Follow
Doç.Dr. Erol Sözen
Doç.Dr. Erol Sözen
Verified email at duzce.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
ve 2018 4. sınıf sosyal bilgiler dersi öğretim programlarının (SBDÖP) karşılaştırılması
E Sözen, S Ada
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi 6 (1), 53-71, 2018
60*2018
The Effect of Online Assessments on Students' Attitudes towards Undergraduate-Level Geography Courses.
E Sözen, U Güven
International Education Studies 12 (10), 1-8, 2019
522019
Lise öğrencilerinin coğrafya dersindeki deprem eğitimine ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Düzce ili örneği)
B AKSOY, E SÖZEN
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (1), 2014
382014
The Earthquake Awareness Levels of Undergraduate Students.
E Sözen
Journal of Pedagogical Research 3 (2), 87-101, 2019
222019
The Sustainable Scale of Earthquake Awareness, Development, Validity and Reliability Study
G Murat, E Sözen
International Electronic Journal of Environmental Education 11 (1), 24-41, 2021
132021
Evaluating the Fatih Project Applications in the Turkish Educational System According to Teachers' Viewpoints (Turkey).
E Sozen, M Coskun
Educational Research and Reviews 12 (12), 617-626, 2017
102017
High School Students’ Views and Attitudes towards Geography Courses in Turkey
E SÖZEN
Review of International Geographical Education Online 9 (2), 458-478, 2019
92019
Sınıf öğretmenlerinin STEM eğitimi hakkındaki görüşleri
S Alagöz, E Sözen
Third Sector Social Economic Review 56 (2), 1245-1266, 2021
62021
LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN LİSANS EĞİTİMİNDE ALDIKLARI COĞRAFYA İÇERİKLİ DERSLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
E Sözen
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (1/1), 39-54, 2019
6*2019
2005 ve 2018 Coğrafya Dersi Öğretim Programlarında (CDÖP) Yapılan Değişikliklerin Karşılaştırılması
E SÖZEN
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 12 (26), 199-216, 2018
62018
Evulation of the options of high school students on earthquake training delivered in geography course with different variants (Example of Düzce Province)
B Aksoy, E Sözen
Uşak Uni. Journal of Social Sciences 7 (1), 279-297, 2013
62013
10. Sınıf Coğrafya Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
E SÖZEN
,, 2011
6*2011
ÜNİVERSİTE GİRİŞ SINAVLARINDA COĞRAFYA SORU SAYISINDAKİ DEĞİŞİKLİĞİN BÖLGESEL LİDERLİK AÇISINDAN ÖNEMLİ OLAN ORTAÖĞRETİM COĞRAFYA PROGRAMINA OLASI ETKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
E Sözen, Ö TÜRKSEVER
ULUSLARARASI LİDERLİK EĞİTİMİ DERGİSİ-INTERNATIONAL JOURNAL OF LEADERSHIP …, 2018
42018
Ortaöğretim 10. sınıf coğrafya dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
E Sözen
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
42011
KPSS COĞRAFYA ÖĞRETMENLİK ALAN BİLGİSİ TESTİ (ÖABT) SORU DAĞILIMLARININ İNCELENMESİ
E Sözen, Ö Türksever
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 1 (Özel), 73-84, 2019
32019
The Evaluation of the Agriculture of Hazelhazelnut in Duzce According to Climate Parameters
M Coşkun, E Sözen
International Journal 4 (1), 16-27, 2017
32017
Development of an earthquake knowledge assessment scale: Validity and reliability study
G Murat, E Sözen
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (3), 2745-2781, 2022
22022
Sosyal bilgiler dersinde kavram karikatürü kullanımının öğrenci başarısına etkisi
S ADA, E SÖZEN
International journal of geography and geography education (Online) 26 (44 …, 2021
22021
Evaluation of Some School Applications in Turkish National Education According to Students' Viewpoints.
E Sözen, M Coskun
Journal of Education and Training Studies 5 (3), 201-210, 2017
22017
Relationship between planning and development in a geographical settlement: example of Düzce (Black Sea Region-Turkey)
E Sözen
World Applied Sciences Journal 23 (4), 450-460, 2013
22013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20