Okul öncesi eğitimde program 1 Kuramsal temeller A KANDIR, S Özbey, G İNAL KIZILTEPE Morpa Kültür Yayınları, İstanbul., 2010 | 65 | 2010 |
Afyon Kocatepe Üniversitesinde öğrenim gören öğrencilerin akademik özyeterlik inanç düzeylerinin incelenmesi S Özsüer, G Inal, Ö Uyanik, M Ergün Afyon Kocatepe University Journal of Social Sciences 13 (2), 2011 | 56 | 2011 |
Okul Öncesi Öğretmenlerin Eğitim Programlarını Planlanma ve Uygulamada Karşılaştıkları Güçlüklerin İncelenmesi A Kandır, S Özbey, G İnal Kızıltepe Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi (TheJournal of International …, 2009 | 48 | 2009 |
Çocuk gözüyle tabiat anaya geri dönüş MC Yaşar, G İnal, ÜÜ Kaya, Ö Uyanık Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (2), 30-40, 2012 | 45 | 2012 |
Yazıcı, E A Kandır, M Can Yaşar, G İnal Uyanık, Ö. ve Yazıcı, 5-7, 2012 | 44 | 2012 |
Using technology in pre-school education AK M. Can-Yasar, G. Inal, O. Uyanık Online Submission 3, 2012 | 33 | 2012 |
Okul öncesi dönemde coğrafya eğitimi MC Yaşar, İ Gözde, Ö UYANIK, H YAZICI Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 11 (39), 75-87, 2012 | 27 | 2012 |
Öğretmen Adaylarının Çocuklardaki Fiziksel İstismar Belirtilerine İlişkin Farkındalıkları CANY Münevver, Gİ KIZILTEPE, A KANDIR Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 7 (3), 286-303, 2014 | 26* | 2014 |
Bilişsel yetenekler testi form-6'nın geçerlik güvenirlik çalışması ve altı yaş çocuklarının bilişsel yeteneklerine muhakeme eğitim programının etkisinin incelenmesi G İnal Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 22 | 2011 |
A study on the difficulties faced by preschool teachers in the planning and implementation G Inal, A Kandir, S Ozbey The journal of international social research, 2-6, 2009 | 18 | 2009 |
Parent Involvement Activities From Parents’ Point of View. F Tezel Şahin, G Kızıltepe, S Özbey | 17 | 2011 |
Öğretmenlerin anaokulları ile anasınıflarındaki programlara ailelerin katılımı konusundaki görüşlerinin değerlendirilmesi G İnal Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006 | 16 | 2006 |
61–72 AYLIK ÇOCUKLARIN DEMOKRATİK TUTUM VE DAVRANIŞLARININ ANNE GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ Ö UYANIK, Gİ KIZILTEPE, S ÖZSÜER, MCAN YAŞAR Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 173 (173), 227-244, 2013 | 15 | 2013 |
Bilişsel Becerileri Destekleme Programının 61-72 Aylık Çocukların Yaratıcı Düşünme, Akademik ve Dil Becerilerine Etkisi G İnal Kızıltepe, M Can Yaşar, U Özgün Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (3), 612-629, 2017 | 13 | 2017 |
New Explorations with Waste Materials in Early Childhood Education. O Uyanik, G Inal, F Calisandemir, M Can-Yasar, A Kandir Online Submission, 2011 | 12 | 2011 |
Bilişsel yetenekler testi form 6’nın 61–72 aylar arasında olan çocuklar için geçerlik güvenirlik çalışması G İnal, E Ömeroğlu | 12 | 2011 |
Yazıcı, E., Uyanık, Ö. & Yazıcı, Z.(2012) A Kandır, M Can Yaşar, G İnal Etkinliklerle bilim eğitimi, 0 | 12 | |
Aydın İlindeki Çocuk Oyun Alanlarının İncelenmesi A Samur Öztürk, G Kızıltepe İnal Social Sciences Research Journal 7 (1), 31-46, 2018 | 8* | 2018 |
Okul öncesi eğitimde program A Kandır, S Özbey, G İnal Kuramsal Temeller. İstanbul: Morpa, 2010 | 7 | 2010 |
5 7 Yaş Çocukları İçin Etkinliklerle Bilim Eğitimi A KANDIR, M CAN YAŞAR, G İNAL KIZILTEPE, E YAZICI, Ö UYANIK, ... Efil Yayınevi, Erken Çocukluk Eğitimi Dizisi 2, Ankara., 2012 | 6 | 2012 |