Effects of jigsaw and animation techniques on students' understanding of concepts and subjects in electrochemistry K Doymus, A Karacop, S Umit Educational Technology Research and Development 58 (6), 671–691, 2010 | 221 | 2010 |
Effects of Jigsaw Cooperative Learning and Animation Techniques on Students’ Understanding of Chemical Bonding and Their Conceptions of the Particulate Nature of Matter A Karacop, K Doymus Journal of Science Education and Technology 22 (2), 186-2013, 2013 | 198 | 2013 |
The Effects of Using Jigsaw Method Based on Cooperative Learning Model in the Undergraduate Science Laboratory Practices. A Karacop Universal Journal of Educational Research 5 (3), 420-434, 2017 | 119 | 2017 |
İşbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim öğrencilerinin akademik başarılarına ve fene olan tutumlarına etkileri Ö Gök, A Doğan, K DOYMUŞ, A KARAÇÖP Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (1), 2009 | 102 | 2009 |
The Effects of Computer Animations and Cooperative Learning Methods in Micro, Macro and Symbolic Level Learning of States of Matter. K Doymuş, Ü Şimşek, A Karaçöp Eurasian Journal of Educational Research (EJER), 2009 | 85 | 2009 |
The effects of two Cooperative learning strategies on the teaching and learning of the topics of chemical kinetics. Y Koc, K Doymuş, A Karaçöp, Ü Şimşek Journal of Turkish Science Education (TUSED) 7 (2), 2010 | 74 | 2010 |
Öğrencilerin elektrokimya ve kimyasal bağlar ünitelerindeki konuları anlamalarına animasyon ve jigsaw tekniklerinin etkileri A Karaçöp Yayınlanmamış Doktora Tezi, Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü …, 2010 | 68 | 2010 |
The Effects of Jigsaw Technique Based on Cooperative Learning on Prospective Science Teachers' Science Process Skill. A Karacop, EH Diken Journal of Education and Practice 8 (6), 86-97, 2017 | 64 | 2017 |
Öğrencilerin akademik başarılarına bilgisayar animasyonları ve jigsaw tekniğinin etkisi A Karaçöp, K Doymuş, A Doğan, Y Koç Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (1), 211-235, 2009 | 59 | 2009 |
Effects of two cooperative learning strategies on teaching and learning topics of thermochemistry KDU Şimşek, A Karaçöp, Ş Ada World Applied Sciences Journal 7 (1), 34-42, 2009 | 52 | 2009 |
İşbirlikli öğrenmenin iki farklı tekniğinin öğrencilerin kimyasal denge konusundaki akademik başarılarına etkisi Ü ŞİMŞEK, K DOYMUŞ, A Doğan, A KARAÇÖP Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (3), 763-791, 2009 | 47 | 2009 |
Effects of Student Teams-Achievement Divisions Cooperative Learning with Models on Students' Understanding of Electrochemical Cells. A Karaçöp International Education Studies 9 (11), 104-120, 2016 | 45 | 2016 |
The effects of animation technique on teaching of acids and bases topics İ Daşdemir, K Doymuş, Ü ŞİMŞEK, A Karaçöp Journal of Turkish Science Education 5 (2), 61-70, 2008 | 43 | 2008 |
Üniversite Öğrencilerinin Elektrokimya Konusundaki Kavramları Anlamalarına Jigsaw ve Bilgisayar Animasyonları Tekniklerinin Etkisi K Doymuş, A Karaçöp, Ş Ümit, A Doğan Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 431-448, 2010 | 39* | 2010 |
İLKÖĞRETİM 7. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE JİGSAW TEKNİĞİNİN UYGULANMASI VE BU TEKNİK HAKKINDAKİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ A Doğan, E Uygur, K DOYMUŞ, A KARAÇÖP Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (1), 75-90, 2010 | 34* | 2010 |
Fen ve sosyal bilimler kökenli öğretmen adaylarının bilim insanı algıları Ü Mustafa, A KARAÇÖP, V GÖKSU, K ÇOLAK Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 205-226, 2017 | 32 | 2017 |
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNİN ÖĞRETİMİNDE JİGSAW TEKNİĞİNİN ETKİSİ VE BU TEKNİK HAKKINDAKİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ K ÖZDİLEK, M ERKOL, A DOĞAN, K DOYMUŞ, A KARAÇÖP Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (2), 2010 | 32 | 2010 |
Yükseköğretimde eğitim gören öğrencilerin demokratik tutumlarına jigsaw ve birlikte öğrenme tekniklerinin etkisi U ŞİMŞEK, K Doymuş, A Karaçöp Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (1), 167-176, 2009 | 29 | 2009 |
The effect of cooperative and traditional method on students’ achievements, identifications and use of laboratory equipments in general chemistry laboratory course K Doymuş, Ü Şimşek, A Karaçöp Eurasian Journal of Educational Research 28, 31-43, 2007 | 19 | 2007 |
Serotonin transporter bi-and triallelic genotypes and their relationship with anxiety and academic performance: A preliminary study M Calapoğlu, N Şahin-Calapoğlu, A Karaçöp, M Soyöz, ÜY Elyıldırım, ... Neuropsychobiology 63 (2), 103-111, 2011 | 18 | 2011 |