Follow
Melih Yıldız
Title
Cited by
Cited by
Year
KADINLARIN HEDONİK VE FAYDACI TÜKETİM EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ: Y VE Z KUŞAĞI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
LA KİTİROĞLU, M YILDIZ
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 3 (1), 18-29, 2022
62022
Reklam İlgilenimi, Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Arasındaki Etkilerin Analizi: Marka Tutumunun Aracılık Rolü
Ü Başaran, M YILDIZ
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 173-195, 2022
32022
Basılı reklamlara yönelik tutumun satın alma niyeti üzerindeki etkisinde ürün ilgileniminin düzenleyici rolü: Kadın tüketiciler üzerine bir araştırma
Ü Başaran, M Yıldız
Business and Management Studies: An International Journal, 2022
12022
ARKETİPSEL TEORİ BAĞLAMINDA REKLAMLARDA SUNULAN KADIN TEMSİLLERİNİN GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ
M YILDIZ
19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi 2 (1), 171-195, 2021
12021
BEŞERÎ MESAJ KAYNAĞI, MARKA AŞİNALIĞI VE İZLEYİCİ CİNSİYETİNİN REKLAM ETKİNLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
G TOKMAK, M YILDIZ
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 12 (1), 477-496, 2022
2022
Reklam ilgilenimi, reklama yönelik tutum ve satın alma niyeti arasındaki ilişkilerin analizi: Markaya yönelik tutumun aracılık etkisi
M YILDIZ
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, 2022
2022
REKLAM İLGİLENİMİ, REKLAMA YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN ANALİZİ: MARKAYA YÖNELİK TUTUMUN ARACILIK ETKİSİ
Ü Başaran, M Yıldız
International Marmara Social Sciences Congress, 5, 2021
2021
Arketiplerle Güçlü Kadınlar Yaratmak: "Benim Güzelliğim Rakamların Ötesinde" Reklam Filmi İncelemesi
M Yıldız
4. Ulusal Başkent Disiplinler Arası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, 2021
2021
Korkunun Davranışa Etkisi: Covid-19 Döneminde Yayınlanan Yüksek ve Düşük Korku Düzeyine Sahip Kamu Spotlarının Etkileri
Ç Tuğberk Arıker, Y Melih
25. Pazarlama Kongresi, 195, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–9