Temel Eğitim Öğretmenleri İçin Kaynaştırma Uygulamaları ve Özel Eğitim T Karakoç vize Yayıncılık, 2012 | 67* | 2012 |
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımı Modellerinden Rehberli Keşfetme Modelinin Deneysel İşlem Becerilerini Kazanmalarına, Akademik … T Karakoç Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 55 | 2016 |
İlköğretimde kaynaştırma İH Diken, S Batu, AŞ Öz, O Özokçu, MA Melekoğlu, ES Pınar, N Karasu, ... Pegem Akademi, 2013 | 48 | 2013 |
ÖZEL EĞİTİM LİSANS DERSİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİ DÜZEYLERİNE VE ENGELLİLERE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ M ÇİTİL, T KARAKOÇ, MS KÜÇÜKÖZYİĞİT Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 815-833, 2018 | 34 | 2018 |
Görme Engelli Öğrencilere Matematikte Sözlü Problem Çözümünün Öğretiminde Doğrudan Öğretim Yaklaşımına Göre Hazırlanan Öğretim Programının Akranlar Aracılığıyla Sunulmasının … T Karakoç Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2002 | 32 | 2002 |
Identifying the reading speed of low vision student's at elementary level S Cakmak, T Karakoc, P Safak, A Kan International Journal in IT & Engineering 2 (10), 38-48, 2014 | 29 | 2014 |
Özel Eğitim ve Yardımcı Teknolojiler. C Çakmak, S., Şafak, P., Karakoç, T., Çitil, M., Küçüközyiğit, M., Aslan, C ... Vize Yayıncılık, 2016 | 22* | 2016 |
Görme Engelliler Okullarındaki ve Kaynaştırma Eğitim Ortamlarındaki Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Becerilerinin Karşılaştırılması P Çakmak, S., Karakoç, T., & Şafak Eğitim ve Bilim 41 (187), 165-179, 2016 | 21* | 2016 |
Fen bilgisi öğretimi R Güzel-Özmen, T Karakoç İlköğretimde kaynaştırma, 520-556, 2010 | 8 | 2010 |
Kısa deneysel analizle az gören öğrencilerde okuma hızında etkili olan sağaltım yönteminin seçimi R Güzel-Özmen, T Karakoç, S Çakmak, S Özdemir Uluslararası, 2009 | 8 | 2009 |
Teaching Experiences of Science Teachers Working in Schools for the Visually Impaired. T Karakoç, C Aslan International Journal of Progressive Education 18 (1), 128-146, 2022 | 7 | 2022 |
AZ GÖREN ÖĞRENCİLERİN GÖRME BECERİLERİ İLE İLGİLİ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ S Çakmak, T Karakoç, P Şafak Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (4), 1687-1705, 2016 | 7 | 2016 |
Awareness of students with low vision on their present level of visual acuities S Çakmak, T Karakoç, P Şafak, A Kan 8th ICEVI European Conferenceon the Education and Rehabilitation of People …, 2013 | 7 | 2013 |
İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı ile az gören öğrencilerin görme becerilerinden uzak görme becerilerine ilişkin görsel performanslarının ölçümlenmesi. 22 T Karakoç, P Şafak, S Çakmak, A Kan Ulusal Özel Eğitim Kongresi’nde sunulan sözlü bildiri, Karadeniz Teknik …, 2012 | 5 | 2012 |
Fen bilgisi öğretimi E ÖZMEN, T KARAKOÇ Pegem Akademi, 2010 | 5 | 2010 |
Comparing functional Vision skills of students with low Vision in schools for the visually impaired and inclusive classrooms S Çakmak, T Karakoç, P ŞAFAK EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 41 (187), 2016 | 4 | 2016 |
The Effect of the Training Program Provided to Proffessionals for the Use of Gazi Functional Vision Assessment Tool T KARAKOÇ, P ŞAFAK, S ÇAKMAK, A KAN | 3 | 2013 |
Aile eğitim rehberi görme engelli çocuklar P Aydın Odywer, S ÇAKMAK, P ŞAFAK, T KARAKOÇ, E Er Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü, 2014 | 2 | 2014 |
Educational Enviroments and Placement processes of Student with Low Vision in Turkey S ÇAKMAK, T KARAKOÇ, P ŞAFAK, A KAN | 2 | 2013 |
Creation of performance activities for the studies on validity and reliability of Gazi Functional Vision Assessment Tool T KARAKOÇ, S ÇAKMAK, P ŞAFAK, A KAN | 2 | 2013 |