The effects of an ARCS based e-book on student's achievement, motivation and anxiety YK Turel, SO Sanal Computers & Education 127, 130-140, 2018 | 111 | 2018 |
Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının e-kitap ve etkileşimli e-kitap kavramına ilişkin metaforik algıları S Özer, YK Türel Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 6 (2), 1-23, 2015 | 49 | 2015 |
ARCS motivasyon modeline yönelik tasarlanan z-kitaplara ilişkin görüşler F Varol, S Özer, YK Türel Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 3 (3), 2014 | 21 | 2014 |
Kodlama ve robotik çalışmalarını problem çözme süreçlerine etkisi: sesli düşünme protokol analizi SÖ Şanal, M Erdem Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24-26, 2017 | 13 | 2017 |
ARCS motivasyon modeline göre geliştirilen etkileşimli e-kitapların öğrencilerin akademik başarıları, matematik kaygıları ve motivasyonlarına etkisi S Özer Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 11 | 2015 |
Fabl animasyon içerikli işbirlikli e-kitabın özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin okuma performansına etkisi S Özer Şanal Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 8 | 2020 |
İlgi ve BÖTE öğrencilerinin çalışma alanlarındaki önemi C Meşe, S Özer, M Dindar, HF Odabaşı Eğitimde Kuram ve Uygulama 10 (1), 143-170, 2014 | 7 | 2014 |
Özel Eğitimde Dijital Kitap Kullanımı S Öngöz, S Özer Şanal | 6 | 2017 |
Matematiği Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Teknoloji Entegrasyonu: Araçlar NS Yüksel, S Urhan, S Özer, S Kocadere-Arkün 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS …, 2016 | 6 | 2016 |
ICT teacher candidates’ metaphoric perceptions of e-book and interactive e-book S Özer, Y Kılıç Türel Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 6 (2), 1-23, 2015 | 6 | 2015 |
DOĞUM SÜRECİNDE YAPILAN VAJİNAL MUAYENEYE İLİŞKİN ANNELERİN GÖRÜŞLERİ ZY Erkek, S Özer Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi 23 (1), 9-16, 2020 | 5 | 2020 |
Application of Learning Theories in Online Instructional Environmentsand Materials: A Study for Developing a Set of Criteria S Özer Şanal, A Akçay, M Çiçek Tutulmaz, M Erdem Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 2019 | 5 | 2019 |
Yapılandırmacılık ve öğretim tasarımı M ERDEM, S ÖZER, H Tanış, S Okur, A Alır TOJET, 2017 | 5 | 2017 |
FONKSİYONLAR KONUSUNUN ARCS MODELİ TEMELİNDE GELİŞTİRİLEN ETKİLEŞİMLİ E-KİTAP İLE ÖĞRETİMİ: EYLEM ARAŞTIRMASI SÖ ŞANAL, YK TÜREL Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 8 (1), 121-140, 0 | 4 | |
Digital assessment tools for special education teachers: challenges and opportunities SÖ Şanal Yaşadıkça Eğitim 37 (2), 477-488, 2023 | 3 | 2023 |
Examination of Special Education with Constructivism: A Theoretical and Review Study. S Özer Sanal, M Erdem European Educational Researcher 6 (1), 1-20, 2023 | 3 | 2023 |
The Relationship Between Pregnant Women'Emotional Intelligence and Fear of Childbirth, Readiness For Childbirth and Ways of Coping with Stress S Özer, ZY Erkek Journal of Basic and Clinical Health Sciences 5 (2), 83-93, 2021 | 3 | 2021 |
ÖZEL EĞİTİMDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ ARAŞTIRMALARI: TÜRKİYE ÖRNEKLEMİ S Özer Şanal, T Dargut Güler, M Erdem Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018 1, 407-419, 2018 | 3* | 2018 |
Effectiveness of realistic math education on mathematical problem-solving skills of students with learning disability SÖ Şanal, F Elmali European Journal of Special Needs Education 39 (1), 109-126, 2024 | 2 | 2024 |
Mobile Assisted Language Learning of Students: A Qualitative Meta-Synthesis by ENTREQ Statement. S Özer, C Akay Journal on School Educational Technology (JSCH) 18 (3), 2023 | 2 | 2023 |