Takip et
Ataman Karaçöp
Ataman Karaçöp
Kafkas Üniversitesi, Kafkas university
kafkas.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Effects of jigsaw and animation techniques on students' understanding of concepts and subjects in electrochemistry
K Doymus, A Karacop, S Umit
Educational Technology Research and Development 58 (6), 671–691, 2010
2212010
Effects of Jigsaw Cooperative Learning and Animation Techniques on Students’ Understanding of Chemical Bonding and Their Conceptions of the Particulate Nature of Matter
A Karacop, K Doymus
Journal of Science Education and Technology 22 (2), 186-2013, 2013
1982013
The Effects of Using Jigsaw Method Based on Cooperative Learning Model in the Undergraduate Science Laboratory Practices.
A Karacop
Universal Journal of Educational Research 5 (3), 420-434, 2017
1192017
İşbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim öğrencilerinin akademik başarılarına ve fene olan tutumlarına etkileri
Ö Gök, A Doğan, K DOYMUŞ, A KARAÇÖP
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (1), 2009
1022009
The Effects of Computer Animations and Cooperative Learning Methods in Micro, Macro and Symbolic Level Learning of States of Matter.
K Doymuş, Ü Şimşek, A Karaçöp
Eurasian Journal of Educational Research (EJER), 2009
852009
The effects of two Cooperative learning strategies on the teaching and learning of the topics of chemical kinetics.
Y Koc, K Doymuş, A Karaçöp, Ü Şimşek
Journal of Turkish Science Education (TUSED) 7 (2), 2010
742010
Öğrencilerin elektrokimya ve kimyasal bağlar ünitelerindeki konuları anlamalarına animasyon ve jigsaw tekniklerinin etkileri
A Karaçöp
Yayınlanmamış Doktora Tezi, Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü …, 2010
682010
The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learning on Prospective Science Teachers' Science Process Skill.
A Karacop, EH Diken
Journal of Education and Practice 8 (6), 86-97, 2017
642017
Öğrencilerin akademik başarılarına bilgisayar animasyonları ve jigsaw tekniğinin etkisi
A Karaçöp, K Doymuş, A Doğan, Y Koç
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (1), 211-235, 2009
592009
Effects of two cooperative learning strategies on teaching and learning topics of thermochemistry
KDU Şimşek, A Karaçöp, Ş Ada
World Applied Sciences Journal 7 (1), 34-42, 2009
522009
İşbirlikli öğrenmenin iki farklı tekniğinin öğrencilerin kimyasal denge konusundaki akademik başarılarına etkisi
Ü ŞİMŞEK, K DOYMUŞ, A Doğan, A KARAÇÖP
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (3), 763-791, 2009
472009
Effects of Student Teams-Achievement Divisions Cooperative Learning with Models on Students' Understanding of Electrochemical Cells.
A Karaçöp
International Education Studies 9 (11), 104-120, 2016
452016
The effects of animation technique on teaching of acids and bases topics
İ Daşdemir, K Doymuş, Ü ŞİMŞEK, A Karaçöp
Journal of Turkish Science Education 5 (2), 61-70, 2008
432008
Üniversite Öğrencilerinin Elektrokimya Konusundaki Kavramları Anlamalarına Jigsaw ve Bilgisayar Animasyonları Tekniklerinin Etkisi
K Doymuş, A Karaçöp, Ş Ümit, A Doğan
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 431-448, 2010
39*2010
İLKÖĞRETİM 7. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE JİGSAW TEKNİĞİNİN UYGULANMASI VE BU TEKNİK HAKKINDAKİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
A Doğan, E Uygur, K DOYMUŞ, A KARAÇÖP
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (1), 75-90, 2010
34*2010
Fen ve sosyal bilimler kökenli öğretmen adaylarının bilim insanı algıları
Ü Mustafa, A KARAÇÖP, V GÖKSU, K ÇOLAK
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 205-226, 2017
322017
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNİN ÖĞRETİMİNDE JİGSAW TEKNİĞİNİN ETKİSİ VE BU TEKNİK HAKKINDAKİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
K ÖZDİLEK, M ERKOL, A DOĞAN, K DOYMUŞ, A KARAÇÖP
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (2), 2010
322010
Yükseköğretimde eğitim gören öğrencilerin demokratik tutumlarına jigsaw ve birlikte öğrenme tekniklerinin etkisi
U ŞİMŞEK, K Doymuş, A Karaçöp
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (1), 167-176, 2009
292009
The effect of cooperative and traditional method on students’ achievements, identifications and use of laboratory equipments in general chemistry laboratory course
K Doymuş, Ü Şimşek, A Karaçöp
Eurasian Journal of Educational Research 28, 31-43, 2007
192007
Serotonin transporter bi-and triallelic genotypes and their relationship with anxiety and academic performance: A preliminary study
M Calapoğlu, N Şahin-Calapoğlu, A Karaçöp, M Soyöz, ÜY Elyıldırım, ...
Neuropsychobiology 63 (2), 103-111, 2011
182011
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20