Follow
kudret aykiri
kudret aykiri
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilgiler Eğitimi
Verified email at pau.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Sınıf öğretmenlerinin sınıflarındaki Suriyeli öğrencilerin eğitim durumlarına ilişkin görüşleri
K AYKIRI
Turkish Journal of Primary Education 2 (1), 44-56, 2017
1492017
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Projelerine İlişkin Deneyimlerinin Belirlenmesi
K AYKIRI
192017
Sosyal bilgiler öğretmeni adaylarının topluma hizmet ederek öğrenme deneyimlerinin diğerkâmlık değeri ve sosyal problem çözme becerisi açısından değerlendirilmesi
K Aykırı
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
122019
TÜKENDİLER: SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜKETİCİ HAKLARI KONUSUNDA TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI DENEYİMLERİ
K AYKIRI
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 5 (12), 829-838, 2018
52018
Çift Ana Dal Programına Kayıtlı Olan Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının Bu Programa İlişkin Görüşleri
K AYKIRI, İ AKTUNA
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi 5 (1), 216-231, 2021
42021
2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının STEAM’e Uygunluğu Açısından İncelenmesi
K AYKIRI
Temel Eğitim, 63-82, 2023
12023
Sosyal bilgiler öğretiminde orman okulunun rolü üzerine öğretmen deneyimleri
K AYKIRI, Y AYDIN
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 2176-2202, 2023
12023
Hayat Bilgisi Öğretiminde Orman Okulunun Rolü Üzerine Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri.
Y Aydın, K Aykırı
E-International Journal of Educational Research 14 (4), 2023
12023
Şehrimiz ve Atatürk: Hizmet ederek öğrenme temelli müze eğitiminin sosyal bilgiler öğretmeni adaylarına yansımaları
K AYKIRI
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 79-99, 2023
12023
A Comparative Evaluation of Social Studies Preservice Teachers’ Views on Face-to-Face and Electronic Service Learning.
K Aykırı
International Journal of Progressive Education 19 (1), 2023
12023
Ataması Yapılmayan Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Alanlarına Ayrılan Kontenjan Sayılarına İlişkin Görüşleri
K Aykırı
Yaşadıkça Eğitim 36 (2), 491-519, 2022
12022
Classroom assessment model suggestion for community service practices course: PROFESS T
K AYKIRI
Pedagogical Perspective 2 (1), 75-90, 2023
2023
HİZMET EDEREK ÖĞRENME TEMELLİ MÜZE EĞİTİMİ
K AYKIRI
Journal of History School 16 (LXVI), 2088-2126, 2023
2023
SOCIAL STUDIES AND STEM: AN EVALUATION OF PRE-SERVICE TEACHERS'EXPERIENCES OF SERVICE-LEARNING.
K Aykırı
International Innovative Education Researcher (IEdRes) 3 (3), 2023
2023
LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN GERÇEK YAŞAM DENEYİMİ KAZANMALARINDA HİZMET EDEREK ÖĞRENME YAKLAŞIMININ KULLANILMASI.
A ATAN, K AYKIRI
Diyalektolog-Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 2023
2023
Primary School Teachers' Views on the Role of Forest School in Life Science Teaching
Y Aydın, K Aykırı
International Journal of Educational Research 14 (4), 304-324, 2023
2023
Opinions of Social Studies Teachers And Primary School Teachers Regarding Educational Supervisors’s Classroom Supervision Roles
K Aykırı, İ Karamanlar
IOJET, 2023
2023
Traditional Service Learning, E-Service Learning, Hybrid Service Learning
K AYKIRI
Turkish Online Journal of Educational Technology, 351, 2022
2022
Meta-STEAM
A Erol, K Aykırı
Eğitim Bilimlerinde Dijital Dönüşüm: Metaverse Bilim Kongresi, 2022
2022
Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmet Ederek Öğrenme Deneyimlerinin Konu İçeriğini Öğrenmeleri Açısından Değerlendirilmesi
K AYKIRI
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (34), 642-668, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20