teachers And Primary School Teachers Regarding Educational Supervisors’s Classroom Supervision Roles K Aykırı, İ Karamanlar IOJET, 2023 | | 2023 |
Traditional Service Learning, E-Service Learning, Hybrid Service Learning K AYKIRI Turkish Online Journal of Educational Technology, 351, 2022 | | 2022 |
Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Ne Değildir? Mevcut Problemler Üzerinden Bir Değerlendirme K AYKIRI Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi 5 (2), 266-283, 2022 | | 2022 |